Zdravím. Mám R1150 RT r. 2001. Dnes se mi při jízdě najednou rosvítila kontrolka paliva, rezervy ale v nádrži byla asi půlka což souhlasilo s denim počítadlem a hladinu palivoměr, stejný jako u GS ukazoval taky na půlce. Zastavil jsem a znova nastartoval ale změna žádná tak jsem chtěl pro jistotu zajet k pumpě ale po asi deseti kilometrech kontrolka zase zhasla a vše funguje normálně. Jde mi o to zda mám problém v elektrice, popřípadě kde hledat a nebo je to signalizace nějaké závady, popřípadě jaké. Dík. J.C.
Taky se mi to stalo.. a byl to bordel a jakoby rez která se usadila na "plováku" očistil jsem to a bylo to ok.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Ještě mě napadá jedna věc. V nádrži je jeden plovák který měří hladinu a pokud tomu dobře rozumím ovládá jak měření hladiny tak oranžovou kontrolku rezervy. Proč tedy ukazuje půlku nádrže a zároveň svítí kontrolka. Vím že měření má zpoždění aby to neskákalo nahoru a dolů ale mě to svítilo dvacet kilometrů a měření se ani nehnulo. J.C.
Nevím proč by plná nádrž na to měla mít vliv. Stalo se mi to po devadesáti kilometrech jízdy, najednou svítí a po dalších dvaceti to zase zhaslo. Měl jsem tam přez půl nadrže. J.C.
Pohyb plovaku se prevadi na odporovou desticku s dvema sbernicema. Jedna snimaci pacicka bere odpor a ukazuje stav paliva a druha ceka na dosazeni dolni polohy plovaku a propojeni obvodu a tim rozsviti kontrolku zebraveho oka.
Doporucuje se mit natankovanou nadrz, aby toto neoxidovalo a fungovalo dlouho a spolehlive. ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Na zimu pochopitelně natankuju plnou i když je nádrž plastová ale přez léto tankuji tak jak je potřeba. Nějak nevím proč bych měl po tom co najedu pár kilometrech dotankovat. J.C.