Zdarec, sháním padáky na 1100 GS. Použitý nejsou k sehnání a tak koukám po nových. Špatně nevypadají Heed http://aukro.cz/p...74593.html
Nemáte s nimi někdo zkušenosti?
Ahojda
máme od nich na 1150Gs a za ty peníze dobrý (kupovali jsme dřív a levněji 5500,-Kč). Je to krapítko na dodělání doma, ale nic hrozného (nesedělo to úplně přesně). Je to prostě polák no. Ale jak píšu, poměr cena výkon naprosto super. Za nás spokojenost.
Bumby napsal:
Ahojda
máme od nich na 1150Gs a za ty peníze dobrý (kupovali jsme dřív a levněji 5500,-Kč). Je to krapítko na dodělání doma, ale nic hrozného (nesedělo to úplně přesně). Je to prostě polák no. Ale jak píšu, poměr cena výkon naprosto super. Za nás spokojenost.
Nemáš nějakou fotku jak to vypadá v reálu na 1150gs.
Na těch jeho fotkách na aukru toho neni moc vidět.
Bumby napsal:
Ahojda
máme od nich na 1150Gs a za ty peníze dobrý (kupovali jsme dřív a levněji 5500,-Kč). Je to krapítko na dodělání doma, ale nic hrozného (nesedělo to úplně přesně). Je to prostě polák no. Ale jak píšu, poměr cena výkon naprosto super. Za nás spokojenost.
Nemáš nějakou fotku jak to vypadá v reálu na 1150gs.
Na těch jeho fotkách na aukru toho neni moc vidět.
Rozhodne bych to koupil bez toho vrchniho padaku.Ten mnohdy nadela vic skody nez uzitku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
hrochrider napsal:
to není špatná cena, nejsou nějak dobouchaný?
Nějaké drobné škrábance na sobě mají, z obou stran, ale nenazval bych to dobouchané, ale normálně odřené. Udělám nějaké foto.
KTM LC8 Adventure https://www.youtu...WjP3kIj_fw
Bumby napsal:
Ahojda
máme od nich na 1150Gs a za ty peníze dobrý (kupovali jsme dřív a levněji 5500,-Kč). Je to krapítko na dodělání doma, ale nic hrozného (nesedělo to úplně přesně). Je to prostě polák no. Ale jak píšu, poměr cena výkon naprosto super. Za nás spokojenost.
Nemáš nějakou fotku jak to vypadá v reálu na 1150gs.
Na těch jeho fotkách na aukru toho neni moc vidět.
Rozhodne bych to koupil bez toho vrchniho padaku.Ten mnohdy nadela vic skody nez uzitku.
Vrchní padák není dobrý? Jsem si právě myslel, že by mohl být užitečný, když by se motorka položila...
Hele to je názor každého. Vrchní padák je dobrej. Pobere hromadu energie při pádu. Nevím jakou paseku navíc by mohl udělat. Ale už jsem vyrostl z toho se s někým dohadovat a cpát někomu svůj názor. My to máme a spokojenost maximální. Ještě nám na to BigHusky udělal kapsy a super.
Bumby napsal:
Hele to je názor každého. Vrchní padák je dobrej. Pobere hromadu energie při pádu. Nevím jakou paseku navíc by mohl udělat. Ale už jsem vyrostl z toho se s někým dohadovat a cpát někomu svůj názor. My to máme a spokojenost maximální. Ještě nám na to BigHusky udělal kapsy a super.
Nevim kolikrat ti 1100gs spadla,me cca 100krat.A vzdy to pobral spodni padak a riditka.Pokud nemas velkou smulu a netrefis nejaky vycnivajici kamen,tak se nadrz zeme ani nahodou nedotkne.Kdyz tam mas ten horni padak a dostane ranu,tak ti tu nadrz muze poskodit prave ten horni padak,ktery se pri padu dotkne zeme a prave on se ti na tu nadrz muze natlacit a poskodit ji.A ver tomu,ze timto zpusobem funguje vice zbytecnych věcí.
Konkretne jsem to videl treba u 650gs.Dokud tam kamarad nemel TT horni padak na tu jako by nadrz,vzdy ok.Pri prvnim padu s tim padakem se ten ohnul a plasty rozbil.Bez nej by se ta cast zeme vubec nedotkla.
A kdyz ted koukam na tu fotku tech hornich padaku,tak to je ten samy pripad.Na koncich nejsou k nicemu chycene(asi to ani nejde) a pokud dostanou fakt ranu,tak jsem presvedcenej,ze se obtisknou do nadrze.
Upravil vevis dne 21.11.2015 13:46
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No a já jsem zas příkladem toho opačného případu...Moje první 1150 spadla jen jednou a odnesl to blinkr a právě nádrž. Bylo to při přejíždění z jedné vyjeté koleje na lesní cestě do druhé...moje blbost U 1150 ADV je nádrž už tuplem na ráně, ale tam se to dá řešit plastem od TT.
Myslím, že ten horní padák o kterém je řeč může pomoct i ublížit a že pravdu máte oba.
PS: Teď když se na to provedení detailně dívám, tak myslím, že pravděpodobnost poškození nádrže při pádu tímto konkrétním typem rámu je dost vysoká Můj názor.
Upravil MaO dne 21.11.2015 14:17
Jo blinkry to odnasej casto.Taky jsem rozlomil drzak stupackya zadni brzdy,kdyz jsem stupackou trefil vystouply koren.Nadrz mi na vystouply koren spadla jednou,ale mel jsem plastovou,ktera to zvladla propruzit a jen se odrela barva.Ale jak rikas,nevylucuju ze nekdy pomoct muze.Kazdopadne jde i o to jake mas spodni padaky.Nejlepsi jsou dle mne asi samotne spodni hepco-becker. Treba cela Cyrilova parta jezdi na 1150 pouze v terenu a horni padak nevozi nikdo.
Jo pri prejizdeni z jedne koleje do druhe v rychlosti jsem zazil svuj prvni pad.Motorka se namiste otocila do protismeru a ja sel pres riditka.O zrcatka jsem si udelal modriny na hrudniku.
Odnesl to tenkrat blastr a spodni padak dostal dost velkou ranu zepredu.Ohnul se az do ventiloveho vika,ale zachranil to kryt víka od TT.Nejlepsí investice vedle padaku co jsem udelal.Ty byli z tech pádu dotlucené slusne,ale vzdy splnili svuj ukol.
Upravil vevis dne 21.11.2015 15:27
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!