Je to v podstatě Moskomoto..jen je tam znak Bmw.. cena za ten 35l je asi 700$..koukám po tom už dyl,ale cena je mi mě zatím..nevim kolik za to budou chtit tady..
To se mi líbí
Mosko je samotnej bágl za 200 USD, takže 200 levej + 200,- pravej + 200 - 225 za top a dál 160 za monážní plotny to je za sadu v základu 785 USD cca 20.000,-
GSA 1250 Rallye 2024
ze by to bylo nejaky krasny mi neprijde. To co je sedivy mohli udelat treba stribrny nebo tak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Navíc třeba déšt a bláto na báglech... nic moc. Plecháč je plecháč: nacpeš, zavřeš hotovo, když je od bláta utřeš. Žádné mokré a zablácené "cancoury a přesky"...
...songs from the wood make you feel much better...
no a kdo by nechtel OlomoucVak ale radsi deutscheoriginal OrtliebVak...
mmch Ortlieb jako znacku fakt muzu. Ta mi muze i na moto...
Upravil hicks dne 10.03.2017 09:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechci zakládat vlákno „Kufry nebo tašky“…
Může mi někdo vysvětlit výhodu tašek oproti kufrům? Myslím tím „boční“ brašny, ne „podkovy“, které suplují všechno vzadu na motorce.
Jedinou výhodu brašen vidím v tom, že jak si je nacpu, tak je mám velké a tak mi budou překážet míň nebo víc.
Všechny ostatní vlastnosti, jsou dle mého názoru velice nepraktické. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Maro- já jsem taky zastáncem kufru- hlinikových. Jen se mi líbí jak to mají kuci od BMW vymyšelné- určitě to vyrábí nějaká jiná firma, oni si jen zaplatí vývoj a lodo BMW.
Ale nejde ki tu o to, kdo co dělá podobné. Nasdílel jsem to sem pro to, že někdo třeba chce mít přesně takový výrobek na motorce. Zakládá si na tom, že má orginal BMW. Dále proto, že se mi libí detaily, které prezentují ve videu.
Jinak kufr je kufr, za tím di stojím. Nejlepší je dle mé zkušenosti, a teď mě klidně sežerte, Zouratech Zega Pro.
Voděodolnost je vc sporná u jakéhokoliv kufru. Novej funguje, ale jakmile jednou lehce padneš a nebo ho vysstavíš vysokým teplotním vlivům, tak proste Každý kufr jednou pustí. Od toho jsou vnitřní taďky. Pomohou ti přenášet obsah a také chránit proti vodě. Co se týče motovaku 100% voděodolných, to je taky otázka. Kondenzace vlhkosti a vliv slunečního svitu= býborná petriho miska. Tak vše má prostě svoje.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Myslím, že výhoda je těch tašek v terénu. Když budeš mít kufry, tak můžeš poškodit motorku (např. ohneš podsedlák že ano )...když budeš mít tašky, tak maximálně poškodíš tu tašku...
Zetore- o tom žádná. To je pravda, ale pokud už při pádu zničiš podsedlák, pak je to taková rana, že možná i ty taška sve odnese a ten podsedlák to schytá taky. Tam je spíš otázka, co v nich máš. Pokud jen hadry tak pak to ten náraz absorbuje a tu motorku ochrání. Ale taska v ceně samotného podsedláku je na vyhození a nebo opravu. Cena opravy stejná. Ale asi jsi schopný dojet domů. Tož asi tak.
Upravil VojtechPolicky dne 10.03.2017 10:19
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Vojto s tou vodotesnosti bych u ruznych kufru nesouhlasil.
Mam Begry a v alpach me trefil kufrem do kufru Radovant. On ma zegy. Na begrech nepatrny dulek nemajic vliv na funkci. Do dnes jsem neresil. Do zegy zacalo tect, cely byl z uhlu. Nekdo muze namitat ze je lepsi poskodit kufr nez podsedadlak. V tomto konkretnim pripade mel muj kufr neznatelne poskozeni, jinak se nic neposkodilo. Zega ztratil castecne funkcnost..
Takze to ma osobni zkusenost.
