Zdar
O prázdninách mi začala téct z proslulé "dírky" chladící kapalina. Všechno sem si naštudoval, koupil náhradní sadu (hřídelka a gufera) a nechal to v servisu vyměnit, páč sem si sám netroufnul. K mýmu překvapení mi tento víkend zase teče. Po 3500km? Jak je to možný? Máte s tím někdo zkušenosti?
Pročetl jsem celou problematiku na http://faq.f650.c... a jediný co sem pochytil, že by mohla bejt vymletá ta díra v který sedí ta hřídelka nebo to ozubený kolečko, který ji pohání.
Motorka má na tachometru 45 tisíc a ta pumpa už byla asi měněná, protože ta předchozí měla plastový lopatky. (původní originál má kovový lopatky ne?)
r.2002, chladící kapalina bez nitrátů a silikátů (Sheron antifreeze maxi D)
Nezbyde ti nic jineho nez to znovu rozebrat,v ulozeni hridele problem nebude,spis bylo pri montazi poskozene gufero,nebo namontovano opacne.Plastove lopatky jsou original.Pokud bude hridelka v poradku,tak nemusis nutne kupovat znovu celou sadu,staci nekde koupit jen ty dve gufera z vitonu.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Jenom bych doporučil, když už se v tom vrtáš, vyměnit také ta plastová ozubená kolečka.
Pokud má okolo 50-ti najeto...
Mám zkušenost s olámanými zoubky na bývalé motorce manželky.
Ať pak někde nestojíš tisíc kiláků od baráku kvůli takové pitomosti. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
No já se v tom zatím radši vrtat nebudu jen je naprd, že až to půjdu reklamovat do toho servisu, měli by mi to oni bezplatně dát do kupy, jenže já už nechci, aby mi to dělali oni předpokládám, že vrácení peněz je asi hodně naivní představa že?
Jestli to byl servis se vším všudy, myslím tím se zakázkou a následnou fakturou, odvez bych jim to.
Chyba se stát může, nejhorší je šíření historek o špatných servisech nebo mechanicích, ale při tom se nic neřeší.
Vykašli se na ně a pak to tady pořádně rozmázni, když Tě pošlou s tou reklamací do pr****, to bude důvod. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Hosi,nemnel sem to rozebrane,ale na youtube tam dava jeden polak gufera dve.a kazde inac,obracene proti sebe..davaj bacha na strunky a mazni ich pred tym vazelinu.do vodnej pumpy sa davala volakedy cervena.skus..
lui175 napsal:
Hosi,nemnel sem to rozebrane,ale na youtube tam dava jeden polak gufera dve.a kazde inac,obracene proti sebe..davaj bacha na strunky a mazni ich pred tym vazelinu.do vodnej pumpy sa davala volakedy cervena.skus..
Jo to je mi jasný, však taky v tý opravný sadě jsou dvě ty těsnění, jedno na každou stranu (olej - drenážní prostor - kapalina). Ohledně mazání vazelínou, toho se bojím. Četl jsem, že se to dělat nemá, aby se neucpala ta drenážní dírka a nešlo to rovnou do oleje.
Dneska jedu do toho servisu kde mi to dělali, snad se s nima v klidu domluvim a mrknou na to.
Rozdělali to, stavil sem se na to podívat. Přímo zvenku na těsnění nebylo nic k vidění, po vyndání na to taky nebylo co vykoukat, sami netušej jak je možný, že to z ničeho nic začalo týct. Hřídelka úplně v poho nevydřená (ještě aby jo po 3500). Tak jsme se dohodli že objednaj těsnění od jejich dodavatele a vymění se to. Ještě se mě ptal, odkud objednávám a jestli to je s jistotou BMW origo. Objednával sem tu opravnou sadu u ADV1, páč tady od nich objednává každej druhej tak nevim. Nečetl jsem nikde žádný stížnosti na ně. Teď čekám až mi zavolaj že je hotovo.