tam nemůžeš nic pokazit,olej bude vždy lepší než býval v té době,a bmw doporučuje castrol power racing i do starých strojů,a vždy ku prospěchu všem.ale jde dát skoro cokoliv,minerál.polo,i plnou syntetiku...hlavně olej určený pro moto....
"Žij svůj sen"
https://www.znack...-20W-50-4l
MOL Botond 20W-50 je vysoce kvalitní minerální celoroční motorový olej vhodný pro osobní automobily vyrobené před rokem 1989 a vhodný též pro veterány z padesátých, šedesátých a sedmdesátých let, které již používali detergentní olej nabo byla u nich provedena dekarbonizace.
Olej je vhodně aditivován a formulován pro použití v těchto vozech,respektuje složení olejů té
doby doplněné o současné poznatky. Jeho použití zvyšuje kompresní poměr a snižuje spotřebu oleje.
Vhodný též jako záběhový olej pro motory veteránů po GO a repasování.
Upravil zmijon dne 14.01.2016 12:26
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Klidne at pouzije jakykoliv kvalitnejsi 20w50,ja jezdim na Castrol,nemam dobre zkusenosti s ruznyma ''classic'' olejema,kdyz jsem tam mel Motul Classic tak jsem to v lete zadrel.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Stepane,ptal jsi se na zkusenosti,ne? :-) Ta informace v prirucce je pro provoz v teplotach pod 0°C,tam je dulezity ridsi olej,protoze jinak by ta mala olejova pumpa mohla mit problem s prilis hustym olejem,navic i ojnicni loziska jsou mazane rozstrikem pres tzv. slinger rings a husty olej by k nim mel ztizenou cestu,zvlast jestli ma motorka uz neco najeto a je v nich usazena vetsi vrstva necistot a mazutu z oleje.
Kazdopadne,pokud ma kolega v planu s motorkou jezdit prevazne v teplotach nad 20°C,coz predpokladam,tak kvalitni 20w50 olej je spravna volba.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj