čau všichni, dneska jsem se pustil do výměny lamely, nerozdělával jsem kardan, jen odjel i s převodovkou...lamela je na nýty, přítlačáky ok, žádné známky průsaků, jen prach. Chci se zeptat, zda je třeba něco vystředit? dám lamelu, složím, zase celým zadkem najedu zpátky? díky
Jestli jsi "přítlačáky" opravdu změřil a jsou fakt OK, tak je potom potřeba "přítlačáky" zase dobře poskládat (podle značek o 120° nebo jestli jsi měl původní polohu poznačenou, tak je dát stejně jak byli), vystředit spojkovou lamelu středícím trnem, namazat drážkování vstupní hřídele převodovky patřičným mazacím tukem, a pak nasadit zpět převodovku (v tvém případě najet celou zadní částí). Potom je důležité znovu seřídit správnou vůli na ovládání spojky (páku + bowden).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj Carlos,je to jak piše Tonda,jestli jsi si opravdu jistý že máš přítlačák a i ložisko v pořádku poskládej zpátky, v mém případě po prohlídce se zdálo taky vše OK ale po složení zpátky a najetí cca 6000 km mi začalo klepat ložisko, dnes už bych nešetřil a dal vše nové tak jak má být, ostatně popsáno tady o tom na fóru je dost.
jasný, ještě pořádně zkontroluji, dnes celý prostor vyčistím....lamela měla 4,2...klouzala nikoliv na vysoký kvalt v nej krouťáku, ale při max akceleraci po rychlém zařazení, třeba z dvojky na trojku...jinak GS mám teprve půl roku a krom veškeré preventivní údržby po koupi, je toto první větší oprava a musím říct, že je to příjemná práce. Po 20-ti letech práce na japoncích a ktm, husaberg (kroskách a endurech)..a to třea při rozmotaný trojce přetržení rozvoďáku(LC4), v podobné situaci rozlítnutí pístu(RM250) nebo spadnutí ventilu(YZ426)...ono vlastně GS není moc motorka ale auto díky za rady