Ahoj kluci potřebuji radu při startu mi motorka těžko startuje jako by byla slabá baterie ale tu mám novou original BMW zhasne displej a z těžka nastartuje ale není to pokaždé jednou jo jednou ne nevím si rady v renocaru si neví rady podle diagnostiky vše ok dobíjení napětí neodebírá ani navigace vše je zkontrolováno a starter jsem měl rozdělanej je ok mam najeto 39 000 km r.v 2010 prosím o radu děkuji Michal
Jednou..14 dní na dovolené..startuje, nestartuje a stále dokola...jezdím ze servisu do servisu a to jsem byl i v takových kde to byl samé BMW stroj..dokonce to restartovalo i diagnostiku. 14 dní muka na každém km Doma jsem zjistil že mi někdo "svařoval" pod sedadlem Ono až příště před dovolenou dám motorku do servisu, podívám se jak mám dotáhlé kabeli od baterky..to aby mi tam zase někdo nejiskřil a netavil šroubky
Přeji hodně zdaru.
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
michallichner napsal:
Ahoj kluci potřebuji radu při startu mi motorka těžko startuje jako by byla slabá baterie ale tu mám novou original BMW zhasne displej a z těžka nastartuje ale není to pokaždé jednou jo jednou ne nevím si rady v renocaru si neví rady podle diagnostiky vše ok dobíjení napětí neodebírá ani navigace vše je zkontrolováno a starter jsem měl rozdělanej je ok mam najeto 39 000 km r.v 2010 prosím o radu děkuji Michal
Mě dělá přesně to samý,ale já mám baterku od 11/2009,takže už si zaslouží výměnu
Myslím,že kdyby byly volný kontakty,tak to bude chcípat i třeba za jízdy(hlavně za jízdy) při otřesech a hlavně ti nebude zhasínat displej při startování.To by prostě šlo/nešlo nastartovat...aspoň podle mých zkušeností
...i nová baterka může být vadná...a toho se nejvíc bojím teď,když mě čeká vůbec první výměna baterky
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Na bývalé sice 1150 mi to dělalo to stejné. Vyměnil jsem baterku, pak startér, pak jsem si od kamaráda půjčil druhou baterku. a nic nepomáhalo. následně jsem vzal svůj startér a dal ho do druhé motorky, tam točil krásně. To už jsem byl docela zoufalej. poslední věc co mě napadla bylo vyměnit kabely od baterky což se ukázalo jako správná cesta. když jsem pak rozpáral starý kabely jeden z nich byl uvnitř zoxidovanej úplně na kaši. Nevím jak se to stalo, ale holt přes zelenou sračku elektrika neprochází moc dobře. Někdy jsou ty závady trochu proti logice.
Mira1150 napsal:
Na bývalé sice 1150 mi to dělalo to stejné. Vyměnil jsem baterku, pak startér, pak jsem si od kamaráda půjčil druhou baterku. a nic nepomáhalo. následně jsem vzal svůj startér a dal ho do druhé motorky, tam točil krásně. To už jsem byl docela zoufalej. poslední věc co mě napadla bylo vyměnit kabely od baterky což se ukázalo jako správná cesta. když jsem pak rozpáral starý kabely jeden z nich byl uvnitř zoxidovanej úplně na kaši. Nevím jak se to stalo, ale holt přes zelenou sračku elektrika neprochází moc dobře. Někdy jsou ty závady trochu proti logice.
Mira1150 napsal:
Na bývalé sice 1150 mi to dělalo to stejné. Vyměnil jsem baterku, pak startér, pak jsem si od kamaráda půjčil druhou baterku. a nic nepomáhalo. následně jsem vzal svůj startér a dal ho do druhé motorky, tam točil krásně. To už jsem byl docela zoufalej. poslední věc co mě napadla bylo vyměnit kabely od baterky což se ukázalo jako správná cesta. když jsem pak rozpáral starý kabely jeden z nich byl uvnitř zoxidovanej úplně na kaši. Nevím jak se to stalo, ale holt přes zelenou sračku elektrika neprochází moc dobře. Někdy jsou ty závady trochu proti logice.
