v posledních dvou číslech časopisu Motocykl byly dva zajímavé testy:
1. test silničních pneu na GS 1200 - s odstupem vyhrál Conti Trail Attack před Metzeler Tourance EXP a za nimi s odstupem Bridgestone Battle Wing (prvomontáž na GSA) a Pirelli Scorpion MT90
2. text vyklápěcích přileb s ostupem před Shoei Multitec Schuberth C3 (údajně ji testoval sám "veliký" M.Schumacher)
3. test ostrých endur před Husabergem FE 450(majitel Husabergu je KTM) vyhrála KTM EXC 450 (áááááách )...a za nimi někde vzadu BMW G450X
Vjetrníku, nebo někdo, kde v Práglu vyzkoušet tu Schuberth C3???
Upravil Baltazar dne 24.01.2009 21:00
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
K těm testům pneu - koho zajímají detaily, jak si jednotlivé pneu vedly v různých testech (na suchu a mokru), jaký maji dojezd v km, hloubku profilu a pod., včetně popisu pneu, může si je kouknout např. v jedné diskusi na GS webu
K těm testům Motorradu jen 2 komentáře:
- na mokru byly nejlepší Metzeler Tourance EXP, Conti byly za Michelin Anakee třetí.
- co mi přišlo zajímavé, je fakt, že díky tomu, že lité ráfky na modelech 1200GS do r.v. 2007 jsou podle jejich tvrzení lehčí o 2 kg (!) než ráfky na modelu 2008 (protože ty první jsou od německé firmy BBS a ty druhé jsou z Číny (), tak se mění i chování těch pneu. Jízdní chování těch starších GS s lehčími ráfky, obutých do Tourance EXP, je prý poněkud hbitější, co se někomu může zdát jako nervóznější.
Re Baltazar: Schubertky v Praze prodává i Honda MCH ve Strašnicích, U trati 10, měly je i vyložené, když jsem tam pred nějakou dobou byl, takže předpokládám, že tam by se to možná dalo zkusit.
Upravil NP dne 25.01.2009 01:25
NP napsal:
K těm testům pneu - koho zajímají detaily, jak si jednotlivé pneu vedly v různých testech (na suchu a mokru), jaký maji dojezd v km, hloubku profilu a pod., včetně popisu pneu, může si je kouknout např. v jedné diskusi na GS webu
K těm testům Motorradu jen 2 komentáře:
- na mokru byly nejlepší Metzeler Tourance EXP, Conti byly za Michelin Anakee třetí.
- co mi přišlo zajímavé, je fakt, že díky tomu, že lité ráfky na modelech 1200GS do r.v. 2007 jsou podle jejich tvrzení lehčí o 2 kg (!) než ráfky na modelu 2008 (protože ty první jsou od německé firmy BBS a ty druhé jsou z Číny (), tak se mění i chování těch pneu. Jízdní chování těch starších GS s lehčími ráfky, obutých do Tourance EXP, je prý poněkud hbitější, co se někomu může zdát jako nervóznější.
Re Baltazar: Schubertky v Praze prodává i Honda MCH ve Strašnicích, U trati 10, měly je i vyložené, když jsem tam pred nějakou dobou byl, takže předpokládám, že tam by se to možná dalo zkusit.
Tady jí mají také:
http://www.geneze.cz/cz/kategorie/schuberth.aspx
2. text vyklápěcích přileb s ostupem před Shoei Multitec Schuberth C3 (údajně ji testoval sám "veliký" M.Schumacher)
Ono to bylo trochu jinak, šlo o samostatný test C3 a k němu byly pro referenci přidány výsledky jednoho staršího testu, který Shoei vyhrála. Pamatuji si, že Schuberth byl v tom testu zastoupený modelem C2.
Jinými slovy, Motorrad zatím přímo nesrovnával C3 s Multitecem.