Neštartuje mi moto, predpokladam že to bude iba tým bočným stojankom, lebo na priamo to ide. Mám urobene odblokovanie ktoré fungovalo skvele ale teraz po vymene tesneni pod hlavami ako na čerta sa mu nechce štartovať, tak to tipujem na problem v systeme schemy alebo možno zaoxidovany spinač stojanku. Potreboval by som schemu tejto dodatočnej vychytavky lebo neviem kde som tu moju vytlačenu zašantrošil! Dakujem.
Upravil JRM66 dne 09.06.2015 19:45
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Borci potrebujem bodnuť z informaciami ohľadom napajania tlačitka štartera. Nakoniec ako to vyzera tak nieje problem z pridavnym relatkom na odblokovanie bočaku ako som si pôvodne najsamprv myslel ale zrejme v samotnom napajani. Po strastiplnom premerani som dospel k tomu že mi nejde + na poziciu č.50 tlačitka štarteru, od tlačitka k relatku štartera je to už ok. Podľa dostupnej schemy ktorá je k montaži odblokovania bočaku som vyšital že sa to spaja aj z napajanim bočaku č.1 na pine konektora k stojanu kde to dalej pokračuje k Motronic relay, fuel pump relay a z vyvedenou vyraznou čiernou šipkov v scheme z napisom 3/G6 a 4/G6 FRAME, alebo tak nejako podobne, zaujimalo by ma čo to znamena? Cela vetva je pod čislom 15 takže ide o prud po zapnuti zapalovania, mimochodom ked som na divoko priviedol kablom + na poziciu č.50 tlačitka štartera tak to točilo ako ma. Poradte mi kde je asi pes zakopany!
Upravil JRM66 dne 08.06.2015 22:07
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Hele nevím jistě jak je to u 1150, jestli tam je i nutné mačkat spojku. Ale jdi od spínače startéru vzad a prozvoňuj spínače. Ale tipl bych ten chcípák. Schéma někde mám, ale zrovna vyrážím pryč, myslím že Frame poukazuje na dálší část schématu, jiného (napojeného okruhu) on se tu někdo určitě objeví a poradí. Když tak oslov Toníka, Servísáka Cechi určitě poradí.
chcipak funguje ako ma, stale zabzuči, motor štartujem šrubovakom na priamo u štareru. Ked napojim+ na tlačitko štarteru tak je vsjo OK ale problem je že z toho neznameho bodu FRAME 3/G6 nejde štava do pinu č.6 na konektor združeneho prepinača pravej strany, ked zapojim na divoko od spinačky 15-ku na spominany konektor ide to zase divoko a štarter muka. Dalšim badanim bolo zistene že nejakym zahadnym spôsobom je neprechodny aj kablik od pinu č.6 na spominanom konektore až po cieľovy bod č.50 na tlačitku štartera, bolo dokonca ihlami napichany spominany kablik a merač ukazal že je neprechodny, bužirka je nepoškodena tak je to trochu prekvapenim ako sa to samo vnútry roztrhlo, neviem či je to bežne ale ja som z toho riadne udiveny! Tonda je na tripu mimo CZ, Servisak mal dneska hodne frmol.
Upravil JRM66 dne 10.06.2015 21:18
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Mysliš že aj teraz večer? Náhodou nebol by nejaky mobil kontakt? Cyril je Cycli?
Upravil JRM66 dne 10.06.2015 22:06
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Chyba vypatrana a odstranena, pritom sa spojazdnil aj ľavy vyhrev a funkčnosť predného brzdového spinača! Vo všetkych pripadoch bola preseknuta kablovačka, u toho najspornejšeho problemu to nebolo vôbec vidieť tak to ma vytrapilo najviac. Dakujem všetkym zučastnenim za tipy a pomoc pri patrani po probleme! Ale na obzore sa zase risuje dalši nový problém, tak uvidime čo to zase bude...?
Upravil JRM66 dne 11.06.2015 19:59
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.