Medved 77 napsal:
Jak poznám že to světlo není z Angličáka?
Pokud se nepletu, tak potkávací světlo pro pravo a levostranné řízení je stejné.. Je v objímce, která se dá povolit a světlo pootočíš doprava nebo doleva podle toho, jak je potřeba..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Medved 77 napsal:
Jak poznám že to světlo není z Angličáka?
Pokud se nepletu, tak potkávací světlo pro pravo a levostranné řízení je stejné.. Je v objímce, která se dá povolit a světlo pootočíš doprava nebo doleva podle toho, jak je potřeba..
Světlo není stejné pro levo i pravostranný provoz. Lze to poznat podle kódu homologace země a hlavně SMĚRU ŠIPKY na štítku, viz: http://mvtuneri.b...homologace
Medved 77 napsal:
Jak poznám že to světlo není z Angličáka?
Pokud se nepletu, tak potkávací světlo pro pravo a levostranné řízení je stejné.. Je v objímce, která se dá povolit a světlo pootočíš doprava nebo doleva podle toho, jak je potřeba..
Světlo není stejné pro levo i pravostranný provoz. Lze to poznat podle kódu homologace země a hlavně SMĚRU ŠIPKY na skle, viz: http://mvtuneri.b...homologace
Přesně jak píše Štěpán žádné pootočení viděl jsem i pásek z americké pásky + jiné úpravy nepomůžou máš na světle E11 a letíš z TK pokud narazíš na důsledného technika a že ted řádně přitvrdili.To samé pojištovna se chytá všeho jenom aby neplnila v připadě nehody.
Koncem roku vyletěl kluk od varader s UK světlem moto zde jezdilo 4 roky prošlo 2 tk a nyní mazal rychle do hondy kupovat nové(15000)aby dostal tk.
Jenom pro úplnost - nevím kolik variant světlometu se vyrábělo pro 1150 modely, ale moje světlo má šipky na obě strany a je tedy použitelné pro oba provozy(po patřičném přenastavení).
Spitfire přiložený následující obrázek:
[75.81Kb]
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
O šípkách nevím, ale mám moto z anglie a natočením paraboly (dle popisu v návodu na použití motocyklu) je z toho světlo pro pravostranej provoz - svítí tak jako kdyby to bylo světlo pro pravostranej provoz.
Jediný co je jinak je to, že sklo je natočený...
Na technický na to technik koukal, vysvětlil jsem mu, že je to přenastavitelný, zkontroloval obrazec jak to svítí a bylo vymalováno...
To co se píše vejš o Varaderu, tam nejspíš nebude možnost (ani technická, ani od výrobce popsaná) jak to přestavit na druhostranej provoz a proto asi taky byl vyhozen - naprosto jasné, protože by v provozu oslňoval (má převrácený obrazec)
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...