Zdravím, dočetl jsem se kdesi na netu, že tyto "dakar" Mitas E-09 jsou do 190km/hod a zdají se mi i ucházející do terénu. Nemáte je někdo, byla by něčí zkušenost, a to se cení :-)
Díky
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
prohledej forum je toho tady napsano o tehle gumách hodně.Část je v sekci o 650 a i jinde o nich něco najdeš
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Tomino napsal:
Cau,ja ti zatim neporadim,ted je budu obouvat,ale jen na zadek a sam sem zvedavej Kdyz ale projedes starsi diskuzi tak se tam o nich dost pise.
Ok, to vlákno znám - ale jsou Mitas E-09 a Mitas E-09 Dakar, a já měl pocit, že se tam o tom "dakar"u nic nepíše, a rozdíl v ceně je mezi těmi gumamy také, tak jsem to načal znovu..., nezdálo se mi že by to měla být stejná guma.
Díky, a počkám si na tvou zkušenost.
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Mam Dakary. A tušim, že rozdil vnich je v tom, že dakary sou odolnejší proti proraženi. Ale možná že kecám tak me dyštak opravte
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
verze DAKAR ma zesileny plast,asi na nase tezky masiny jsou vhodnejsi,taky se hur propichnou,ale jinak vlastnosti jsou stejny.
Moje zkusenost je:
-jezdim jen na zadku,protoze predek je pry nic moc a hukot se neda pomalu vydrzet,tak predek mam TKC
-suchy asfalt pohoda a muzes az na stupacku
-mokry asfalt fakt bida,musi se dost opatrne zadek ustreluje casto
-teren co jezdim naprosto vyhovujici a urcite lepsi nez TKC
-na silnici 190 bych teda nejel,nad 140 se mi to zacina pekne vlnit
-vydrz dost slusna cca 10 tis.km-mluvim o zadku
asi mi z toho jebne .-) nad 140 se to začíná vlnit...., tak to je špatně.
Běžně(tedy častěji) jezdím 150-160 a i více, když je volno na cestě. Tak nevím, asi budu muset zpomalit, silniční gumy už nechci. Tudle na podzim jsem jel po mokré louce, a co to na těch silničních gumách dělalo...
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Je tady miliarda odpovědí na Mitasky, dakary, nedakary, 07, 09 srovnání s dalšíma. Stačí kouknou přes volbu "Hledat"
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Je tady miliarda odpovědí na Mitasky, dakary, nedakary, 07, 09 srovnání s dalšíma. Stačí kouknou přes volbu "Hledat"
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
machradek napsal:
asi mi z toho jebne .-) nad 140 se to začíná vlnit...., tak to je špatně.
Běžně(tedy častěji) jezdím 150-160 a i více, když je volno na cestě. Tak nevím, asi budu muset zpomalit, silniční gumy už nechci. Tudle na podzim jsem jel po mokré louce, a co to na těch silničních gumách dělalo...
Jestli jezdis 150 - 160, tak bych tam nechal ty silnicni gumy. 09 je v terenu slusna, ale na silnici
je podle "me" dost mizerna. Brzdeni, hlucnost, prilnavost na vode a take fakt, ze je to dusovka, hraje docela proti.
Jinak mokra louka bude problem i pro 09. Ono vubec se na GS s 19 a 17 kolem a vahou 250kg se poustet do terenu, je trosku nezazivna vec .)
Ahoj,
E-09 Dakar bezdušovku jezdím rok, odjeté Rumunsko - v terénu super, ani jeden defekt, a to jsme jeli Karpaty jen po lesních cestách. Přesun domů po dálnici, jezdíme s nimi do 140 km/hod. protože jinak nemusí vydržet špunty, které pokud se guma ohřeje, se odtrhávají. Ale jinak byly úseky, kdy se jelo 180 km/hod. a pohodička. Důležité je ty gumy nepřefukovat, já foukám tak do 1,6 atm. Na vodě taky dobrý, jen občas to ustřelí, ale ta guma o tom dá vědět dopředu. Jinak přední odchází před očima. Už do ní nejdu, chci vyzkoušet Metzeler Karoo 2.
