Ahoj všem, občas se mi stane (né pokaždé), že když vypnu klíč tak cca po minutě nevím přesně, problikne přední potkávací světlo s obrysovkou plus koncové světlo. Mám akorát domontovanou navigaci a tu jsem zapojil na orig zásuvku přes orig koncovku u krku řízení, kde ten třetí kabel jsem nepoužil a pin jsem demontoval. Po zkoušce zkoušečkou přestane jít po vypnuí klíče po nějakém čase i napětí do navigace, takže odběr tam není. Jednou jsem měl motorku na bmw udržovačce přes zásuvku pod sedlem, přišel jsem k tomu, motorka svítila (potkávací světlo a koncové), baterka vybitá, to nevím jestli může mít souvislost (to jsem měl navigaci zapojenou ještě na baterku). Nevíte někdo, co to znamená???
tipuji poškozený kabel od spínací skříňky... co máš za motorku? R1150GS?
Prostě se ti i bez klíče spojí obvod Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tak v tom případě ok ... mě se dělo něco podobného, ale naopak, za jízdy mi to chcípalo a byl to přelomený kabel a druhý vedle něj byl načatý.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tonda napsal:
Přehrání "softu" u ZFE modulu jen v BMW. ZFE stojí necelých 12000Kč bez ESA a necelých 14000Kč s ESA.
Ještě otázka Tondo, kdyby to přehráti nepomohlo, zvládnu tu výměnu sám, nebo je ten modul po výměně potřeba nějak naprogramovat, popř. kde se ten modul na motorce nachází, nepodařilo se mi dohledat ani v katalogu dílů (esa nemám)?
Nezvladnes vymenu doma. Musi se naprogramovat. Jinak je skovana pod nadrzi na jednotce motoru. Jsou bve na sobe tak ta vrchni
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Takže poznatek k tomu, světla probliknou po vypnutí klíčku jen když je zapojený kabel do držáku napájení navigace (tomtom rider2), kamarádovi to dělalo na 1200 gsa to stejné s tímto držákem, odběr napětí tam nejní jen to blikne, jak odpojím kabel tak to nedělá, tak jsem zvědav jestli pomůže přehřátí jednotky zfa, budu dále informovat. Dotaz na zkušené, nebude jen problém v tom že držák je na 12 V a motorka chodí po canbasu....?