Ahoj,potřebuji radu,případně pomoc,takže kam jinam se obrátit..Koupil jsem tu na foru od George pohodáře Zacha s tím jejich upraveným katíkem.Všechno funguje,zvuk super,tahá moc hezky,uvidím co spotřeba..,ale jde o to,jestli dělali i laufy s homo koncovkou napevno,bo netuším kam tam nějakou nacpat.Na výstupu z tlumiče je trubka dovnitř se zaslepeným dnem,po obvodu v téměř celé délce perforovaná,dlouhá cca 10-15 cm,chápu kvůli výstupu plynu,ale není už tohle ta vložka..?Drát nebo cokoliv zkrátka nezasunu dál jak15 čísel,ale že by se to nechalo celý třeba vyndat nevypadá..Protože jsem ho koupil i bez passportu,prosím také nějakého šťastného majitele,jestli by mi nedokázal zkopírovat jeho,četl jsem tu někde,že se to občas taky takhle řeší..Díky za jakoukoliv pomoc..
Na tuty to bude ta "tlumící vložka"... Akorát je mi divný, že nejde vyndat... Ale popis sedí na homovložky i z "laďáků" , který jsem míval.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jo,je tam (e1),a pak nápis tuším 259/R22,což tuším je nějakej typ něčeho, asi typ.značení R1100GS,ale budu asi dost nesvůj,drandit na tom třeba po Rakousích.Ty asi německou policii trochu znáš,jseš si jistej,že mě tam nebudou dusit za bumážku?No, a s tím db killerem nebo jak se tomu nadává,mi Zetor radil,že by tam měl bejt zajištěnej nějakým šróbkem na tý zadní trubce,což tenhle výfuk nemá..Jen holá trubka na kterou se nasadí kolínko,aby to nefókalo na blinkr..Tak nevím,nikdo nemá nic podobnýho?A díky kluci za reakce..
Febo, neboj se, ted se k vyfukum tady v nemec ani nedodava zadny papir. Papir se pouziva v pripade ze nemas E - pro ilustraci, v nemecku mas tri ruzne druhy jak jsou veci homologovany. Prvni je "E-puefung", to je schvaleni jak treba helma (E1, E2...), nebo tvuj vyfuk. Tvoje E1 259/R22 znamena ze je to schvaleno pro evropu v tusim Nemecku (1 je nemec pokud se nepletu...) no a 259/R22 je pro ktere modely. R1100xx je 259 no a 1150 je R22. Takze tvuj "Endtopf", cili koncovka je homologovana pro 1100/1150. Pak jedruha moznost homologace, to je tzv ABE - je to normalneschvaleno pro provoz, nemusis k tomu nosit papiry, ale pri STK kontrole (te co jezdis kazde dva roky) typek koukne zda typovy list, ktery jsi dostal pri koupi obsahuje tvuj model a zda tam mas namontovane to co ke tvemu modelu patri. Treba tlumice funguji takhle. Policie tohle kontrolovat nebude, nema moc jak, alespon ne na miste. Casto je to u prdele i tem technikum na STK a pokud jim proaktivne nevysazis papiry (ABE gutachten...) na stul tak to neresi a jen kontroluji co je predepsano. No a posledni schvaleni je takove co ti museji zapsat do papiru (treba TT nadrz), to si namontujes, pripadne namontuje technik, s tim zajedes na STK, ti ti daji papir ze to mas namontovano hezky a vsechno sedi no a ty si to das zapsat na inspektoratu do papiru.
Dlouhy pribeh, ale vychazi s toho to, co v cele Evrope - pokud mas schvaleni podle E norem a mas schvaleni vyrazeno na komponentu, tak to nikdo neresi.
K blinkrum, svetlum atd taky nenosis prukazy, nebo jo? Policajt pri kontrole nevi zda blinkry co mas na moto jsou origo, nebo ne, takze pokud si neni jisty, tak se jukne zda maji E a jsi v suchu A ver mi, co tady jezdi a policajti neresi by ses mozna i divil.
Takze neboj, papirama se netrap a mimochodem, Zach je nemecka firma, celkem proflakla, tak se neboj, flastr nedostanes
Kdyby ten výfuk vypadal zhruba jako tenhle: http://bmwgs.cz/f...d_id=18964 , tak to byla první generace, která opravdu neměla vyndavací dB Killer.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Kdyby ten výfuk vypadal zhruba jako tenhle: http://bmwgs.cz/f...d_id=18964 , tak to byla první generace, která opravdu neměla vyndavací dB Killer.
No ty ole,je to fakt von,teď na to čumim..a Meli,náhodou pro zichr ten papír jsi k tomu neměl?..Jen tak pro klid v duši..A ještě jednou děkuju všem za přínosné reakce..