Ahoj přátelé. Již jsem nemohl vydržet, než přijde jaro. S první větší oblevou jsem vytáhl své GSo a vyrazil na projížďku. Samozřejmě, že po super jízdě lesem, sněhem a vypuštěným rybníkem nemohlo následovat nic jiného než pád. Motorku jsem položil na pravej válec asi ve 20-ti kilometrové rychlosti na sněhu. Motor zhasl a po očištění a nastartování se začal ozývat docela silný klepavý zvuk. Šel jsem po klepání a leze to z pod víka ventilů. Víko už bylo jednou vařené, ale bez problémů jsem jezdil dál. Co se týče technických věcí jsem absolutní laik. Prosím o názor, co by to mohlo být a jestli se to někomu stalo. S přidáním otáček klepání zesiluje a když jí nakrmím, má tendenci motor občas vynechat jakoby přeskočit. Dík za každý názor.