je to jednoduchý,sundej plast na pravý straně co je pod nádrží,je tam jen namáčklej ve třech gumách,tamnajdeš 8smičku šroub kterej povolíš,na jeho druhym konci je matka kterou si podrž ať ti někam nezapadne,no a potom nádrž jen popotáhneš dozadu a odklopíš nahoru,abys vyndal baterku neni potřeba násrž uplně sundavat,abys nemusel odpojovat hadičky,prostě ji jen co nejvíc ti to dovolí odklop a baterku odpojíš a vyndáš
Ja tam na konci toho sroubu bud matku namam a sroubuju to do nejakyho zavitu,nebo je tam ta matka napevno.Nikdy jsem to nehlidal a nikdy mi matka nevypadla.Ale treba jsem mel jiz mnohokrat stesti,tak nevim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
no, ja jsem teda musel jeste odmontovat sani vzduchu - vlevo ( je to tak v nemeckym navodu ) . Samozrejme, ze jsem mel plnou nadrz ( jesteze u mne byl kamos )a maticka mne zapadla ( to Helmut moc dobre nevymyslel ), takze chvilka hledani byla ( v garazi nemam svetlo a dve svitilny se vybily )
vyky
Ak mozem rad pridam nieco co mam vyskusane , ked som pravidelne menil baterku a stale som nechapal ze ju musim mat na dobijacke tak som si nacvicil rozborku a zborku nadrze atd. A osvedcila sa mi finta, ze aby som nemusel drzat nadrz a podobne tak ju podopieram klucom na napinanie pruziny ( standard pod sedadlom s predlzenim tiez vo vybave ) a teda tuto zostavu dvoch klucov opriem do miesta pod nadrzou na ram a ovalny kluc podlozim pod madrz ( pekne to drzi ), tym vznikne krasne miesto na hranie sa z baterkou.