po ujetí přibližně 20-30 km, motor ztrácí výkon a po přidání plynu produkuje zvuky (viz video). Na volnoběh motor běžel bez problémů. Po ochlazení otáčky motoru, ve kterých motor ještě běží klesají až nelze spustit vůbec, protože se sytičem je směs příliš bohatá a bez sytiče je směs chudá. Motor běžel na poprvé normálně znovu po odstavení přes noc. A opět ujel přibližně 30 km a závada se opakovala, a teď už nejde ani po vychladnutí přes noc. Našel jsem po prvním výskytu popraskané zátky podtlaků, ale tím to nebylo. Napadá vás, co je špatně? YouTube Video
To je cely nejaky rozhaseny.muze byt aji rozsypany napinak rozvodaku.nevim ma k75 vahu vzduchu ? Jesi jo tak moze byt zasekla a nejde tam vzduch, rozmontovat fsecko a projit...
Kupredu spatki ni krok...
Jo filtr jsem měnil po prvních problémech. Jelikož nemám garáž ani dílnu dal jsem to místnímu moto servisu. Borec říkal že prostříkl konektory, a vyčistil okýnko na váze vzduchu a promázl ji. Domů to jelo v pohodě, na delší test se musím odhodlat časem až bude trochu solidní počasí. Navíc říkal že se v tom už někdo evidentně "vrtal". Když tak mám druhý motor i elektriku. Takže kdyby to začalo znova zlobit zkusím tu druhou váhu.
Takže po zimě jsem to dostal odvahu vyzkoušet, a zlobilo to zase. Takže jsem vyměnil váhu vzduchu za druhou a zatím to funguje. Ale ta stará uvnitř vypadá v pohodě žádné poškození nebo oxidace, ale už ji někdo rozdělával , byl tam červený silikon.