Ahoj přátelé. Již jsem nemohl vydržet, než přijde jaro. S první větší oblevou jsem vytáhl své GSo a vyrazil na projížďku. Samozřejmě, že po super jízdě lesem, sněhem a vypuštěným rybníkem nemohlo následovat nic jiného než pád. Motorku jsem položil na pravej válec asi ve 20-ti kilometrové rychlosti na sněhu. Motor zhasl a po očištění a nastartování se začal ozývat docela silný klepavý zvuk. Šel jsem po klepání a leze to z pod víka ventilů. Víko už bylo jednou vařené, ale bez problémů jsem jezdil dál. Co se týče technických věcí jsem absolutní laik. Prosím o názor, co by to mohlo být a jestli se to někomu stalo. S přidáním otáček klepání zesiluje a když jí nakrmím, má tendenci motor občas vynechat jakoby přeskočit. Dík za každý názor.
Spíše se stydím, ale rozhodl jsem se, že se pochlubím...nechal jsem si dovézt z Anglie 1150GS rok 2002 za parádní peníz s tím, že byla padená na bok.Bylo tam vařené víko ventilů, ale vše nasvědčovalo tomu, že motorka je OK, jak již bylo řečeno nahoře. Po pár km na silnici jsem vzal zobana do lesa, tož na sněhu to trochu podklouzlo, to se stává ne, a padl jsem jak brambora na vařenou stranu. Dojel jsem cca 6 km k domovu s klapavým zvukem z pod víka ventilů. Naložit do dodávky a hurá k panu doktorovi. Při vypuštění oleje se z motoru valilo snad víc hliníku než oleje, už jsem tušil že je zle. Nějakej anglán místo toho aby koupil za 4000,- víko a vše mohlo být v pořádku víko opravdu odborně (ironie) z jedné strany svařil a z druhé vnitřní strany bylo vytmeleno, takovým tím správkovým dvousložkovým tmelem na železo, prodává se to v takovým válečku. Tmel se začal odlupovat a už se to brousilo a šprajcovalo, no a mým pádem se asi utrhl nějakej větší kus, že se to začalo projevovat i po zvukové stránce. Mno takže oprava, přesně už nevím co tam na to padlo...:víko ventilů, nadzvedáky ventilů, celej domeček co drží klapky na ventilech a v tom jedou ty nadzvedáky,vačka, těsnění pod víka, těsnění pod hlavu, ke kartru, dva ventily, zbroušení hlav, vyjiskření šteftů který drží výfuky...to jsem nezažil, zdá se že angláni jezdí zima nezima sůl nesůl a všechno to bylo tak nějak chycený od soli a svody totálně přirezlý k hlavám, ani jeden šroub se nepodařilo vytočit a nepomohli odrezovače ani různá jiná udělátka, utrhalo se to...motor jsme nepůlili, jen jsme provedli výplach a po 500km znovu výměnu oleje a nový filtr a vše se zdá být OK, žádnej sajrajt z toho neteče, tak nevím. Každopádně jak říkal Cycli, koukli jsme na to a celá sranda vyšla kolem 40 000,- Kč, takže ze supr kupu se stal průměrný kup a moto ještě po estetické stránce nic moc, ale myslím si že když se tomu dá péče, bude to dobrý, už máme utvořený silný citový vztah. Dovozce se k tomu postavil tak, že opravu nezaplatí, ale že mi nechá Varadero 1000 rok 2002 za nákupní cenu a zisk z prodeje by mi měl pokrýt opravu, tak já nevim co je to za bordel, beztak to bude v podobném stavu. Přikládám nějaké fotky, odkaz vkládat neumím, tak si to zkopčete...Toď vše.
http://muflon22.rajce.idnes.cz/Foto_BMW/#album
To ticho léčí...
No jo, smula, nektere zkusenosti jsou temer k nezaplaceni (neni Tvuj pripad, Ty jsi je hezky zaplatil ). Z UK bych nekupoval moto nikdy, oni jezdi vetsinou celorocne a vis, jake je tam pocasi a slane more kolem ...
Muflon napsal:
... Co se týče technických věcí jsem absolutní laik. ...
+
... Mno takže oprava, přesně už nevím co tam na to padlo...:víko ventilů, nadzvedáky ventilů, celej domeček co drží klapky na ventilech a v tom jedou ty nadzvedáky,vačka, těsnění pod víka, těsnění pod hlavu, ke kartru, dva ventily, zbroušení hlav, vyjiskření šteftů který drží výfuky...to jsem nezažil, zdá se že angláni jezdí zima nezima sůl nesůl a všechno to bylo tak nějak chycený od soli a svody totálně přirezlý k hlavám, ani jeden šroub se nepodařilo vytočit a nepomohli odrezovače ani různá jiná udělátka, utrhalo se to...motor jsme nepůlili, jen jsme provedli výplach a po 500km znovu výměnu oleje a nový filtr a vše se zdá být OK, žádnej sajrajt z toho neteče, tak nevím...
Tak nevim, jak by vypadal "tak-uplne-ne-laik"
Upravil randolf dne 28.03.2009 00:14