Ahoj,
nejspíše mám problém s baterií, ale ještě před koupí bych se rád ujistil že je to tím...
Obšas, když motorka dýl stojí (více jak 4hodiny +-). Tak nastartuju třeba na podruhé, napotřetí.
Točím startérem, moror naskočí, ale hned chcípne a to ikdyž pořád držím startér. Motorka má taky nepravidelně vyšší volnoběh kolem 1800otáček, vše se spraví po kalibraci plynu.
Nejspíše ještě zkusím vyčistit volnoběžný ventil a koupit baterii. Baterie na nabíječce má odběr kolem 2A první hodinu, pak klesne odběr na 0.3A. Zátěžák nemám...
Zakoupil jsme novou baterii, problém se stratováním setrvává... narazil jsem na prodřený kabel v místě kde se štěluje tuhost tlumiče.
Neměl bych někdo na půjčení lambdu? alespoň na týden... čidlo vzduchu se dá vyzkoušet tak, že ho odpojím a jednotka pak pracuje s konstantou 20°C
"..to mate stesti, ze jedu zrovna kolem.." http://www.bmwgs....d_id=25336
v nedeli odpoledne/vecer jedu pres BnP.
Pres vikend budu mimo net, ozvi se mi na 602565420 a nejak se domluvime
volnoběžnej ventil jsem čistil, za ty hodnoty díky - hned na to kouknu
----edit:
39°C - 3,4k
29°C - 3,9k
20°C - 4,4k
25°C -4,7k
čidlo raguje ovšem hodnoty jsou úplně jiné
Upravil drY92 dne 04.07.2016 15:59
Duležitý že se měněj ty moje jsou z r. v. 2005 možná to maj jiný ročníky jinak a nebo ti měřák měří trochu jiné hodnoty
Upravil Kratkej dne 04.07.2016 16:41
já mám rok 2004, najeto 13tis, po výměně lambdy a baterie žádná změna... Další krok bude asi to čidlo a v závěru palivový filtr.. Pokud by měl někdo nějaký nápad, rád přivítám. Případně na zapůjčení čidlo.
Upravil drY92 dne 05.07.2016 12:52
Poslední postřeh - pokud startuju se spojkou, tak motorka nastartuje normálně
EDIT------------
dneska v tom teple nepomohla ani spojka, takže zkusím fakt to čidlo.
Upravil drY92 dne 11.07.2016 14:17
Takže jsem byl na diagnostice u Tondy v Oslavanech, lambda byla opravdu špatná.
Tímto bych chtěl poděkovat Ladovi (Lada89) za lambdu a samozřemě Tondovi za jeho bezproblémový přístup.