Tak to nevim Tehdy to jeste nenabizeli, byl jen jeden prumer.
Respektive jeste takto - ony ty padaky nejsou z jednoho druhu trubky ale min. ze dvou ruznych... http://www.grave..../padak.htm
Taky mi moc nesedí. Zjišťoval jsem cenu origo padáků od BMW a bylo to někdy před dvěma měsíci asi do 4.000,- Kč. A vzhledově - podle mého vkusu - se to nedá srovnat.
Je to takový styl řekl bych z R100GS. Někdo má pocit, že když má kolem motorky trubky, tak že to ochrání víc. Taky jsem si to myslel a taky jsem měl jeden čas takovou konstrukci. Jenže pak při pořádné ráně mi trubka kolem válce utrhla vstřik a sací potrubí a rozmáčkla ten odlitek a oprava stála mnohem víc než by stála s menším padákem. Je to asi náhoda ale třeba na F650GS většina horních padáků při pádu nadělá taky víc škody než užitku. Ale jsou lidi, kteří to prostě mají rádi a mají z toho dobrý pocit, když je motorka co nejvíc obrněná. Tak proč ne.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tím to není. Když si někdo koupí novou motorku, tak ze všeho nejvíc se bojí že spadne a odře si jí. Nepředstavitelná hrůza. Fakt. Já jsem tenkrát plakal doslova nad každým škrábancem. Navíc z cruiseru má člověk dojem že škrábanec znamená prakticky zničenou motorku, takže když jsem viděl zablácenou a pomlácenou GS některých lidí na akcích, úplně jsem se otřásal hnusem Nědělám si legraci. V té době jsem měl LT a to byla zase leštěnka. Pak přišlo malé GS a na to už jsem kašlal a velké GS jsem slavnostně položil (a slušně ohnul padáky) na zmrzké louce hned první víkend po nákupu Ale ty pocity znám a opravdu těm lidem rozumím - i když vím že to je nesmysl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No jo, jenže do toho prvního pořádného pádu se tomu lidi brání zuby nehty - jsou tací, co jim vadí i barevné změny na svodech nebo (nepředstavitelné) - nelíbí se jim ani mírně zabahněné blatníky, prach pod sedlem nebo zablemcané okolí nalévacího otvoru na olej (nejlépe řádně zapečený olej)..
Pak se člověk nemůže divit, když se lidi ptají jestli nemáme chromované rámečky na budíky nebo jestli někdo nedělá chromované kryty na svody
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tosuja napsal:
Ja jsem si po delsim rozhodovani vybral horni padak od SW-Motechu a po nekolika padech v cca 40km/h mam zatim pocit, ze to byla dobra volba.
já mám (na F650GS) motor krytý padákem (na fotce ho nemám, dodal jsem ho tam na podzim)od výrobce a neměnil bych Ale občas si říkám, že by se mi hodil padák i nahoru, aby to neodnášely plasty krycí olejnádrž. Oni totiž nejsou zrovna nejlevnější Ale co jsem koukal, tak to jsou často paskvily, co nadělají asi více škody, než užitku Nevíte někdo o něčem dobrým, a jestli je i něco od BMW? Případně, kde se dá mrknou adt? Mám takové tušení, že na lednové Elefanty se to bude hodit
No právě na 650GS je to dost problém, protože horní padáky není kde podepřít z druhé strany a takové ty obloučky jsou jen na ultrajedmné pády někde na silnici aby se to neodřelo ale při pořádné ráně se ta trubka prohne a promáčkne všechno, co jí stojí v cestě. Můžeš si to udělat buď jako obrněný vůz a nebo se na to vykašli.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
No právě na 650GS je to dost problém, protože horní padáky není kde podepřít z druhé strany a takové ty obloučky jsou jen na ultrajedmné pády někde na silnici aby se to neodřelo ale při pořádné ráně se ta trubka prohne a promáčkne všechno, co jí stojí v cestě. Můžeš si to udělat buď jako obrněný vůz a nebo se na to vykašli.
z GSka obrněný vůz to by stratila svou lehkost. Ale vypadalo by to zajímavě Teď vážně: Fakt ten vrch nemá smysl. Je to tak, jak jsi řek. Buď to není opřené a ohne se to, nebo to opřou tam, kde to udělá paseku - už jsem to viděl opřené i o motor a nechci ani domýšlet, co by to udělalo při tvrdším pádu
Nevím no, já je udělal tak, aby se motorka opřela o padáky nad motorem a o řídítka.. vzadu o nosič kufrů...
Tuhl, když jsem vyjížděl z brodu mi přišel do cesty velkej šutr, tak jsem padáčky vyzkoušel a v pohodě.
Zůstala ležet na padáku, nosiči a řídítku... Žádná škoda, až na ohnuté zrcátko.ale tomu se nezabrání ...
Thomasson přiložený následující obrázek:
TomasTT napsal:
No právě na 650GS je to dost problém, protože horní padáky není kde podepřít z druhé strany a takové ty obloučky jsou jen na ultrajedmné pády někde na silnici aby se to neodřelo ale při pořádné ráně se ta trubka prohne a promáčkne všechno, co jí stojí v cestě. Můžeš si to udělat buď jako obrněný vůz a nebo se na to vykašli.
No, prave proto mam SW-motech, ktery je upevneny ve trech bodech (dva vepredu, jeden na ramu vzadu. To se neprohne (a neprohlo). Vim, ze Touratech horni padak je uchyceny jenom vepredu a proto pro nej plati, cos rekl, ale plati to jenom pro nej.
Jinak, padaky jsou od slova padat a narazniky od slova narazet. Na motorce jsou padaky a vydrzet naraz urcite ani nemaji, ja po nich jenom chci, at mi co mozna ochrani plasty :-)