Resil jste nekdo opravu modulatoru ABS bez posilovace v R1200GS (r.v 2007)? Hazi mi to chybu napajeni cerpadla-el.motoru. Za jizdy prestava ABS fungovat. "Servisak" mi smazal chyby a udelal test, ale nepomohlo to. Ma nekdo zkusenosti s opravou, nebo to poslat do opravy v Zittau? Uz jsem ho z motky vykousnul a premyslim jakou cestou reseni se vydat.Jake mate zkusenosti?
Upravil Ivanhoe dne 08.06.2015 07:34
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
stává se, že to dělají uhlíky,které se "kousnou" a nedoléhají na rotor nebo jsou už obroušené. Modulátor jde rozebrat, vyčistit, popř.vyměnit uhlíky za nové. Návod je na advrideru. Není to složité.
Diky za upozorneni. To byl preklep. Mam jenom obavu z toho, ze kdyz to ja nebo Servisak rozebereme a na nic neprijdeme, tak me asi potom uz poslou napr. v tom Zittau do pr....e.
Upravil Ivanhoe dne 08.06.2015 11:26
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
Podívej se na Youtube jak se to rozebírá. Normálně je to výraběné jako nerozebiratelné. I když rozebrat jde všechno, to je pravda, ale ne vždy to musí vézt k tíženému výsledku.
Nic méně, včera jsem modulátor odvezl do Zittau a dnes mi volali, že to mám opravené. Záruka 2 roky. Stojí to peníze, ale na podzim možná Gertrudu prodám s čistým svědomím, že nemá "mrtvolu ve skříni".
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
Nepoznam žiadnu automobilovu značku kde by sa tak často a hlavne do nabehu 100tkm drbali ABS systemy a nielen to ako je tomu u premium motorad. Použimave obyčajne nemecke nepremiove auta na ktorých ani po 300tkm nieje problem z podobnymbežnymi vecami ako u toho premium excelenta!
Upravil JRM66 dne 09.06.2015 17:36
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Nepoznam žiadnu automobilovu značku kde by sa tak často a hlavne do nabehu 100tkm drbali ABS systemy a nielen to ako je tomu u premium motorad. Použimave obyčajne nemecke nepremiove auta na ktorých ani po 300tkm nieje problem z podobnymbežnymi vecami ako u toho premium excelenta!
Informace zde:https://ecude.cz//.
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
JRM66 napsal:
Nepoznam žiadnu automobilovu značku kde by sa tak často a hlavne do nabehu 100tkm drbali ABS systemy a nielen to ako je tomu u premium motorad. Použimave obyčajne nemecke nepremiove auta na ktorých ani po 300tkm nieje problem z podobnymbežnymi vecami ako u toho premium excelenta!
a kolik jsi viděl pokažených ABS na motorkách?
Ja na te moji. Ale byla to mozna castecne trochu moje vina. ABS je potreba cas od casu aktivovat aby "nezamrzlo".
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
Měl jsem stejný problém se zatuhnutými uhlíky. Podle mě se ale ABS hne při každém startu motorky (myslím tím při probíhajícím testu ). V každém případě jsem o tomto problému četl mnohokrát, není to u našich motorek nic vyjímečného. Sám nedokážu pochopit, proč kde jaký čínský motorek dokáže fungovat bez problémů dlouhá léta dokud se většinou nep-sere něco jinýho a tady ve stroji co se pyšní nápisem BMW se stane to, že se seknou uhlíky.