Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
kontrolka oleje
berki
#1 
Přidané 22.07.2016 21:34

Příspěvků: 27
Registrace: 10.04.16
Ahoj všem.
Můžete mi poradit, po zahřátí motoru, občas problikne kontrolka oleje, ale jen na volnoběh když zastavím třeba na červený. Olej jsem kontroloval a je ho tam dost. Je v čoudu olejové čidlo, nebo něco jiného a kde čidlo je? F800ST

Děkuji všem za pomoc.
 
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]this[/url]
cechi
#2 
kontrolka oleje
Přidané 22.07.2016 21:56
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
zkontroluj funkci ventilatoru chladice.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
 
berki
#3 
kontrolka oleje
Přidané 22.07.2016 21:59

Příspěvků: 27
Registrace: 10.04.16
JJ jak?
 
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]this[/url]
janrypal
#4 
kontrolka oleje
Přidané 23.07.2016 03:29

Příspěvků: 136
Registrace: 24.01.16
Kolik oleje tam máš? Pokud máš dle některých místních zaručených rad centimetr (několin centimetrů) nad rysku MAX při studeném motoru, tak to může být tím, protože spojka šlehá hladinu a čerpadlo občas nasaje nějakou tu bublinu...
Čidla jsou na zadní straně motoru pod sáním na levé straně. Víc vlevo je tlak oleje (konektor s 1 dratem) a za ním je teplota vody (konektor se 2 draty).
Když necháš jet motot na volnoběh, do 15 minut by se měl zahřát natolik, aby se spustil větrák (trochu to urychlíš když zakryješ chladic třeba kartonem). Pokud se nespustí (zablokovaný, spállená elektronika apod.), začne trvale blikat kontrolka oleje.
Upravil janrypal dne 28.07.2016 11:18
 
kim
#5 
kontrolka oleje
Přidané 23.07.2016 06:03
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
[quote]janrypal napsal:
Kolik oleje tam máš? Pokud máš dle některých místních zaručených rad centimetr nad rysku MAX při studeném motoru, tak to může být tím, protože spojka šlehá hladinu a čerpadlo občas nasaje nějakou tu bublinu...


Já tam mám hladinu oleje trvale takovou že NÁPIS (ne ryska)- MAX je v oleji - moto na hlavním stojanu měřeno za studena nezašroubovanou měrkou - funguje mě to tak bez problémů co to mám -téměř pět let
Upravil kim dne 23.07.2016 08:11
 
dufino
#6 
kontrolka oleje
Přidané 23.07.2016 07:51
Avatar člena


Příspěvků: 729
Registrace: 08.06.10
To ja uz od roku 2011 pri pridrenym motoru taky. 1cm oleje nad ryskou za studena.
Pokud jej bude moc, max ti odtece prez prepad pod hlavou na prave strane motoru.


kdyz chces zkusit vetrak, na vonobeh drz plyn na cca 30% a do par minut by se mel sputit
Upravil dufino dne 23.07.2016 07:53
BMW F800GS
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi
http://www.offroa...
 
http://www.offroadnavi.com/cz
schrek
#7 
kontrolka oleje
Přidané 23.07.2016 08:16
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Tak hosi nevim jak , ale ja mam od zacatku po dobu 4 let risku vzdy na MAX na hlavnim stojanu zasroubovane a nikdy sem nemel problem
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
berki
#8 
kontrolka oleje
Přidané 23.07.2016 13:09

Příspěvků: 27
Registrace: 10.04.16
Tak ventilátor je v pořádku, olej jsem trochu odpustil, cca 1dcl až 1,5dcl. Tak uvidím až to pojedu projet. Měl jsem motorku na servise, tekl olej z pod víka a dělali mi ventily, svíčky, těsnění nechaly staré a teklo, tak jsem to vezl znova a daly nové a drží, tak jestli to neodnesl snímač tlaku oleje. Je těžký ho vytáhnout, jakou silou se utahuje a dá se nějak vyčistit, teda když do něj stříknu odmašťovák, nestane se nic?¨

Tak jsem to byl projet a kontrolka bliká. Když zastavím na křižovatce a otáčky spadnou z 1500 na 1300 podle otáčkoměru odhadem, tak to začne blikat. Taky jsem zapomněl napsat, že jsem měnil elektro ventil na volnoběh, dělal jsem to sám a nesouvisí to s tím náhodou, není při výměně potřeba diagnostika? Pokud se motorka zahřeje tak, že neudržím stehna na rámu, jel jsem v kraťasech tak to bliká.