To je dobré vědět!!!
asi by nebylo od věci nějak proměřit odpor v kabelech. když se něco takového řeší a neví se co dál. Ale jak to měřit neporadím, nejsem elektrikář.
Děkuju za rady všem zkusím vše ještě zkusím ty kabely snad to pomuže vždy tonastartuje ale je to nejistota ale nejvíc mě zaráží že v renocaru na toloninikdo nepřišel
Jaka je to baterie, startovací proud OK? Pokud ti ji dodali z BMW asi bude dobrá, a startér je dobrý okem, nebo u někoho kdo jej zkoušel pod zátěží? Nřeš co odebírá při provozu a dobíjení. dal jsi ji tam snad nabitou ne? Hledej co co ji cucá při startu. Já bych tip startér.
Píše že mu občas zhasne displej to je velkej pokles napětí nejspíš nějakej zkrat nebo velký odběr proudu nebo špatnej kontakt. Dráty ke startéru měřit pod zátěží,měřt je ohmetrem nemá cenu, nebylo by špatný pučit startér z jiný moto
V tvém případě bude s největší pravděpodobností akumulátor OK - kdyby byl vadný, tak to nebude jednou startovat a podruhé ne (ale pro jistotu změřit "zátěžákem" ). Zkontrolovat ukostření motoru - nahoře na levé straně bloku motoru. Zkontrolovat spoje na akumulátoru a startéru. U kabeláže zkontrolovat hlavně oka - přechodový odpor je "svině" (u 5 let staré motorky nebudou pravděpodobně kabely napadrť zoxidované - i když u "angličanek" tomu tak někdy je). Zkontrolovat startér - pořádně.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
že starter odebírá víc než má při startu to mě napadlo hned ale zaráží mě že to dělá a nedělá no kouknu na vše co jste psali ještě jednou snad na něco příjdu a když ne tak budu muset sehnat někoho kdo dělá bmw a ještě jednou děkuju všem za radu
Tak to asi budu muset taky projít, protože poslední dobou jsou ty starty slabší, první okulení se ji moc nechce a v poslední době mi 2x chcípla za jízdy. Poprvé jsem to přikládal tomu, že jsem měl asi vysokej kvalt a jel pomalu, ale podruhý jsem měl vymačknutou spojku.. a baterku mám cca 2 roky, přes zimu několikrát na nabíječce..
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Já to chcípnutí ani baterce nepřipisoval, ale teď to opravdu vidím na nějaký špatný kontakt. Musím to přeběhnout.
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Měl jsem to podobně. První převalení startéru bylo jako když baterka mele z posledního, ale byla nabitá na 100 %. Nastartoval jsem ale vždycky. Před týdnem jsem byl na servisu - jen klasika - olej, filtry, nic víc. S elektrikou se nic nedělalo. A najednou motorka startuje o 80 % líp. Je to fakt zásadní rozdíl. Takže tak...
Dnes jsem vyzvedl moto z běžného servisu ale protože mě to dělalo občas to co píše Bill, první okulení jako by mělo být poslední, nechal jsem proměřit baterku. Při zátěžovým měření se ukázalo, že po třech letech pomalu odchází. Na prázdno napětí v pořádku ale při zátěži kapacita max 70%. Nastartoval jsem ale zatím vždy napoprvé. Objednána nová.
co mě nezabije , to mě posílí
Mám stejný problém s baterií nebo se alespoň domnívám že je to baterie, na fungl nové 700GS po dvou měsících horko těžko startuje. Vždy napoprvé chytne bez problémů ale po krátké jízdě už se jí pak nechce, nastartuji s odřenýma ušima, hodně podobné chování jak v tomto videu.
https://www.youtube.com/v/1iVB5A9PsG4
nebo
https://www.youtube.com/v/ZUf_bkyXXvs
baterii jsem zkoušel přes noc nabíjet, po týdnu stání v garáži bylo šťávy opět pouze na jeden start.
Abych měl jakž tak jistotu že po zastavení nastartuji, musím najet alespoň pár desítek km aby se baterka trochu dobila.
Momentálně se řeší výměna baterie v rámci záruky, poté můžu dát vědět jestli se problém odstranil, nebo to bylo něco jiného.