Originalni padaky + hlinikove kryty valcu co ma Adv. neposkytuji dostacnou ochranu pri padu. Uz jsem dokazal prorazit kryt ventilu, zdeformovat ty hlinikove krytky a ohnout padaky. Kazdej ten dil stoji u BMW nekoli tisic Kc a nebavi me to po kazde sezone kupovat nove...
Uricte jste to uz nekdo taky resil. Chci si nechat naohybat a posvaret vlastni pevnejsi padaky. Neco na zpusob jak to ma nove LC. Co nezvladli konstrukteri musim napravit a vymyslet lip.
Budu rad kdyz mi nekdo poradi, popr. posle nejake foto jako inspiraci...
Taky me to stve...dela se toto, ale me se moc nelibi barva, radsi bych stejnou povrchovou upravu jako je na padacich, ale to je asi nerealny. Pripadne nerez.
tohle jsem uz taky videl... ucel by to splnilo... vyztuzi to dostatecne originalni spodni padak a uchrani to viko ventilu... nalakovat to do stejne barvy asi nebude problem, ale mas pravdu nevim proc to uz neni z vyroby tak lakovano...
co se mi nelibi je ze musis natlouct do puvodnich padaku pouzdra se zavitem, takze na hlavu puvodnich sroubu se nedostanes. Nevim jak v pripade potreby se to resi...
navic cenovka je taky vyssi myslim nekde 5500 Kc... myslim ze za tu cenu to dokazu z nerezovych trubek naohybat...
prodavaji to treba tady http://mojegs.cz/home/841-rozsireni-originalniho-padaciho-ramu-bmw-r1200gs-adventure-2006-2012.html
ale jak rikam je tam nevyhoda ze si clovek zaslepi pristup ke sroubum na originalni padak... kdyz to budes chtit nekdy oddelat tak se to bude muset asi odvrtat...
jinak je to presne co potrebuju... Originalni padak to vyztuzi a chytne to ranu od kamene zespodu, se kterou si nema sanci ten kryci hlinikovej plech jinak poradi...
michal_0077 přiložený následující obrázek:
[96.66Kb]
Upravil michal_0077 dne 23.01.2017 16:46
Chci ten celej spodni padak odsroubovat a uschovat az jednou budu prodavat sve nikdy v terenu nejete GS
Misto nej udelam z nerezove trubky celej spodni padak novej a k nemu privarim i podobnou nastavbu jak je na obrazku, k ukotveni pouziju puvodni zavitove diry... Navic kdyby to vypadalo hezky tak bych asi uz povrch ani nelakoval...
Zkusim poptat ale doufam ze se s cenou dostanu pod 5000 Kc... kdyby byl zajem muzer rozjet seriovou vyrobu
Upravil michal_0077 dne 23.01.2017 16:52
Tohle tema mě zajímá, na rozšíření padáku co přidal Xavier už jsem taky koukal ale je to hnusný, velký a ještě předraženy. Padáky jako má LC by se mi líbily a tak mě napadlo co tu trubku, která bude krejt válec naohybat a dovarit k origo padakum . Nahoře se privari k oblouku a dole pod válcem mezi ty dva úchyty (srouby). Ta trubka origo padaku je nejaká pískovana nerez což by taky šlo udělat aby to mělo podobnej povrch. Bohužel nemám prostředky k tomu abych trubku naohybal ale tady určitě někdo takovej bude. Koukal jsem, že padaky který by řešily nás problém dela Altrider tak pokud je někdo má stačilo by tu trubku kolem válce okopcit a dovarit k origo padakum.
svobodakT přiložený následující obrázek:
michal_0077 napsal:
tak samozrejme muzes na ten original naco privarit... ale myslim ze to nebude vypadat dobre. Priklanim se k tomu to udelat cele nove...
Dalsi vec je ze by bylo taky dobre aby se dalo viko ventilu sejmout i bez vyztuzenych padaku... Ale to uz je luxusni problem...
