Hola panove. premyslim o tom, ze bych sve 100 PD poridil vetsi sestricku. Muzete mi zkusit hodit nazory, ktera je vhodnejsi. Chci jezdit ve dvou spis cesty nez necesty. na co pripadne davat pri koupi bacha. Dekuju za vecny prispevky.
co kus to názor, měl jsem GS a mám GSA a myslím, že jsem rád už pro větší nádrž, jinak u obou jsem nepozoroval změnu na motoru GS jsem kupoval s 16tis. a prodával s 90, GSA se 40tis. a dnes mám 110tis. , měnit už nebudu, prostě je pro mě celkově poctitově lepší
Upravil pepanek1150 dne 05.11.2015 14:03
všude dobře.....doma GSA
Mel jsem obyc 1150Gs a ted mam GSA... klasika GS je pro dva lidi asi lepsi.. neni tak vysoka - lepe se drzi balance ridici a ten druhy nenaseda tak vysoko, dalepak spolujezdec ma vetsi comfort... a pak.. co usetris to projezdis
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Úplně nejlepší je 1100GS v kombinaci s velkou nádrží.
A můžeš projezdit ještě víc peněz.
Jen ten design nabouranýho autojeřábu úplně každej nekousne.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
1150 GS ma oproti GSA o dost lepsi sedlo pro spolujezdce.
I argument odhledne dlouhy sestky neni na cestovani mimo misu, akorat pozor, ne kazda GS ji ma!
Maiali nel Fango!
presne, kup si R1100 dnes bych ji bral hned do sbirky ta Avie je proste .... uaaa moc hezka
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Marek BMW napsal:
Adventure má jen jeden mínus a to pro spolujezdce - jednodílné sedlo a zadní část jednodílného sedadla není tak komfortní jako u klasické 1150-ky. Moje žena , ale dávala přednost adventure sedadlu seděla blíž .
Šel bych do adventure kvůli většímu plexi, vyšším zdvihům, a dalších pár drobnosti jako větší nosič, zásuvka na plastu pod řidítky, silnější alternátor, nástavec předního blatníku a to nemluvě o kratší jedničce a větší nádrži.
Když se ti neosvědčí sedadlo Adventure, tak po něm výěnou rád kdokoli sáhne. Jen se připravíš o větší hezčí nosič, protože jen sedadla rohodit nejdou.
Pozor na to, že krátká jednička byla na přání a velká nádrž za příplatek. Je x GSA, co mají dlouhou jedničku a malou bandu..
..alebo dvojcockou TT a MRA Vario, ak chces aj dobru ochranu pred vetrom. Mam tam aj velku nadrz, aj jednodielne sedlo ADV od Kahedo
patol přiložený následující obrázek:
Do 1100 fakt ne. Nic proti ni, ale nelibi se mi. Zajima me jedna konkretni vec a to jsou tlumice. Kamarad ma letitou 1150 a kdyz me nouzove vezl v Albanii, sly tlumice na doraz. Jsou tlumice totozne? Jaky mate pripadne zkusenosti s jezdenim ve dvou. Sedlo je mi jasny, tam je vyhoda 1150 zrejma, ale co tlumice? Ty motorky jsou cim dal drazsi a budou mimoto vyzadovat nemalou investici. Nebo ne?
frantisek napsal:
Do 1100 fakt ne. Nic proti ni, ale nelibi se mi. Zajima me jedna konkretni vec a to jsou tlumice. Kamarad ma letitou 1150 a kdyz me nouzove vezl v Albanii, sly tlumice na doraz. Jsou tlumice totozne? Jaky mate pripadne zkusenosti s jezdenim ve dvou. Sedlo je mi jasny, tam je vyhoda 1150 zrejma, ale co tlumice? Ty motorky jsou cim dal drazsi a budou mimoto vyzadovat nemalou investici. Nebo ne?
GSA ma vyssi zdvihy a tak bude mit i jiny tlumic. Repas tlumice u letiteho GS je vcelku normalni zalezitost. Byvaji utahane jak tlumice, tak pruziny a chodi to na dorazy, jak pises.
Obvykle se vymeni pruziny treba za progresivni od Hyperpro a tlumice se nechaji repasovat treba u Prochymoto.
Vyjde to asi na 6tisic repas + pruziny dle vyrobce.
Vysledek ale stoji za investici a jsi asi na mensi polovine oproti nakupu novych, nejlevnejsich kompletu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jo to origo sedlo je pro spolujezdce blbe. Když mi sedlo presivali, tak jsem ho v zadu nechal i rozšiřovat. Teď už si zenuska libuje :-)
všude dobře.....doma GSA