chcel by som sa opýtať otázku ohľadom hornej úvrate.
Ak na ľavom valci nastavím hornú úvrať (tdc) a šípka mi teda pekne smeruje rovno von od valca, kde sa v tej dobe nachádza šípka znázorňujúca hornú úvrať na pravom valci ??? Tiež smeruje vodorovne smerom von ???
Skúšal som nájsť všemožne na internete avšak bez výsledne.
Horní úvrať nesnáz nastavíš, když vyšroubuješ svíčku z válce, který tě zajímá, dáš místo ní nějakou tyčku, nebo třeba šroubovák do válce a budeš otáčet pomalu motorem. Píst ti tyčku bude vytlačovat ven. Až se pohyb zastaví, překonal jsi horní úvrať. Šipka bude v okénku někde nablízku.
Pedro,kdyz nastavujes vacky,tak nastavujes vnitrni rysku proti vystupku na drzaku vacky.Plati-levy valec v kompresni TDC-leva vacka klinek nahoru a sipka u vrcholku zubu smeruje k vystupku-prava vacka klinek nahoru a sipka v zubove mezere smeruje k vystupku na drzaku vacky.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Takto, ja som chcel iba nastavit ventilove vole, lenze stala sa taka vec ze som musel pravu hlavu rozobrat celu. Teraz som celu tu pravu hlavu poskladal naspat a bojim sa motorku nastartovat kym si nebudem sto percentne isty ze je to spravne nastavene. Myslim si ze je to nastvene spravne ale chcem si byt uplne isty. Ak teraz nastavym lavu stranu na tdc a sipka mi smeruje spravne smerom von tak v tej istej dobe mi na pravom valci ukazuje sipka presne naopak ako na valci lavom. ak spravim jednu otacku motorom mam tdc na pravom valci a lava sipka ukaze na valec pravy. Ked v tomto momente strcim srobovak do valca namiesto sviecky tak na oboch stranach sa mi ten srobovak ponori do hlavy tak isto. Je to takto spravne ?
Tebe nemuze zajimat jestli isipka smeruje ven,sipku musis nastavovat proti tomu malemu nalitku na drzaku vacky,kola na vackach jsou stejne proto maji dve sipky,jenom jedna smeruje k vrcholu zubu a druha do zubove mezery,zkontroluj casovani podle toho co jsem ti napsal v predchozim prispevku,sundej na leve vacce vrtulku odvzdusneni at vidis na znacky a pak nastavuj a hlavne si zaaretuj kliku v horni uvrati,hledat horni uvrat srobovakem a pak nastavovat casovani neni idealni.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
paulik78 napsal:
Horní úvrať nesnáz nastavíš, když vyšroubuješ svíčku z válce, který tě zajímá, dáš místo ní nějakou tyčku, nebo třeba šroubovák do válce a budeš otáčet pomalu motorem. Píst ti tyčku bude vytlačovat ven. Až se pohyb zastaví, překonal jsi horní úvrať. Šipka bude v okénku někde nablízku.
Zařadit nejvyšší rychlost a točit kolem pouze ve směru jízdy.