Nechtělo by to nejdřív trošku zkusit prohledat fórum. To jsou témata, která se fakt pořád dokola opakují. Nejdřív jaký, pak dotazy na křivky, pak dotazy jak se liší koncovky na kat od koncovek na svody bez katu, pak špekulace jestli by to náhodou nějak nešlo a tak pořád dokola.
Určitě ti napíšou ostatní, za sebe (komerčně) ti můžu říct, že jsme montovali asi padesát výfuků na 1200GS a všechny jsou od Remusu a všechny byly ve verzi, kterou máme vyrobenou jako OEM a je určená pro použití bez katalyzátoru. Tím pádem jsou potřeba i svody bez katalyzátoru. Několik lidí má taky odstraněný kat na sériovém svodu ale nemám to změřené, nechci s tím mít nic společného ale vím, že si kupovali samotné koncovky s tím, že si to nějak pořeší. Každopádně ty svody máme vyzkoušené od AC Schnitzer (výroba Sebring pro ACS) a BOS (výroba pro TT jako OEM). Oboje jsou víceméně stejné, rozdíly v křivce jsou neměřitelné, montáž bezproblémová. Je to celý svod od hlavy až ke koncovce, pochopitelně tam musí zůstat lambdy, to je jasné. Koncovky - doporučuju titanovou broušenou, pokud jezdíš offroad. Nejlíp se čistí nebo nový hecaxon v kombinaci titan a konusy v karbonu. Ta je trošku menší. Sem tam prodáváme i celokarbon ale pro rasování offroad určitě bude zranitelnější než titanová. Fotky najdeš třeba tady v téhle galerii: http://www.tourat...e00003.htm
Křivka toho Hexacone na modelu 2006 je tady: http://www.tourat...200_GS.pdf
Model 2008/2009 s Rkovým motorem má ve špičce ještě malý nárůst ale nemám tu křivku v počítači, máme jen tisk z dyna, případně ukážu.
Když se mi ozveš, pošlu ti kódy a ceny atd. Tohle všechno bývá obvykle okamžitě skladem. Pokud se dělá taková laděná soustava, prakticky není možné to provozovat bez výměny filtru, takže ještě je potřeba počítat s K&N apod. Na 1200GS nemám zkušenost s koncovkami montovanými na svod s katalyzátorem, prodalo se jich jen pár a víme jen, že to změní prakticky jen zvuk a propad krouťáku u 4500otm, což je typická vlastnost všech BMW motorů už od dob 11xxGS, se spíš zhorší. Akrapovič tvrdí, že zvedne výkon u 6500otm i s katem, což možné je ale kdo se v těch otáčkách pohybuje? Nám šlo o nárůst krouťáku odspodu a to kombinace svod+koncovka+filtr řeší perfektně. O ladění na silniční závodění nic nevím. Přečti si diskuzi BOS exhaust - kam s čipem, kterou založil Raptor, tam je na tohle téma taky dost informací.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Až na ten trošku nevraživej a ukřivděnej začátek výborně popsáno.Rozhodně to (výběr a rozhodování ) můžu po skoro půl roce bádání a zjišťování - co by jak šlo a nešlo lehce komentovat. Laďák, svody, filtr a montáž, je docela bakule peněz a protože člověk tak nějak cítí, že to není až tak úplně potřeba, dlooooooouze váhá a furt se vrací k té základní otázce jo / ne ??? a potřebuje dost podkladů, aby tu asi né moc potřebnou věc nakonec udělal. Já už vybral - hexacone, svody a KN v TT
Já mám pocit, že to měla bejt vtipná narážka na domnělé opakování témat tady na webu, ne vážně míněnej dotaz. Není Koudelka náhodou Robertovo alter ego?
Aha, no mělo to být trošku připomenutí povinnosti všech administrátorů a moderátorů - nejdřív hledej, pak se ptej. Někde se s tím nemažou - pokud má člověk 20 příspěvků a napíše dotaz, na který se dá odpovědět odesláním odkazu na již proběhlou rozsáhlou diskuzi, tak bez váhání okamžitě mažou. Někde nejdřív pošlou upozornění, že existuje něco jako "search" a pak teprve vlákno smažou. A někde se člověk přihlásí a zjistí, že má zákaz posílání příspěvků (ban) na třeba 14 dnů, protože nenapsal "hledal jsem tady, tady a tady a nenašel jsem odpověď na tohle a tohle". Takže to bylo maličko připomenutí, že existuje něco jako vyhledávání. Když totiž podesáté vidíš otázku typu "je lepší Zumo nebo Oregon" nebo velmi oblíbenou na motorkari.cz "je vhodná R1 pro začátečníka", tak prostě je dobře, že to tady ještě tak hrozný naní. Ale kdyby bylo dvacet vláken na stejné téma, moc praktické by to nebylo. Tak proto to popíchnutí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám hodně doplňků a věcí z TT, výfuk už jsem taky málem měl, ale přece jenom jsem se chtěl alespoň zvukem odlišit od všech těch stejných doplňků, které používáme skoro všichni uživatelé GS a dal jsem jí zvuk LASER. Trochu jsem zariskoval, protože jsem neznal grafy, ale nakonec vůbec nelituju. Dal jsem to komplet, od filtru po zvuk a bez homologační koncovky má obrovskej krouťák od spodu a parádní průběh až po omezovač . Ten spodek je ale úžasnej . Pravda je, že s homol. koncovkou už to taková paráda není. Jezdím ale pořád bez ní
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Nemám sice 1200tku,ale 1150 a mám namontovanej tlumič BSM od Králika a jsem vela spokojenej,jak se zvukem,tak se spodkem
Jo a zjistil jsem,že jsou důležitější věci než komplet výfuk...
