Tak se ukázaly první "výhody" bezklíčového systému, včera jsem jel natankovat, nádrž otevřel, až už nezavřel, zablokoval se ten systém a bylo vymalováno. Motorka musí na servis, prý nejsem první, komu se to stalo a řeší se to obvykle výměnou celého víčka...
Stalo se to někomu?
pod trvalým dohledem
Neslo to zacvaknout, trcelo to dva mm, benzin nesplichal ven ale stejne... nejaka zapadka prestala reagovat na klic, pry uz to v BMW resili, nakonec mi to kamarad nejak rozchodil po hodinovem snazeni...
Rocnik 2016
pod trvalým dohledem
no on ten "klicek" taky neni uplna zabava zvlast od te chvile, co BMW zasadne VYRAZUJE z nabidky hezky a pouzitelny klicenky, co ti neposkrabou lak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jak říká Alda, Jasný mít klíče a klíčenku ale klíček v zapalování jen samotný a nebo se šňůrkou kterou klíč zajistíš za řidítka... Aby ti je nějaký cikán na křižovatce nestihl vytáhnout a utéct. Jinak jen samotný klíč ... ono se pak vylamuje spínačka. Vibrace a západky jsou ko Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...