Mám dotaz.
Mám R1200 gs r. 2007, najeto cca 68000.
Před chvílí jsem si nechal vyměnit zadní pneu, ujel jsem asi 10km a najednou mi začala furt svítí kontrolka ABS.
Zkoušel jsem přepnout, vypnout motor a tak, ale nic.
Předpokládám, že spojitost se sundání zadního kola tam asi nebude, co. Nejspíš mi umřel ABS?
Diky
Nechal jsem motorku chvíli stát, nastarotoval jsem a ABS fungovalo, asi po 10min jízdy se rosvítila kontrolka.
Zastavil jsem znovu, vypnul, ABS se chytlo a zatím se kontrolka nerozsvítila.
Diagnostika by se určitě hodila.
Myslíte, že by se našel někdo ze zdejsího fora z Prahy s diagnostikou?
Bydlím sice kousek od Inveltu, ale tam se mi fakt nechce.
Né že bych neuměl jezdit bez ABS, ale jedu příští týden na moto na dovlenou, tak bych rád věděl, co se mi může vy*at.
Díky
podívej se ještě na přední čidlo abs, jestli tam nemáš nákej sajrajt a správnou vzdálenost od kroužku
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
přední kolo, levá strana, pod brzdičem, vede do toho kablík, snímá to na kole takový kroužek s výřezama, mělo by to být čistý, ale tu správnou vzdálenost ti neřeknu, ale je to minim cca 0,5mm
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Nikoli, čas pro došetření peněz na servis. Domluv se se Servisákem, ať tě to nevyhoupe někde dál. Přijed k němu natočí tí diagnozu, tam bude záznam a věř že nic se samo neopraví. Jen to chvilku trvá než to umře naplno.
Ahoj chlapi, mám adventure rok 2007 bez posilovače a už před časem jsem řešil motorek ABS (zaseklý uhlíky) Poprvé jsem se je pokoušel bez velké destrukce jen rozhejbat, ABS fungovalo asi půl roku. Podruhé (asi před dvěma lety) jsem je rozhejbal tak, že jsem použil štípací kleště na klícky ve kterých uhlíky jezdí a trochu jsem je uvolnil. Do nedávna ABS fungovalo. Nyní opět stále svítí Brake...... a já už nemám nervy se v tom zase chtít hrabat, nehledě na to, že si nejsem jistý zda to vůbec může být pořád stejnou příčinou. Myslím si, že po tom co jsem v motorku spáchal, by uhlíky měly makat jako u čínskýho ventilátoru. No ale jistý si nejsem.
Čidla ABS vypadají OK. Co by to mohlo být dalšího? Kdo by mi na to odborně juknul, aby jsem mohl na tuhle otravnou závadu konečně zapomenout? Invelt je pro mě ta poslední možnost. Už se na internetu i pokukuju po novým ABS modulu, ale ani ten nevím kde bych dobře sehnal. To co nabízí například na Ebay je vždycky jetý a bez jistoty že si pomůžu.
Prosím poraďte. Ideálně někdo kdo má dílničku kolem Klatov. Sám už do toho opravdu moc vrtat nechci. Chci to teď opravit na "první dobrou"
Buď ti ty uhlíky pořád "visí" (jestli jsi dobře odstranil "otřep" po štípačkách) nebo může být i znečištěný komutátor. Nebo jestli jsi se v tom "vrtal" víc a "šahal" jsi do radiálního ložiska, tak jsi špatně axiálně "naladil" polohu komutátoru.....Může toho být víc.
Tonda napsal:
Buď ti ty uhlíky pořád "visí" (jestli jsi dobře odstranil "otřep" po štípačkách) nebo může být i znečištěný komutátor. Nebo jestli jsi se v tom "vrtal" víc a "šahal" jsi do radiálního ložiska, tak jsi špatně axiálně "naladil" polohu komutátoru.....Může toho být víc.
Ahoj Tondo,
už jsem domluven se Servisákem že mi na to mrkne. Čekám jen na to až sleze sníh