Upravil Kubrt dne 02.02.2009 18:19
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Dneska jsem nechal namontovat výfuk od R.P. tuning. Jedná se o výfuk s odnímatelnou vložkou. Super jednání, zvuk i průběh výkonu (samozřejmě to může být subjektivní pocit), ale je fakt, že se ten motor lépe poslouchá. Jednání majitele firmy je super, montáž asi čtyři hodinky po předběžné domluvě přímo na dílně plus kávička. Výdrž vaty garantuje asi 20.000 km. Měnil jsem jen tlumič výfuku s mezisvodem. Na motorce nic nevařil origo výfuk se dá kdykoliv vrátit zpět (tak to mám nejradši). Cena za koncovku s montáží (plus občerstvení) myslím si velice rozumná 7.000,-. Na můj dotaz co by to stálo na 1200 Gs, stejná cena.
Já mám nově na 1200 GS Y-svod + koncovku remus revolution a rozdil obrovsky co se tyce odezvy na plyn + vykonu. Jde daleko lip odspoda,stredni otacky bych rekl podobny a od peti tisic je zas slusnej nasup..
Jen ten zvuk by mohl byt trosku kultivovanejsi..A to tam mam homologacni vlozku..
Mám na motorce Rémuse (koncovku, ne 511...) Vím, že spotřeba vyběhne hore, to neřeším. Jenom pro zajímavost: Jak jste na tom se spotřebou po namontování jiné koncovky, jiných svodů a případně KáeNka?
Já před letní dovolenou (cca 7.000 km po asfaltu, ve dvou s kufry a bagáží) vrátím na svoji dvanáctku originál koncovku, páč by mě to sežralo...
Upravil radosek dne 26.11.2009 12:55
Radosek napsal(a):
Mám na motorce Rémuse (koncovku, ne 511...) Vím, že spotřeba vyběhne hore, to neřeším. Jenom pro zajímavost: Jak jste na tom se spotřebou po namontování jiné koncovky, jiných svodů a případně KáeNka?
Já před letní dovolenou (cca 7.000 km po asfaltu, ve dvou s kufry a bagáží) vrátím na svoji dvanáctku originál koncovku, páč by mě to sežralo...
Zdarec ve spolek ja nevím jak komu ale mě moto žere tak okolo cca 6,5 l/100km jo a mám tam komplet Remus + filtr od TT.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To servisak: tak to jo, při kombinovaný spotřebě mi to sedí. Do sto - sto deseti jde pod šest litrů (sám s topkejsem) Ale jak dostane trochu za uši, neví kdy má dost, nenasyta...
Upravil radosek dne 26.11.2009 13:15
ja nevím ja jsem se nikdy pod 6 l nedostal atˇ už s origo vejfukem nebo ted s ladákem ale yase to jede líp a ten zvuk užasnej! lidi ve vsi mě milujou
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Mám Y svod a koncovku Remus. S origo filtrem žrala 6,5 l. S KN filtrem 6,0 l.
A to že se s tím nemazlím, ručička otáčkoměru musí využívat celej budík,
na co by tam jinak byla .
Jinak pocity stejný jako Maris - odezva na plyn hodně rychlá.
Jen ten zvuk je sakra silnej i s vložkou, ale to já rád
Jo jo zvuk je, libovej ja pro změnu vložku vycuk už na stole, aby mi nekazila pokoukání se zezadu na krasnej profil!at žije Hexacone
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Já mám komplet BOSE s KN. Motorka jde líp do otáček. Spodek super, střed lehkej propad - nic strašnýho, vršek bomba. I ten zvuk se mi moc líbí - na Jižní spojce si zjedná slušnej respekt vrknutim plynu. Hlavně to konečně jede jak potřebuju a spotřeba mi spadla asi na 6,5l ze 7-7,5l. Dost za to tahám a perfektně se vyřádim. Taky mi přijde, že dřív byla motorka strašně citlivá na kvalitu benzínu a teď to už nepozoruju. Docela mě štve, že jsem to nekoupil už dřív - mohl jsem si léto užít ještě o trochu víc Jediná nevýhoda je, že se mi pořád taví rámeček pod SPZkou - jezdim bez tlumící vložky.
Upravil MALI dne 26.11.2009 21:37
MALI napsal(a):
Já mám komplet BOSE s KN. Motorka jde líp do otáček. Spodek super, střed lehkej propad - nic strašnýho, vršek bomba. I ten zvuk se mi moc líbí - na Jižní spojce si zjedná slušnej respekt vrknutim plynu. Hlavně to konečně jede jak potřebuju a spotřeba mi spadla asi na 6,5l ze 7-7,5l. Dost za to tahám a perfektně se vyřádim. Taky mi přijde, že dřív byla motorka strašně citlivá na kvalitu benzínu a teď to už nepozoruju. Docela mě štve, že jsem to nekoupil už dřív - mohl jsem si léto užít ještě o trochu víc Jediná nevýhoda je, že se mi pořád taví rámeček pod SPZkou - jezdim bez tlumící vložky.