Prijde mi jednoduzsi navařit to k origo padakum nevím co by mělo vypadat nehezky, když kouknes na fotku jsou to v podstatě origo padaky s přidanou trubkou, mě se to libi. Kdyby měl někdo možnost tu trubku naohybat at da vědět dohodnem se já bych to bral.
svobodakT přiložený následující obrázek:
o par stovek levnejsi nez mojegs a postovny zdarma....je to asi polska vyroba, takovej Bartus by to asi taky vyrobil a dost mozna za lepsi cenu.
Aktualne 1250 GSA HP
Kdyby to někdo poptával do výroby, tak bych se také rád přidal, pokud to bude sundatelné, sofistikované ne navařené na původní!
Nevybavuji si, jak a kde je originál namontován, ale plně nechápu, z jakého důvodu že to znehodnotí originál padák a zamezí přístup ke šroubům??? Sundám jeden, sundám druhý, nebo se pletu?
BTW: díky, Xaviere
Upravil Tomas1200GSA dne 24.01.2017 10:45
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Proč něco dělat jednoduše,když to jde složitě,že?
úplně bohatě stačí pořádnej kryt ventildeklu...mám ten od TT,montuje se stejně,jako původní a ještě jsem nepřišel na to,co to nevydrží... ovšem pořádný železářství na motorce bude vždycky vypadat drsněji ovšem jen do doby,kdy vám to servisní mechanik omlátí o hlavu.Nevěřím totiž,že něco takovýho podstoupí někdo,kdo si servis dělá sám
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja si to urcite necham vyrobit. Original oddelam, a udelam cely spodni padak novej vcetne ochrany valce. Budu se snazit aby to neomezilo pristup na serizovani ventilu. Hlavni je ale ochrana...
Az to bude hotove tak vam to detailne nafotim. Budu se snazit aby to vypadalo, jako ze to tam je z vyroby. Cenu zatim neodhadnu...
michal_0077 napsal:
Chci ten celej spodni padak odsroubovat a uschovat az jednou budu prodavat sve nikdy v terenu nejete GS
Misto nej udelam z nerezove trubky celej spodni padak novej a k nemu privarim i podobnou nastavbu jak je na obrazku, k ukotveni pouziju puvodni zavitove diry... Navic kdyby to vypadalo hezky tak bych asi uz povrch ani nelakoval...
Zkusim poptat ale doufam ze se s cenou dostanu pod 5000 Kc... kdyby byl zajem muzer rozjet seriovou vyrobu
Tak to dej vědět, jestli to někdo zvládne do zdárného konce. Ještě bych k tomu rovnou doplňil i horní padák. ????
michal_0077 napsal:
Ja si to urcite necham vyrobit. Original oddelam, a udelam cely spodni padak novej vcetne ochrany valce. Budu se snazit aby to neomezilo pristup na serizovani ventilu. Hlavni je ale ochrana...
Az to bude hotove tak vam to detailne nafotim. Budu se snazit aby to vypadalo, jako ze to tam je z vyroby. Cenu zatim neodhadnu...
Udělal už někdo nějakou upravu těch origo padáku ? Dnes se mi stalo přesně to co jsem čekal a proč jsem chtěl navařit trubku k origo padákům ještě před hliníkovej kryt, jsem si jistej že by to pomohlo. Motorka mi spadla cca v 10 km/h a bohužel na nerovnost takže trubkovej padák se ponořil do dolíku a motorka padla na hliníkovej kryt a ty tři šroubky to samozřejmě neudrželi a jeden se vylomil
Upravil svobodakT dne 19.07.2017 17:32
Pokud prezenete vystuzeni padaku tak se vam energie narazu vybije v miste uchyceni padaku k mororu. Muzete se dockat vytrzeni sroubu z bloku. No a to uz pak jen tak neopravite.
Ja bych to na svou motorku nedal.
Pája