Ahoj, neřešil někdo opravu(nastříkání,komaxit) víka motoru?
Dole u svodu to není uplně "košér" , a tak bych to chtěl opravit.
Je mi jasné, že víko bude muset dolů, při montáži nové gufero na kliku,ale je tam něco, na co si dát pozor?
A řešil na to už někdo komaxit? Vydrží to tu teplotu nad tím svodem?
Abych to nenechal udělat a pak se mi ten komaxit neroztekl pod
rukama.
tady mš obrázek stačí 45 torx a bacha musíš opravdu najít tu polohu a musí to projít spojkou až do bloku motoru
servisak přiložený následující obrázek:
Nebudete vedet dotahovaci momenty na viko, kliku a pomocnou hridel az to budu vracet. Nebo treba dilenska prirucka ke stazeni nekde je? Jinak dekuji za vse. :-)
Víko 9Nm
Vyvažovák 19Nm
Klika (matice řemenice) - počáteční moment 40Nm, finální moment 140Nm
Snímač polohy klikové hřídele 8Nm
Víčko na vyvažovák 8Nm
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Po demontazi vika, jsem zavezl na otryskani a nasledny komaxit. Jen doporucim, po otryskani se na to nejdrive podivat, jelikoz jsem mel oxidaci dost velkou, zustaly ve viku dolicky. (Mozna to moc resim) Pak bych doporucil vzit kostku nejakou 900-1000 smir.papir a srovnat to nez se da komaxit. Jinak potom jsem to osadil novym loziskem na vyv.hridel + o krouzkem a guferem na kliku. Oskrabat stary tmel z vika a motoru, trosku zdrsnit, odmastit, zvolit dobry tmel a nalepit zpet. Myslim si ze je to lepsi sundat a udelat to takhle. Nekde jsem nasel postup jak si to delal borec na motorce a to muselo byt silene! Na to bych asi nemel nervy. Najdu to a pridam.