No, zní to sice směšně, ale teoreticky se může lišit v docela dost věcech.
Prvním by mohlo být světlo, kde by teoreticky mohlo být prohozené dálkové a potkávací.
Potom by se mohlo lišit nastavení motoru, šrouby a co já vím ještě.
Proto se ptám, páč nevím.
Přemejšlím, že bych ji koupil v EU a odvezl si ji do Austrálie..... Vyjde to levnějc a protože posílám kontejner a mám místo......
Odlišnosti budou určitě, ale jaký to fakt netušim co vše. Určitě nemají stejný předpisy jako my. Takže asi hlavně světla, homologace, hluky atd. Chtělo by to zjistit tam, jestli na to dostaneš vyjímky, nebo budeš muset koupit jejich místní věci.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tady ta 1200gs je z Anglie,tak si ty svetla porovnej.Svetla jsou asi stejny a zbytek z fotky asi nepoznas.S tema svetlama si tady stejne nekdo delal srandu a nekdo se toho chytnul.
vevis přiložený následující obrázek:
[32.56Kb]
Upravil vevis dne 27.01.2009 22:19
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
světla budou určitě jiný, protože když míjíš auto (tady v evrope) na potkávačku, tak ho neoslňuješ, protože tě míjí zleva, kdyby tě míjel zprava tak bys ho oslňoval, ale to bude jen vec vymeneni paraboly potkavaciho svetla
Což bude asi komplet světlo Fabio. Nepředpokládám, že by ta parabola šla vyměnit samostatně.
Vevis otočený asi nebudou (i když byla by to prča) , ale jak popisuje Fabio, tak jelikož se tam jezdí po druhý straně, tak i světlo má "zlom" na druhou stranu. Vždy do pankejtu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jak říká Vevis, světla jsou úplně stejné....někdo si fakt dělal prdel
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Pivoš na pohled budou stejný. Kresba světla bude opačná a tím pádem evropské světlo bude v Austrálii oslnovat. Pokusím se vám to vyfotit, jestli k tomu tady seženu věci .
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Dá se to poznat i z označení světla u homologací. Tam jsou šipky jestli je to světlo pravostraný nebo levostraný. Takže to poznáš i bez regloskopu. Jde spíš o to kdo to kontroluje. Každopádně to světlo bude osňovat. Pokud ho seřídíš aby neoslňovalo, tak od něj neuvidíš. Má to prostě svůj význam.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Díky za odpovědi. Tak nějak jsem předpokládal, že v tom světlu bude největší problém. Protože i auta mají jiné paraboly, pro řízení na "špatné" straně silnice.
Příští týden jdu zjistit tady do místního BMW, co mi k tomu řeknou.... A taky se zeptám na místním STK. Ale jinak tu lze prý přihlásit i auta s řízením na druhé straně, akorát musejí mít nějakou nálepku vepředu i vzadu. Tak by snad s moto neměl být problém.
V čechách určitě ne trvale. Třeba ambasády dostanou dočasnou vyjímku s tím, že až tady jejich mise zkončí, tak auto tady nesmí prodat a musí ho vyvést pryč ze země. Kdysi dávno tak asi před 20 a více lety se vyjímka dala udělit i na škodu 120 s pravstraným řízením. Ale to už nejde.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Včera jsme dělali evidenčku na anglickou Fabii. Lze to, ale musí být předělaná na levostranou. Jinak to nejde. Ty stodváci měli skutečně volant napravo. Jedna taková tady jezdí. Je to docela prča.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
No vem si, že to je vlastně i nápravnice, elektrika, řízení, pedály a spousta jinejch věcí.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Fabio napsal:
světla budou určitě jiný, protože když míjíš auto (tady v evrope) na potkávačku, tak ho neoslňuješ, protože tě míjí zleva, kdyby tě míjel zprava tak bys ho oslňoval, ale to bude jen vec vymeneni paraboly potkavaciho svetla
osobne bych rekl, ze nic nemenit a spravne nastavit. parabola ma 2 ridici srouby, 1 steluje vysku a nizku svetla, 2 nastavuje pravo - levo
jeste sem nevidel, aby na stk nekdo na motorce zkoumal kam svetlo sviti... kdyz jede clovek nalozeny nebo prazdny, z kopce a dokopce osvetleny usek se mooooc lisi! ja kdyz jedu sam a z kopce brzdim, svetlo me nesviti dal nez 6-8m, skoro nic nevidim. zato nalozeny do kopce a pod plynem to uz musim pod svetlem prepnout tu packu, at to nesviti do nebe a jinym do oci, stejne jak v aute....
Upravil rafo dne 29.01.2009 20:06