Upravil Deny dne 08.02.2009 21:22
Pomatenost, zvaná BMW.
Re: Deny
Díky tobě i ostatním za Vaše vlastní postřehy. Zkusím si z toho pro sebe vyvodit nějaký závěr... :-) A pro ostatní navaděče k hledání - překvapím Vás, ale to jsem dělal - a zjistitl jsem, že: za prvé jsem nenašel srovnání mitas dakar/nedakar a za druhé - vymožeností tohoto webu, který nechci jinak nijak hanět, je "úžasná" vlastnost - a to prohledánvání obsahu tohoto webu googlem. Nějak se nám to tu v čechách poslední dobou rozmáhá. Nevím jak Vás, ale mne to vytáčí. Když chci googlovat, googluji. Tady ale chci hledat :-)
Upravil machradek dne 08.02.2009 23:55
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Mitas 09 Dakar výborná, ale jenom na zadek. Zapomeň na rychlosti nad 140 km/h a foukat do 2 at. Mě se teda nic nevlnilo, ale utrháš špunty, nebo je tak načneš, že v terénu budou lítat sami. Pokud chceš špunty, tak pro tvůj styl ježdění TKC. Do terénu nejsou tak dobrý jako 09, ale pořád dobrý, na silnici výborný a rychlosti snesou v poho, a to tichoučko. Taky jsou dvakrát dražší. Ideální univerzální cestovní guma.
Ivo Bohuslav napsal:
Mitas 09 Dakar výborná, ale jenom na zadek. Zapomeň na rychlosti nad 140 km/h a foukat do 2 at. Mě se teda nic nevlnilo, ale utrháš špunty, nebo je tak načneš, že v terénu budou lítat sami. Pokud chceš špunty, tak pro tvůj styl ježdění TKC. Do terénu nejsou tak dobrý jako 09, ale pořád dobrý, na silnici výborný a rychlosti snesou v poho, a to tichoučko. Taky jsou dvakrát dražší. Ideální univerzální cestovní guma.
Tobě také díky, to asi rozhodlo :-)
PS: Cenu neřeším, "když máš opici, musíš mít i na banány" :-)
Upravil machradek dne 09.02.2009 12:25
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Ja jezdil snad vse co se tu vyskztuje a na vsem neco najdes dobreho a spatneho. Obecne Mitasky at 09, 07 blbe drzej na mokru, spatnej rozmer ( to pro detailisty, me to neva) ale hodne najednou a jsou levne. Me osobne nejvic vyhovuje EO7, na te jsem najel nejvic, vubec neubyva, v suchu v terenu naprosta pohoda, bahno je na nic, ale s takhle tezkou motorkou pokud to neni Ceckova nebo jina krosova guma, asi uplne jedno. pak do terenu je jeste dobra KAROO, ale ne KAROO II ale obe rychle mizi. TAkze nakonec TKC asi nejlepsi ale nejdrazsi moznost. Myslim ze toto je nekonecne tema na ruzne diskuze a az Mitas vyrobi TKC s jejich vlastnostmi ale mitasovou cenou bude vyhrano......
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Ja nevim tusim ze MITAS neni v rozmeru 150 trosku se tim resi ze neni draha a v terenu je uchazejici. Na silnici vydrzi nepomerne vice ne KARAO se kterym na asfalte je utrpeni. Tak lidi resi kompromis predek TKC zadek MITAS. Pokud se chces po silnici presouvat rychlosti jakou pises je tady asi nejlepsi volba TKC 80. I kdyz mam pocit ze je taky asi do 160 nebo 180. Alespon ale odpovida konstrukcne a na vahu moto.
Standa
Moby