Dávám dohromady švagrovo starý GSo 1150 (rv 99), který stálo bez hnutí cca 6 let a mám docela problém s rezavou nádrží. Odrezit normální nádrž z nějaké jawky není problém bo má normální tvar nádrže, ale jak odrezit nádrž u GSa? Má to tolik záhybů a kapsí, že z toho pak ty matky nemám šanci vysypat.
Je nějaká možnost to vyčistit jen chemicky?
A ještě jeden dotaz. Nevíte jak to je to u GS 1150 s palivovým filtrem? Našel jsem jen síťku u čerpadla, která je docela dodrbaná a tak bych jí vyměnil. Když budu u toho, je tam i nějaký další jemnější filtr? Nikde jsem nic nenašel.:/
Dost silny roztok kyseliny citronove az po vicko, zadelat a nechat. Den,dva a uvidis. Kolik ceho mrkni na netu, ale je to za par penez a dostane se to vsude. Rychlejsi je kyselina chlorovodikova ale pak je problem z pasivaci.Melo by to dost tendenci chytit znovu ( lepta i hlinik ). Nebo potom dodatecne po kyseline proplachnout louhem hydroxidu sodneho ( krtek ). Ale bacha, sundava barvu a taktez lepta hlinik.
Upravil milanosor dne 07.07.2015 13:49
I pád na hubu je pohyb kupředu
Rez z nádrže se dá odstranit pomocí elektrolýzy. Dělá se to tak že nádrž naplníš vodou s uhličitanem sodným do víčka vložíš elektrodu(nějakej kus plechu ideálně aby sahal co nejhlouběji a do obou půlek) a připojíš na ni kladný pól, záporný pól připojíš na nádrž. zdroj elektřiny by měl být stejnosměrný stačí třeba auto baterka připojená na nabíječku. jo a elektroda se samozřejmě nesmí dotýkat stěn nádrže. Necháš nějakou dobu působit a koroze si krasně přeleze na elektrodu. potom stačí nádrž vypláchnout vodou.
Díky za infa. Zkusím to teda tou cestou elektrolýzy.
Palivovej filtr jsem už radši objednal, protože ta motorka stejně děsně cuká a tak bude určo v řiti. Doufám, jen, že to cukání bude jen tím ucpaným filtrem.