Zdravim. Mam na svojom 650 scarver problem so studenymi startami.....studena nastartuje az tak na 10-ty pokus, inac ide dobre, volnobeh nekolise a neskapina, cerpadlo bzuci. Ked je uz zohriata, startuje dobre. Po precitani iných tém som myslel, že to bude baterka, tak som kúpil novú, ale nepomohlo to. Máte nejake rady, ako na to? Ďakujem
alexis napsal:
Zdravim. Mam na svojom 650 scarver problem so studenymi startami.....studena nastartuje az tak na 10-ty pokus, inac ide dobre, volnobeh nekolise a neskapina, cerpadlo bzuci. Ked je uz zohriata, startuje dobre. Po precitani iných tém som myslel, že to bude baterka, tak som kúpil novú, ale nepomohlo to. Máte nejake rady, ako na to? Ďakujem
alexis napsal:
Najazdenych má cca 50 0000 km, neviem, či už bol filter menený. Dá sa nejako zistiť, či je OK? Môže mať vplyv na studený štart?
Filtr by se měl po 40tis vyměnit. Já ho měnil po 45 tis , pak jsem ho rozřízl a byl pěkně zasraný. Je na něm datum výroby. Podle toho bys měl zjistit zda už nebyl měněný.
Ked som dal dole palivovú hadičku z filtra, tak benzin tiekol pekne, aj tlak bol myslim dostatocny. Ked som prilozil prst k filtru, tak sa benzin nedal udrzat prstom, tak predpokladam, ze filter bude dobry. Co by som mal este pozriet?
Teraz som precistil senzory na klapke, samotnu klapku a ich kontakty, dal som novú sviečku, ale nič nepomohlo. Keď som dal dole vstrek, takpri štartovaní rozstrekoval benzín pekne, takže palivový filterby som predbežne vylúčil. Máte ešte ďalšie nápady, prečo môže ťažko štartovať?
Kúpil som už aj nový palivový filter, prečistil všetky spoje, pozrel som aj snímač otáčok(pri zapaľovaní), ale bol čistý a stále bez zmeny...
Upravil alexis dne 18.12.2015 18:18
Podobný problém jsem řešil na Suzuce , ale tam to bylo hodně najetými kilometry a malou kompresí válce. Válec byl dost vyběhaný a také ventily
už ideálně netěsnily. Udělaný výbrus, zabroušené ventily a vše se zlepšilo.
Pokud máš ujeto 50tis. , tak si myslím že to ještě není mnoho. Spíše zkontrolovat tlakoměrem kompresí a pak seřídit ventily , zda některý nemá malou vůli.
Mrkni na čidlo teploty nasávaného vzduchu, možná je odpojené nebo přetržený drát, je zespoda na sání, pod pravým plastem tam kde u jiných motorek bývá nádrž
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Ďakujem zatiaľ za rady aj SZ. Zatiaľ to vyzerá tak, že bude chybné nejaké čidlo, lebo keď obohatím trošku zmes pri štartovaní(strieknem do sania trochu benzínu), tak nastartuje aj studená. Pravdepodobne dostáva zle informácie o teplote a vstrekne málo benzínu.