Clapi, potrebuju akutne poradit, jak je k cele sestave palivove pumpy poz 1 ( jestli se tomu teda tak da rici ) prichycen senzor vysky hladiny poz 10 ?
Absolutne netusim jak to tam ma byt pridelane.
Vsem za rady moc diky !!!
haus1 přiložený následující obrázek:
Namontovano a zprovozneno, moc jsi mi pomohl chlape !
Jeste jednen dotaz, musi se to nejak nakalibrovat aby to ukazovalo korektne nebo se to casem ubyvanim a doplnovanim benzinu nejak nastavi samo?
Upravil haus1 dne 20.09.2016 21:20
haus1 - měl jsi to nakalibrovat na diagnostice, ještě než jsi to "ponořil" do benzínu. Kalibruje se to "za sucha".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Zdravím. Minulý týden jsem si nechal ve značkovém servisu BMW vyměnit čidlo paliva (pásek) vč. kalibrace. Cena 5226,-
Natankoval jsem plnou a po ujetí 350km a zůstatku v nádrži cca 15l se mi vrátila stejná závada jako před výměnou, tj.svítí žlutý trojúhelník, bliká fuel a grafika ukazuje prázdnou nádrž.
Co je špatně ? Díky
Lidi jsou schopní dávat za takové pitchoviny tolik peněz. Snad vím, že když mám např 16 ltr nádrž a spotřebu 4 ltr tak po najetí 300km jsem na rezervě a budu tankovat. Stačí si jen vynulovat trip a za ušetřený love si udělat pěkný výlet
swat napsal:
Lidi jsou schopní dávat za takové pitchoviny tolik peněz. Snad vím, že když mám např 16 ltr nádrž a spotřebu 4 ltr tak po najetí 300km jsem na rezervě a budu tankovat. Stačí si jen vynulovat trip a za ušetřený love si udělat pěkný výlet
Jo a az ti odejde tachometr tak pocitej patniky u silnice abys vedel jak rychle jedes. Za usetreny penize si udelej vylet. Tvoji motorku bych chtel videt
Podle mě je dobrý mít funkční ukazatel kvůli třeba dálničním přesunům, kdy mě tedy moto žere určitě na 100km o 1-2litry víc a těžko bych odhadoval dojezd.
swat napsal:
Lidi jsou schopní dávat za takové pitchoviny tolik peněz. Snad vím, že když mám např 16 ltr nádrž a spotřebu 4 ltr tak po najetí 300km jsem na rezervě a budu tankovat. Stačí si jen vynulovat trip a za ušetřený love si udělat pěkný výlet
Tonda napsal:
haus1 - měl jsi to nakalibrovat na diagnostice, ještě než jsi to "ponořil" do benzínu. Kalibruje se to "za sucha".
No, uz to mam sestaveny a zaplastovany.
Plovak poz. 10 jsem ale nedaval novej ale nechal puvodni, z nejaeho duvodu byl "spadlej" v nadrzi, tak jsem ho dal na misto kam patri.
Zkusim natankovat a vyjet nadrz, co to bude ukazovat.
Kdyztak ho zase vymontuju a na kalibraci nekam dovezu.
Jinak se taky spoleham na trip nulovanej pri tankovani.
Kdyz ale na ty motorce ( ktera neni uplne levna ) neco jako ukazatel paliva je, byl bych rad aby +/- ukazoval nejaky hodnoty podle kterych bych vedel jak na tom s palivem jsem.
swat napsal:
Lidi jsou schopní dávat za takové pitchoviny tolik peněz. Snad vím, že když mám např 16 ltr nádrž a spotřebu 4 ltr tak po najetí 300km jsem na rezervě a budu tankovat. Stačí si jen vynulovat trip a za ušetřený love si udělat pěkný výlet
Jo a az ti odejde tachometr tak pocitej patniky u silnice abys vedel jak rychle jedes. Za usetreny penize si udelej vylet. Tvoji motorku bych chtel videt
Klidně se přijeď podívat. Patníky u silnice jsem naposled viděl v Rumunsku, u nás dlouho ne.
Tonda napsal:
haus1 - měl jsi to nakalibrovat na diagnostice, ještě než jsi to "ponořil" do benzínu. Kalibruje se to "za sucha".
No, uz to mam sestaveny a zaplastovany.
Plovak poz. 10 jsem ale nedaval novej ale nechal puvodni, z nejaeho duvodu byl "spadlej" v nadrzi, tak jsem ho dal na misto kam patri.
Zkusim natankovat a vyjet nadrz, co to bude ukazovat.
Kdyztak ho zase vymontuju a na kalibraci nekam dovezu.
Jinak se taky spoleham na trip nulovanej pri tankovani.
Kdyz ale na ty motorce ( ktera neni uplne levna ) neco jako ukazatel paliva je, byl bych rad aby +/- ukazoval nejaky hodnoty podle kterych bych vedel jak na tom s palivem jsem.
Mně to už 3 roky ukazuje +- na kkta, zvykl jsem si na trip a oranžovou kontrolku.
musiš to vybrat. vysušit samovolne nekolik hodin nebo fenem nekolik desitek minut. a pak to pripojit k motorke mimo nadrž a pustit diagnostiku a kalibráciu. potom poskladat a možeš jazdit. natankovat plnou a bude to OK. iny postup neni. je to zparovano z jednotkou takže to nikde nevoz samostatne by ta
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
100bubu napsal:
musiš to vybrat. vysušit samovolne nekolik hodin nebo fenem nekolik desitek minut. a pak to pripojit k motorke mimo nadrž a pustit diagnostiku a kalibráciu. potom poskladat a možeš jazdit. natankovat plnou a bude to OK. iny postup neni. je to zparovano z jednotkou takže to nikde nevoz samostatne by ta