Ahoj chlapi, potřeboval bych napínák rozvoďáku na R1150GS rok 2001. Kde se dá co nejlépe koupit? díky za reakce
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
jaryyn napsal:
Ahoj mama je doma, ale starší najeto cca 60 tis. km.
díky, ale to je z bláta do louže, mám najeto 72 tis.
Ps pozdravuj mámu :-))
Upravil Novej dne 17.06.2016 20:34
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Zeptám se možná blbě, ale proč to chceš měnit? tam je jen pouzdro, čep a pérko....
Pouzdro - kod 11 31 1 340 726 - cena 253,-
Pérko - kod 11 31 1 335 584 - cena 154,-
Čep - kod 11 31 1 340 592 - cena 270,-
Pokud to není vydrřený (čep a pouzdro) aby to mělo vůli, nebo se to kousalo a pérko ve volném stavu má délku cca 7,5cm pak bych to osobně neměnil...
nevím jestli je špatný, ale jde mi z pravýho válce kovový zvuk (jakoby právě volnej rozvoďák), ventili jsou seřízený, klapka to nedělá. Tak si myslím že by to mohl být napínák. Najeto 72 tis.
Upravil Novej dne 21.06.2016 11:37
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Aha tak to jsme jinde... já ti psal kody a ceny na hlavní napínák a ty potřebuješ boční řetěz napnout... tak tedy pravej?
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Tělo 11 31 8 530 331 - cena 708,-
pružina 11 31 1 341 015 - cena 31,-
píst - 11 31 1 340 742 - 304,-
délka péra cca 7cm...
Ale jestli ti jdou kovový zvuky z pravýho válce tak tě nechci strašit, ale měl jsem teď podobnej problém a bylo to totálně vydřený ložisko na klice na pravý ojnici... byly to rány jako když klepeš kladivem na kolejnici... to by jsi asi poznal... a další motor měl ten samej problém... zse pravá strana.... v BMW to prej nikdy neřešili, že by se to nějak často opakovalo... ale podle mne se to bude stávat častěji... oba motory byly rv. 2003...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
napínák vyměněný za nový, zvuky nezmizeli. Na ojnici to dle mýho názoru nevypadá. Zvuky nejsou zase tak častý, nejsou každou otáčku motoru.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
to chce slyšet.... bez toho je to střelba do prázdna... ojniční oko by jsi musel poznat je to ostrá zvonivá rána.... ještě tu nebyl vyjmenovaný pístní čep..
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
novej - věci jako pístní čep a opotřebované ojniční šály jsou vždy pravidelné zvuky jdoucí úměrně s otáčkami motoru. Opotřebovaná vačka nebo zdvihátko nebo zdvihací tyčka a křivý ventil se u R850,1100,1150,1200 dost často projevují právě lehkou nepravidelností toho zvuku. U křivého ventilu (k ohnutí dojde nejčastěji kousek nad talířkem) se projeví nedosedání do sedla a sníží se komprese.
Dělám to několikrát do roka, takže si troufám říct, že mám na 99% pravdu.
Zkus si změřit kompresi, popřípadě sundej hlavu, zkontroluj vačku, vyndej ventily a změř si jejich "házivost".
Ještě jedna zásadní drobnost - axiální vůle vahadel máš doufám nastavené co nejblíže k 0,05mm? ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...