Jinak chapu, ze brasny muzou byt super na lehci moto s kterou se vic offuje, vic pada a hlavne nehrozi zraneni nohy jako od kufru. Pak mi ale dava vetsi smysl pouzit brasny od motovaky, jelikoz kdyz ho edepises na za jednu dovo, tak to tak neboli, jak cena tech bmw.
Na GS mi kufry vyhovuji, protoze v terenu nedivocim a kdyz nahodou nalozena motorka spadne, lepe se zveda kdyz je oprena o kufr.
Splněný sen moje 1100GS
Zetore, asi jo, deformační zóna - taška uhne, něco se na ní vytrhne, ale kufr na pukách vezme nosič i podsedlák, když už je to „rána“
Potom je samozřejmě důležitý, co se komu líbí, takže „nakoupeno srdcem“, to je taky pochopitelný.
Ohledně Zega, nemám zkušenost, ale děsí mě pero-drážka jako potencionální komplikace…
Mám Begry dlouho a nezatéká, jenom mě Bystřa s.e.r.e., že mi neprodal panty na TopCase.
Tak „jeho“ kufr hyzdí doma upravenej pant na vrata z OBI... všude říkám, že to tak vyrábí… Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Když si někdo myslí, že je funkčnost stejná, tak doporučuju podívat se, jak je udělaný originál GiantLoop GreatBasin a porovnat to s napodobeninami.
Ty rozdíly pochopí snad každý - ale z fotek na webshopu to vidět asi není.
To samé sedlové tašky Kriega, SteelPony nebo GL SiskiYou nebo (abych taky propagoval něco co prodáváme) Ortlieb/TT Waterproof. Liší se to od různých jiných jen v několika drobnostech:
- materiály
- konstrukce
- funkční detaily
a pochopitelně v ceně.
Ale někdo je schopný porovnávat tašky vyrobené čistě z PVC s vroubkovaným povrchem s materiálem se zatavenou textilií a bude se hádat, že to je to samé. Není. Někteří výrobci mají dobrý materiál a dobré švy ale chybí jim nějaká jiná funkčnost - tvar se bortí, blbě se do toho leze atd. Ale nemá smysl se o tom dohadovat na fóru, většinou se to projeví někde v praxi. Na ježdění kolem komína je to jedno. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
K té konstrukci kufrů Zega - naprosto identický (jen plastový) řešení používá BMW. Ročně se jich vyrábí kolem 40.000 sad. Touratech prodává ročně kolem 10.000 sad Zega všech typů. Jsou to obrovský počty.
Konstrukce s drážkou a těsněním uvnitř je jediná možná, pokud se jde po co nejnižší váze a neomezeném přístupu k obsahu kufru bez rantlu. Není problém vyrobit super pevný kufr, který se neprohne ani po silném nárazu ale člověk pak veze třeba 10 kilo neužitečné váhy navíc a navíc s těžištěm docela nahoře. Nedávno jsem to porovnával v dílně - 31l Zega Mundo (ekvivalent starých Zega) má včetně puků, úchytek, pantů - 4.1kg. Zákazník tady měl na servis motorku s údajně nejodolnějšími kufry Jesse Oddysey a bylo to tak těžký, že jsme to vážili pro porovnání a jeden ten kufr měl 7.4kg. Na třech kufrech to je deset kilo rozdílu. Každopádně když se porovnají ty počty vyrobených kufrů, tak těch případů, kdy se řeší že je potřeba opravit korpus nebo víko po pádu nebo vyměnit celý kufr u Touratechu je hrozně málo, řádově méně než třeba nefungující zámečky. Ten samý systém se používá i na kufrech pro Ducati, které jsou v konstrukci zavírání skoro identické se ZegaPro.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome s hmosti mas asi pravdu. Zkusim zvazit begra 45l.
Rantl me osobne nevadi. Neni ostry, takze ruky nereze.
Ja o zegach uvazoval, ale tato vlastni prihoda me zatim nechala v klidu s begry. Urcite to nejsou spatny kufry, ale ta konstrukce je neco za neco jako u vseho.
Splněný sen moje 1100GS