Díky všem za radu. :-)
Upravil berki dne 23.07.2016 20:47
 
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]this[/url]
Tryskac
#9 
kontrolka oleje
Přidané 24.07.2016 21:31

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
predtým si mal tému, že motorka nemá výkon.
To vôbec nepripúšťaš žeby si fakt mohol mať nízky mazací tlak?
Alebo si to už meral?
 
berki
#10 
kontrolka oleje
Přidané 24.07.2016 22:29

Příspěvků: 27
Registrace: 10.04.16
Napadlo mě to, jen nevím, kde to nechat změřit. Kolik stojí oprava? Poradí mi někdo? Děkuju
 
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]this[/url]
Spitfire
#11 
kontrolka oleje
Přidané 25.07.2016 09:27
Avatar člena


Příspěvků: 1268
Registrace: 05.06.12
Nevím odkud si, ale na tvém místě už bych to někomu svěřil - Tonda, Milan servisák, Cyril, popříadě kdokoliv ze seznamu služeb GS které sem dával schrek.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
janrypal
#12 
kontrolka oleje
Přidané 25.07.2016 14:03

Příspěvků: 136
Registrace: 24.01.16
Univerzální měřák stojí cca 800,-. Pro hobby občasné použití stačí. Našroubuje se místo snímače tlaku, pomocí adapteru. Tím zjistíš, jestli je v háji čidlo, nebo máš opravdu nízký tlak oleje. Jinak tlak oleje s diagnostikou, nebo servem volnoběhu nebo čímkoliv jiným co píšeš určitě nesouvisí, bude problém v oleji, filtru, čerpadlech, čidle, možná napínáku rozvodu, případně ještě na sítku sání oleje ve vaně, nebo ventilu max. tlaku oleje a nebo uplně přinejhorším už na některém ložisku.
Upravil janrypal dne 25.07.2016 14:10
 
janrypal
#13 
kontrolka oleje
Přidané 25.07.2016 15:26

Příspěvků: 136
Registrace: 24.01.16
schrek napsal:
Tak hosi nevim jak , ale ja mam od zacatku po dobu 4 let risku vzdy na MAX na hlavnim stojanu zasroubovane a nikdy sem nemel problem

Jo, to znamená, že tam máš oleje málo. Což je paradoxně lepší, než když tam má někdo o půl litru víc.
 
schrek
#14 
kontrolka oleje
Přidané 25.07.2016 15:37
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Ja si ho nemenim delaji mi to v BMW servise, takze oni musi vedet kolik tam ma byt.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
Tryskac
#15 
kontrolka oleje
Přidané 26.07.2016 12:08

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Hladina oleja sa má merať na kolesách nie na stojane. Aj ked je možné, že meranie to moc nezmení nakoľko meracie miesto je cca v strede motora. No toto si dokáže zistiť každý sám.

Neverím, že hladina 1 cm na max. môže spôsobiť dotyk hladiny oleja so spojkovým košom.
Podľa mňa na to treba tak 4-5 cm.
No rovnako nevidím dôvod dávať olej nad max , ak nejazdím po zadnom viac ako 10 s. alebo nenechávam na ležiacej motorke bežať motor.
Tak isto nepredpokladám za pravdepodobné, že ak by k tomu aj došlo k šlahaniu oleja spojkou, že by vznikla až taká pena, ktorá by sa dostala dole pod "ukludňovacie" tesnenie až k nasávaciemu otvoru čerpadla v takom rozsahu aby klesol tlak oleja pod 0,4 baru /normál voľnobeh je cca 1,5 baru/
fotky napovedia ...[img]http://s194.photobucket.com/user/Dselboy/media/F8GS%20Projects/Cam%20Chain/100_1235.jpg.html[/img]
[img]http://s194.photobucket.com/user/Dselboy/media/F8GS%20Projects/Cam%20Chain/100_1226.jpg.html[/img]

