Já s ní jezdil jeden víkend a měli jsme jí v autě na cestu do Německa.
Zrovna jsem na tohle téma někomu odpovídal na motorkářích... tak to zkopíruju:
Technicky dobře řešený držák i ty navigace máme už nějakou dobu ale přišlo to v listopadu a moc zkušeností s tím není. Myslím tím že nejsou dlouhodobé zkušenosti.
Je to "allround" - ne specializovaná moto GPS, některé vychytávky Zuma tam pochopitelně chybí, mě nejvíc vadí absence Bluetooth ale nepřijde mi to jako drahá GPS - je to jedna z nejlevnějších vodo odolných (nemá IPX7 jako jiné) ale určitě bych neřekl, že je "odolná proti nárazům" a podobný kecy, co člověk čte na webshopech. Baterka je přibližně jako v mobilu - dotyk kontaktů nezajištěný šroubem apod. Prostě není to offroad ale na silnici asi v pohodě. Kapacita waypointů je 1000, to je OK, 10 tras taky stačí. My v tom máme CN2009 a topo ale zkoušel jsem různé speciální mapy a všechno funguje. Displej je hrubší než u Zuma a nemá takový jas ale je výrazně jasnější než Nuvi do auta (s vyjímkou těch úplně nejnovějších). V kamenných prodejnách se mají prodávat do 8999 Kč s DPH, což je myslím snesitelné, jiná vodoodolná GPS s programováním z počítače a možností použití TOPO map v téhle ceně - nevím. Držáky máme tři typy - na kolo a dva na motorku jako obvykle. Na sklad jsme vzali nejdřív jen ty nejvíc odpružené, protože v tom vidím potenciální slabinu. Napájení z 12 máme vyřešené z vlastní výroby - jinak běžný USB kabel to přepne do počítačového režimu a sice nabíjí ale nejde to současně používat. V tom momentu, kdy tam je ale USB, ten konektor není moc chráněný proti dešti a pro trvalý provoz by to sneslo ještě něco kolem toho a taky USB a vibrace, to nejde moc dohromady. USB u téhle i u Oregonu vidím jako velkou slabinu pro moto použití. Kdykoliv k vidění - stačí se stavit.
Funkčnost je přibližně stejná jako jakékoliv moderní Nuvi ale má to hezky přepínatelné režimy včetně "pěšího" a kola a má příjemné rozměry - dobrý kompromis velikosti jak na turistiku nebo kolo, tak do auta nebo na motorku.