Podařilo se mi strhnout závit čidla tlaku oleje na Dakarovi 2001. Už byl načnutej, měl jsem s ním potíže dlouhodobě. Zase mi začal prosakovat olej kolem čidla, tak jsem ho vyšrouboval, s tím, že tam dám novou podložku a vytáhl jsem ho i se závitem . Stojím teď před hlavním nádražím v Praze a potřeboval bych to urgentně opravit. Psal jsem všem servismanům co znám i těm co neznám. Ale bojím se, že s časem to bude špatný. Nepotkalo to někoho z vás, případně nevíte o nějaké provizorní opravě jak to zalátat na dojetí?
Kdyby to četl někdo ze servisáků, komu jsem nepsal a měl by na to čas ...
hoďte tip na koho jsem zapomněl, zatím jsem psal Servisákovi, Tondovi, Ježkovi, Cyrilmoto a Dagrovi
Upravil xarrow dne 30.08.2016 22:43
Sakris..budes potrebovat dve veci.cistic brzd-byva ve spreji a tekuty dvojslozkovy kov.lepidlo. papirovym servitkem utri otvor,dalsim papirnakem prestriknutym cisticem brzd utri do cista, zamichaj si dvojslozku,namaz podla potreby(pozor nech nezatece) a nakrut zavit ruku na doraz kolko pujde.nechaj zaschnut.dvojslozka tekuty kov staci cca hodina na tesnost...pripadne ked chces byt macgiver..zisti,ci je aspon zbytek zavitu,dalsi moznost by byla teflon snura na zavity,pripadne cokoliv co sa trochu da rozcupatit..natoc do zbytku zavitu na holendri (ala vodari-ked spajaju trubky na vodu)ked pujde dotahni z citem a modli sa a kontroluj ked bude mirne slzit..to dojedes.to staci jj..inac nevim..
Upravil lui175 dne 30.08.2016 23:05
Našel jsem tohle: http://www.triker...-tmel-50g/, ale je tam na houby přístup a na ulici se mi to nechce celý rozdělávat . Tekutý kov mě taky napadl, ale zase ten přístup Obeslal jsem emailem všechny servisy co jsem našel. Tak snad to nějak dopadne. btw: jakou mám očekávat cenu, řádově. Vůbec netuším.
Přemýšlím o tom, že bych tam nechal dát potom tohle 11117695425:
máte to na mašině někdo?
Upravil xarrow dne 30.08.2016 23:50
Našel jsem servis s časem, motomantech. Nechal jsem ji odvézt a udělat generální servis, který už potřebovala jak koza drbání a byl plánován na podzim. Jezdím každý den, tak jsem teď trošku nesvůj a nemůžu se dočkat až se mi vrátí ...
btw: někdo něco k tomu adaptéru výše? Přemýšlím, že ho vyrobím s dírou i na druhé straně a pokusím se o něco podobného: http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil xarrow dne 01.09.2016 17:25
Tak jsem si v pátek přivezl motorku a doufal, že to bude bez problému, ale není.
Co se týče opravy:
Elektrika nevydržela ani cestu do Prahy.
Chladící okruh byl zavzdušněn a chybělo tam půl litru vody.
Čidlo tlaku oleje nefunguje (kontrolka nesvítí).
Čidlo tlaku oleje se rosí olejem. Pravděpodobně způsobeno tím, že v motorce bylo moc oleje. (Jak ho srovnám kromě toho že ho vyměním? Už jsem trochu odebral stříkačkou z nádržky, ale pořád se mi zdá, že je ho moc.)
A nově prolíná olej někde zde :
Tam je těsnění a oprava zase na vyndání motoru
Foto:
Motorka tam byla od 31.8. - 16.9. a toho je výsledek.
Takže za mě velmi drahá zkušenost. Akorát nevím co s tím, dávat to tam zpět je asi zbytečný, protože pokud servis neumí odvzdušnit chlazení, tak chtít cokoli víc je marný .
Upravil xarrow dne 19.09.2016 13:37