Merák = tlakomer 1 MPa stačí aj za stovku
http://www.manoce...o/03358az/
akurát buď kúpiš taký čo bude mať vhodný závit a vlezie Ti za motor /čo pochybujem/ alebo to musíš poriešiť hadicou.
Ja som to riešil takto http://motoride.s...otore.html


 
kim
#16 
kontrolka oleje
Přidané 26.07.2016 19:59
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
I kdyby spojka byla částečně v oleji nemyslím si že by to nějak škodilo-pěnilo (jsou motory které mají mazání rozstřikem kdy se v lázni koupe klika a ničemu to nevadí- na zpěnění má spíš vliv omezený průtok pod vysokým tlakem (známé z hydraulických systémů při použití nevhodných olejů)
 
berki
#17 
kontrolka oleje
Přidané 26.07.2016 23:47

Příspěvků: 27
Registrace: 10.04.16
Olej tam je 10w40 motul 5100 a v servise mi dolejvali nevím jakej. Taky mě napadlo vyměnit olej. Koupím filtr a vyměním ho. Jsem objednanej u servisáka, teda po 1.8. si snad udělá čas a změří tlak oleje.
 
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]this[/url]
Tryskac
#18 
kontrolka oleje
Přidané 27.07.2016 08:54

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Kim vidím to podobne.
Berki nemyslím si, že to bude olejom. Ako som už písal pri volnobežných otáčkach máš mať tlak cca 1,5 baru no kontrolka sa rozsvieti pri cca 0,4 baru. Teda pokles o 1,1 baru / pre predstavu je to tlak cca 11 metrov vodného stľpca/ Ti rozdiel medzi viskozitou či kvalitou bežne používaných olejov nespraví.
Stále je možné, že to je elektrická chyba.
Ak by to bolo fakt nízkym tlakom, tak motor by mal byť veľmi hlučný.

Nikde si nepísal aký je rozdiel medzi zvukom teplého a studeného motora
a ako dlho Ti po studenom štarte šramotí rozvodová reťaz , kým sa dotlačí napinák?

p.s. prečo si menil ventil voľnobehu?
 
berki
#19 
kontrolka oleje
Přidané 27.07.2016 21:24

Příspěvků: 27
Registrace: 10.04.16
No dle mého cca po 3 az 5 sekundách motor ztichne. Cvaká jako singrovka, hlavně z pravé strany. Ventil byl špatnej, proto výměna.
Ještě jsem zapomněl napsat, spotřeba je pořád stejná. Jezdím do 120km,občas ji zatahám a mám průměrnou 4.4.
Upravil berki dne 27.07.2016 21:26
 
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]this[/url]
janrypal
#20 
kontrolka oleje
Přidané 28.07.2016 11:15

Příspěvků: 136
Registrace: 24.01.16
Tak 5 sec. je fakt moc, tak dlouho to netrvá ani po zimě, nebo po výměně oleje. Zarachotit může 1-2 sec., obvykle při tom problikne kontrolka oleje a čím je olej starší, tím déle to může být. Vždy by to ale mělo být cca do 2 sec. a pak musí hned ztichnout. A slyšet je to určitě na levé straně (ve směru jízdy), protože tam je rozvodový řetěz. Spotřeba 4,4 je relativně v normě, každopádně dokud nezměříš mazací tlak, těžko tu budem vymýšlet, kde je problém.

Dufino: Přepad oleje pod hlavou na pravé straně? Něco takového tam máme?
Tryskac: 1 cm za studena udela za tepla klidně dvojnasobek atd atd. Dobře, 1 cm je ok, to fakt nestačí, ale vím, jak to někteří lidi dokážou přelít ("hej Venca říkal cenťák, tak jsem dal radši dva" - a pak to vypadá tak, že máš motorku na centrálu, povolíš kryt spojky a na zem ti vyteče litr oleje, protože vana je plná až po okraj spojka se koupe jak v Karlsbaadu.
Kim: Zkus si někdy dát trochu oleje do PETky a trochu ho protřepat. Není to pěna jako když máš vodu v oleji (to by hlavně byla emulze), ale tyhle bublinky klidně projdou sítkem, oběma čerpadly a všude. Mazat to bude, ale čidlo tlaku na to prostě zareaguje.
Upravil janrypal dne 28.07.2016 11:47
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 56
Členové on-line: 1
equir

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.22 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI