Zdravím Dnes se mi už podruhé na mém f650 GS (2003) stala nepříjemná věc. Poprvé to bylo při zařazaní dvojky, přidání plynu chvilku tah a potom otáčky skoro do červené jakoby někdo vymáčkl spojku. Dnes jsem vyjížděl z města na okresku, na 4 tis zařadil na 5 a dal 3/4 plynu.. 2 vteřiny tah, potom otáčky do červena jako by byla vymáčklá spojka. Byl jsme v šoku, takže si moc nevzpomínám co přesně sem udělal, ale myslím, že jsme vymáčkl spojku, znovu cvakl pětku a pomalu ji pustil a přidal plyn.. motorka pokračovala jako by se nic nestalo. Po tomto ,,vytočení,, se ještě ozvalo divné klapnutí/prasknutí... ale na motorce nepozoruji žádnou změnu. Možná zvuk vyhození rychlosti. Tuší někdo co s tím? Zatím jsme uvažoval jen o jakémsi problému spojky/převodovky, nebo málo napnuté řetězovky. Díky za odpovědi!
czfox napsal:
Zdravím Dnes se mi už podruhé na mém f650 GS (2003) stala nepříjemná věc. Poprvé to bylo při zařazaní dvojky, přidání plynu chvilku tah a potom otáčky skoro do červené jakoby někdo vymáčkl spojku. Dnes jsem vyjížděl z města na okresku, na 4 tis zařadil na 5 a dal 3/4 plynu.. 2 vteřiny tah, potom otáčky do červena jako by byla vymáčklá spojka. Byl jsme v šoku, takže si moc nevzpomínám co přesně sem udělal, ale myslím, že jsme vymáčkl spojku, znovu cvakl pětku a pomalu ji pustil a přidal plyn.. motorka pokračovala jako by se nic nestalo. Po tomto ,,vytočení,, se ještě ozvalo divné klapnutí/prasknutí... ale na motorce nepozoruji žádnou změnu. Možná zvuk vyhození rychlosti. Tuší někdo co s tím? Zatím jsme uvažoval jen o jakémsi problému spojky/převodovky, nebo málo napnuté řetězovky. Díky za odpovědi!
Je možné, že jsi pořádně nedořadil a pak to vypadlo. Občas se mi to na 1150 stává taky
Upravil joe dne 27.03.2015 18:48
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Co tak z nudy pročítám podobně se chová i prokluz spojky ne? Mám přes 45 000 a spojka stále původní. Odsud by problém pramenit nemohl? Každopádně s tím nedořazením to možné je... Občas řadím jako prase
Spojka ti začne pomalu prokluzovat, jako bys ji mačkal víc a víc a neozvala by se žádná rána pokud vím, teda mě se to aspoň nedělo, ve vyšších otáčkách to prostě proklouzlo-zvýšily se otáčky, ale žádné rány se neděly. Tak záleží, jestli ti to prostě vylítne a musíš znovu zařadit nebo jen stačí ubrat plyn a znovu pomalu přidat a je to ok.
Do it my way...
Taky mrkni jak máš dotaženou a nastavenou řadičku, jestli ji dotáhneš při řazení až k dorazu. Dráhy řazení tohoto stroje jsou poměrně dlouhé
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Jak psal Joe... kolikrát se mi stalo (1150) že mi taky vyskočila pětka, nebo šestka, když jsem tam kvalty sázel v závodním tempu... prostě jsem ten kvalt "nedořadil" a on pak vyskočil...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.