Dostal jsem se do situace, kdy jsem neplánovaně přišel o motorku, ale zase bych si třeba mohl konečně pořídit vysněné R1200GSA.
Problém je trochu s výškou. Mám cca 171cm, v krosových botách nějakých 174,5 (na patách).
jezdil jsem na V-stomu, na R1200GS, jel jsem na R1100GS. Všechno docela v pohodě, dosáhnu slušně polovinou špičky a to stačí.
našel jsem tady (i na motorkářích) spoustu příspěvků o chlapech se 190cm, kteřá GSA stěží zvládnou, naopak o řidičích s mou výškou, kterým to nedělá problém.
Chtěl jsem tedy poprosit, jestli tu není někdo, kdo má R1200GS s nízkým sedlem a nechal by mne na něj posadit (třeba jen v garáži).
Argument, že GSA vlastně nepotřebuji a stačilo by mi GS, je samozřejmě správný. Nepotřebuji ho a možná mi nakonec nezbude, než si pořídit GS, ale po GSA jsem toužil odjakživa ... nádherný mohutný design, ochrana proti větru atd.
Mám R1200GS (ne Adventure) se sníženým sedlem. Pokud ti to pomůže, můžeš se stavit..
Jinak ta výška je o zvyku. Při nejhorším dáš do kufrů písek a ona si sedne
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Mám GSA 2008 s továrním sedlem a ESOU.... měřím 181cm a došáhnu bez problému celou nohou...pokud jedu s mladou a jsem naloženej dokonce mám pokrčené nohy v kolenou...
Nevím odkud jsi ale klidně se stav a sedni si ať to vyzkoušíš.
Pokud je tvým snem GSA jdi do něj...motorka ti má dělat radost a ne být výsledkem kompromisů.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Mam 170cm, 2 sezony jsem mel GSA s original sedlem a zadne vetsi problemy jsem nezaznamenal. Jezdil jsem prevazne po silnici, ne tezsi teren. Pri zastavovani jsem se holt na sedle musel soupnout k jedny strane...
Takze bych se toho asi zbytecne nebal.
Upravil haus1 dne 27.11.2015 13:49
Díky moc všem za odpovědi.
Jezdím velkou část roku hlavně po Praze po městě. S V-stromem to šlo v pohodě, uznávám, že ADV není na prolétání se kolonami ideální, ale jak se říká ... když ji miluješ, není co řešit.
Samozřejmě bych nejraději model s ESA, takže nějaký 2008 (jestli na něj dosáhnu finančně). Eventuelně mne napadlo koupit třeba 2006 bez ESA a dát tam nižší zadní tlumič s ESA třeba od Touratechu (jestli to nevyjde dráž).
Každopádně jestli jste někdo kolem středočeského kraje, rád bych nabídky využil.
kchrz ahoj čahoune mám o 10cm míň a jezdím GS ale je to boj jenom na špičku jedný nohy mám snížený sedlo a -2cm ohlinse možná to prodám a pořídím si něco nižšího,takže bych se se 172cm toho nebál
Tohle vide už jsem viděl, ale moc mne to neuspokojilo Jízda po Praze mezi autama v tomhle stylu, to by bylo hodně uraženejch zrcátek u aut )
Dík za nabídky, já jsem na klasicky GS jezdil, takže to asi nevyužiju. GS je na chlup stejně vysoký jako V-Strom, o kterj jsem teď přišel.
Jediné GSA, jestli se nepletu, tady má id Noel, budu muset asi vymyslet nějakou cestu za Plzeň. Někdo poblíž Prahy s GSA by se asi nenašel, že ne
Díky
kchrz napsal:
Tohle vide už jsem viděl, ale moc mne to neuspokojilo Jízda po Praze mezi autama v tomhle stylu, to by bylo hodně uraženejch zrcátek u aut )
Dík za nabídky, já jsem na klasicky GS jezdil, takže to asi nevyužiju. GS je na chlup stejně vysoký jako V-Strom, o kterj jsem teď přišel.
Jediné GSA, jestli se nepletu, tady má id Noel, budu muset asi vymyslet nějakou cestu za Plzeň. Někdo poblíž Prahy s GSA by se asi nenašel, že ne
Díky
Přijeď si sednout na 1200 GSA mám origo i snížené sedlo vyzkoušíš,uvídíš,jinak jsem prodával GSA více lidem s cca 170cm a jsou na tom v poho.
To Bob:
Tuto nabídku rád využiju, ozvu se přes PM.
Jinak pakliže budu mít cestou přes Plzeň, tak bych se určitě rád podval.
Každopádně všem děkuji za ochotu.
kchrz napsal:
To Bob:
Tuto nabídku rád využiju, ozvu se přes PM.
Jinak pakliže budu mít cestou přes Plzeň, tak bych se určitě rád podval.
Každopádně všem děkuji za ochotu.
Nabidka plati to je jasny. Dej vedet dopredu a je to.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Byl jsem se dnes (z debprese bez motorky) podívat v BMW Invent ve Stodůlkách. Krásný stroje. Nicméně po krátké debatě mne tam prodavač opakovaně přesvědčoval, že při své stavbě těla (171cm a 77kg) nemám šanci pořádně GSA ovládat. I s nejnižším sedlem pořádně nedosáhnu, max vysedat do jedné strany. A taky že jízda se spolujezdcem bude peklo.
kchrz napsal:
Byl jsem se dnes (z debprese bez motorky) podívat v BMW Invent ve Stodůlkách. Krásný stroje. Nicméně po krátké debatě mne tam prodavač opakovaně přesvědčoval, že při své stavbě těla (171cm a 77kg) nemám šanci pořádně GSA ovládat. I s nejnižším sedlem pořádně nedosáhnu, max vysedat do jedné strany. A taky že jízda se spolujezdcem bude peklo.
No chápu, že GSA je vysněná motorka a nepochybuji, že by jsi ji třeba i zvládl s tvou muskulaturou, ale otázka je jiná - jestli to ještě bude radost a nebo trápení...Jestli Ti daleko víc radosti nepřinese pro tebe lépe ovladatelná motorka se kterou si budeš víc hrát a hlavně se nebudeš bát otáčet apod...
Viděl jsme hodně lidí co z celého ježdění měli jenom stres kde a jak zastaví, kde se otočí nebo stáli frontu u stojanu i když vedle bylo volno - jen by tam odsud dobře vyjížděli...
Jízda ve dvou bude utrpení bez pochyby...
Taky jsem viděl na několika kamarádech jak se jízdně zlepšili když prodali motorky, který na ně byly velký a najednou měli něco co jim sedí a vracáky najednou jezdili v pohodě a s daleko větší jistotou...
Jsem na tom podobne a GSA na me uz je teda prilis. Ve dvou mi to horsi neprijde, protoze si motorka vic sedne. Ale dosahnout na zem je jen tak tak a pak je na teto hranici znat i kazde kilo navic. Zastavis na horsim miste a mas problem se rozjet a dosahnout, mala prohluben a slapnes do prazdna. U tlaceni je i hodne znat vyska riditek, s nastavcem se mi hur tlaci. Porovnavam R1150GS a GSA, ale velky rozdil v tom asi nebude oproti R1200GS/A. Na mou vysku mi prijde uzivatelsky prijemnejsi klasicke GS.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS