rozhodujem sa o kupe novej LC a zvazujem ci tato "feature" neprinasa viac potencialnych problemov ako uzitku, napada ma:
- pri vybiti akumulatora je clovek v prdeli, neni ako odomknut volant, neprichadza do uvahy eventualne roztlacenie moto ani sa neda otvorit nadrz
- o nieco vyssia spotreba energie (odblok volantu, otvorenie nadrze)
- potencialna strata kluca za jazdy, co nehrozi u klasickej spinacky
- dalsi potencialny zdroj poruchy
- jednoduchsia kradez??? (niekde som tu cital take nazory)
Dik za vase postrehy. Musim sa rychlo rozhodnut...
Je to pohodlné, zbytečné, a jak píšeš, má to i svoje nevýhody, já bych se bez toho klidně obešel. Ani nevím, kolik dělá příplatek. Nikomu to neříkej, ale na nádrži je taková schránka, kam ten klíč vždycky dám a pak stačí k motorce jenom přijít, zmáčknout spínač zapalování a můžeš jet
pod trvalým dohledem
Nevím, asi to k dnešní době prostě patří, mě se to osobně líbí, když motorku používáš denně, repsketive na rozvoz pizzy a nebo fakt lítání po městě... Tam zastavím tam přibrzdím něco vyřídím atp... v tomhle směru fakt bomba... na cestování to asi není.. už jen podle toho co sám píšeš. Měl jsem možnost si to vyzkoušet a moc se mi to líbilo. Jsme prostě ten typ člověka co aniž by chtěl sednu na moto, mám klíče v kapse a rukavice.. a to je pak nadávek... no prostě na cesty po EUROPE bych se toho ani nebál.
Pokud můžeš, zkus si to...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Čau, minulý tyždeň som kúpil GSA Triple black a tiez som nad KEYLESSOM premyslal pri konfiguracii, az som to tam nakoniec nedal. Dôvod: nechcel som dalsie kurvitko, mechanika je mechanika.
Pokud budeš jezdit po evropě a nijak tě to finančně nezrujnuje tak nevidím důvod to tam nedat. U auta je to u mě už v podstatě neodmyslitelná věc.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Za mě třeba s EWS antenama byly trochu potíže, tak z toho plyne respekt vůči nové technice (bez)klíčového vstupu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Na lc jsi stejnw nahranej . Pokud odejde ews antena meni se cela spinacka a je jedno jestli je klasicka nebo keyless
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jak dlouho vam vydrzi baterka v klicku? Motorka ji hlasila slabou, tak jsem ji vymenil a po 3 tydnech ji hlasi slabou znovu. To je celkem slusna spotreba baterii.
Baterie v klíčku mi vydrží minimálně rok, ale vybitou baterii mi motorka hlásila když jsem měl ve stejné kapse i mobil, po přendání do jiné kapsy OK.
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. u té první si tím však nejsem tak jist“ A. Einstein.
Tak budu zase za blbce . Pri vymene baterie jsem si tam omylem vratil tu vybitou. Kazdopadne ted jsem tam dal uplne novou Vartu, tak uvidime.
Upravil lebi dne 08.09.2021 08:03