Zdravím všechny a budu rád za jakýkoli názor. Před rokem jsem koupil GSo s ABS, no a jak si dávám na všechno pozor, tak prostě mi vždy něco ujde a v tomto případě jsem na to přišel až ve Slovinsku že nemám vypínač ABS. prostě tam ten čudlík na pravém řídítku chybí - koukal jsem jak bacil do lékárny! ABS funguje natvrdo a pokud mi nenaskočí po startu a rozjezdu, je třeba to restartovat přes diagnostiku.
Buď na něj ve výrobě BayerischeMotorenWerku zapomněli, když se rozhodli nadšeně rozjet GSA, nebo to někdo zapojil po crashi natvrdo a domeček dal bez knoflíku. Každopádně radu abych abs vykuchal neberu :-)
ptám se:
a/ půjde to zapojit?
b/ co je třeba udělat a kolik to bude stát?
c/ kdo mi s tím pomůže?
Díky moc! KB (Praha)
Kamibart přiložený následující obrázek:
[208.31Kb]
Upravil Kamibart dne 21.02.2016 20:32
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
typl bych to spíš na nějakou dodatečnou předělávku, ale možná by ti mohla pomci úprava v odkazu níže. Zrovna jsem si to zapojil do svého GSA (přesto že čudlík na řidítku mám)
a ještě bych dodal že ten čudlík na řidítku je stejně k ničemu... Ovládání je strašné!
Vše kolem ABS u 1150 se odvíjí od stavu baterie, stavu startéru, případně toho jak motor rychle nastartuje a pokud je někde problém, ABS se správně neaktivuje a pak můžeš mít problém jak uvádíš...
pavlos84 napsal:
typl bych to spíš na nějakou dodatečnou předělávku, ale možná by ti mohla pomci úprava v odkazu níže. Zrovna jsem si to zapojil do svého GSA (přesto že čudlík na řidítku mám)
díky za odkaz, prostuduji a doufám, že z toho budu chytrý. Elektrikář jsem stejně dobrý jako jaderný fyzik :-)
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
pavlos84 napsal:
a ještě bych dodal že ten čudlík na řidítku je stejně k ničemu... Ovládání je strašné!
Vše kolem ABS u 1150 se odvíjí od stavu baterie, stavu startéru, případně toho jak motor rychle nastartuje a pokud je někde problém, ABS se správně neaktivuje a pak můžeš mít problém jak uvádíš...
abych to upřesnil, tak vypnout ABS hodlám v případě že narazím na nezpevněnou cestu, jinak ho standardně používám, takže čudlikovat moc nehodlám.. Startuji zatím v pohodě a aktivace neproběhla pouze jednou a to po servisu, zřejmě bylo něco odpojeno při rozborce a pak se už neprobralo.
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
pavlos84 napsal:
typl bych to spíš na nějakou dodatečnou předělávku, ale možná by ti mohla pomci úprava v odkazu níže. Zrovna jsem si to zapojil do svého GSA (přesto že čudlík na řidítku mám)
Přelouskal jsem celý článek 2x a nezní to vůbec špatně...i jsem to pochopil ještě nějakého schopného elektrikáře, co mi to zapojí. Jak je zmíněno na konci "věta na závěr- moje maličkost nenese odpovědnost za případné škody které si sami případným špatným zapojením napácháte na svém stroji, případně na svém zdraví..." :-)
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
pavlos84 napsal:
a ještě bych dodal že ten čudlík na řidítku je stejně k ničemu... Ovládání je strašné!
Vše kolem ABS u 1150 se odvíjí od stavu baterie, stavu startéru, případně toho jak motor rychle nastartuje a pokud je někde problém, ABS se správně neaktivuje a pak můžeš mít problém jak uvádíš...
Co je na tom strašného? Jezdím s ABS od roku 2006, v terénu ho vypínám (no, tak 3x ročně, kdysi víc) a vždycky to funguje jak má. Co se týká funkčnosti, resp. na čem závisí, moje zkušenost je, že pouze na baterii a to se mi jen jednou nebo 2x stalo, že byla tak slabá, že nastartovala, ale ABS se nechytlo. Neprožíval jsem to, po pár km zastavil a znovu nastartoval a bylo to OK. Závislost na startéru nepozoruji a to jsem před 2 roky startér měnil za nový, starý už málo točil a hlavně po nastartování nevyskakoval. Přesto ABS vždy naběhlo. Ani závislost "jak rychle motor nastartuje" nepozoruji, ale pokud je baterka OK, startuje stále stejně, takže nemám možnost to objektivně posoudit, při pár případech, kdy to točilo déle, ABS normálně naskočil. Ale nemusím mít pravdu, možná jsem jen na ty další případy za 10 let nanarazil.
Jinak chybějící čudlík ABS je dobré překvápko, to slyším poprvé:-). Asi někdo tunil, možná po havárii..
Tak díky pavlos84 !!! už mám zapojeno ABS a funguje to. Za jízdy mohu vypnout, následně zapnout a po spomalení nebo zastavení si ABS opět chroupne a aktivuje!
Díky!
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem