Zdar chlapi!
Mam f 650 gs r.v. 2000. Mam to uz asi tri roky. Najezdim vdzycky tak 5000 kilaku za sezonu. Vetsinou se motam kolem komina, mam to jako priblizovadlo kamkoli. Obcas nejakej vikendovej vejlet s kamosama. Motorka je super! Jizdni vlastnosti bomba! Spotreba bomba! Vykon mi staci! Do mesta parada! Ale vcera jsem ju proklinal celej den!! Je to neskutecnej VIBRATOR!! Jel jsem odpoledne vtahu 350 kilaku! Dneska jsem, jak kdybych tejden delal v kamenolomu! To vibrovani toho jednobuchu me dohani k silenstvi! Neda se na tom jet vic jak 110km/h, protoze bych proste musel umrit!! Nechapu, jak se toto muze nazyvat cestovni motorka..
Asi na to tejden nesednu, nez se usmirime. Zajimalo by me, co nu rikate vy? Jestli to mate jen na sontani kolem komina a obcasny projizdy a neresite ty vibrace, nebo na tom jezdite dalky?!?
Cus bus Pepa
Já jsem s tím neměl nejmenší problém. Rekord byl nějakých 1600km během necelých 24 hodin při přesunu z TR/BG hranic domů, při návratu z Gruzie.
Pohodová cestovní rychlost byla cca těch 120 tachometrových, ale i 150 se dalo vydržet (přesun GR/TR hranice přes Turecko do Gruzie). Za ty dva roky co jsem ji měl, jsem nahrkal 50.000km. Kdybych do 650 znova šel, jen bych ji vyměnil za Dakara. Já ji měl moooc rád
Upravil geofre dne 11.04.2017 08:15
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Hosi, vy ste magori! To normalni smrtelnik nemuze vydrzet! Sedlo je dobry, to mas pravdu. Vono, celkove mi ta motka vyhovuje, ale to drnceni, to je neco!
Taky můžeš mít něco v prdeli :-) - spatně utaženej/vyběhanej řetěz například umí hodně zvýšit vybrace,nebo i takova blbost jako nejakej povolenej sroub motoru, - jinak jak píšou kluci s dobrým sedlem není žádnej problém ve zdraví atakovat na 1V 1000km denně
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Mel jsem 3 a takovy vibrace, ze bych nedal 300, nemel ani jeden.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Taky takovou zkušenost s vibracema nemám, třista najedu každou chvilku v kuse, dokonce jsem jel v kuse 1550km, Bastia (Korsika) - Livorno - Benátky a domů do Náchoda, to vše ve dvou na jednom stroji a přes noc, cestovka 110-150km/h naprosto super, sice jsem byl jedinej, kdo si to užil, ale to teď není podstatný. Nikdy jsem neregistroval extra silné vibrace. Takže jestli nebude něco špatně na stroji, co by tam dělalo bordel.
Já sem u sebe vypozoroval,že nevydržím moc kiláků když jedu nalehko,třeba jen v riflích,nebo bušmenkách. Po sto kilometrech mě bolí prd.el a jízda se stává nepříjemnou. Zato v motohadrech můžu frčet celej den. A je jedno na jaké motorce.
Já na Dakaru cejtil vibrace jedině do rukou - a ani ne tak při jízdě, spíš třeba druhej den mě lehce brněly (což byl nakonec i jeden z důvodů výměny za dvouvál).
Ale brácha si za chvilku stěžoval, že mu šíleně vibrujou nohy - při přesednutí ze Z750, takže měl silniční boty; já jsem vibrace do stupaček nikdy necejtil prakticky vůbec (Sidi Adventure, který maj celkem tlustou podrážku).
Sedlo naopak super, pro mě bylo pohodlnější než třeba křeslo na GSX1400.
Upravil lukast dne 11.04.2017 10:39
Měl jsem před tím Yamahu TDM900 r.v.2007 a nepozoruji, že by byl Dakar nějak min pohodlnej. Na TDM v klidu za den 600-700(pri navratu z dovolených) a na tomhle bych to dal taky. Merim 175cm a temer nevim co je vitr do helmy, vibrace jak do riditek tak od motoru bez problemu a asi zaleži jak kdo je odolnej a na co zvyklej :-)
Najeto 30t km a jediný co mě brnelo byly prsty z riditek.
Ale pro tvůj klid, koukni na ložisko a uložení rozety, vytahanost řetězu (po výměně se mi vibrace trochu zklidnili).
Taky zkoukni-dotahni na moment všechny šrouby uchycení motoru.
A třeba máš prosezeny sedlo... tatovo Dakar měl se shodným najezdem dost vysezeny oproti mymu.
Já mám na dakaru nejvíc asi 1000/den. Žádný zvláštní vibrace nepociťuji, ani do rukou, jak někteří píší. Na člověku se spíš podepíše to, jak je dlouho v relativně strnulé poloze, jak nějaké vibrování. Jen nechápu, jak tady chválíte to sedlo, za mě je to peklo a neskutečná mučírna. Po hodině by mi prdel upadla. Já právě to sedlo považuji za jednu ze slabších stránek toho stroje, i když poté, co jsem přešel z nízkého na normální, se to něpatrně vylepšilo. Na nízkém jsem trpěl už po půl hodině.
blazin napsal:
Kolik tech verzí sedel vlastně je??Víte to někdo?? Díky za info :-)
Sedlo normální,snížené,zvýšené a potom ''tuningové'' https://www.bohem...htm?ref=31 https://shop.tour...gory=11000
Jo a max. 750km za den po 500km jsem seděl na sedadle spolujezdce
a pořád z moto něco upadávalo strácelo se vibracemi ale niky mě to nikde nenechalo s DOHC se to nedá vůbec srovnávat.
Upravil Kratkej dne 11.04.2017 17:42
Osobne jsem na tom dal nejvic asi 1300/den pri ceste Calais - Brno pri prumerny rychlosti nekde kolem 110-120 kmh. Minulej rok jsem s ni absolvoval s batohem cestu do Skotska a pohoda. Je to o zvyku. Mam to jako prvni motorku a dokud si nezkusim nejakou lepsi, aspon jen tak na projeti, tak mi bude jeste nejakou dobu stacit. na lepsi se vzdycky snadno zvyka
Díky za info jsem netušil že je tolik možností, mašinu mám ze švýcar po babě a to sedlo je tutově snížené, protože i na fakture když kupovala mašinu novou, tak je nějaký nesmysl franku za příplatek, tak to bude ono :-)...já jsem si říkal, že až nějak podezřele dobře dosahnu na zem, nic méně ho asi necham přešít a zvýšit(gel apod), ještě uvidím po sezoně :-)
Nejvíc 720 po dvojkách, trojkách, výjimečně jedničkách, 12 hodin, průměr 52. Postupně to natahuju, v první sezóně jsem dal 400 a bolel mě celej člověk, dnes je to trochu posunuté. I tak mě ale bolí prdel a kolena.
Cus, chtěla bych se zeptat (když už se tady načalo téma cestování na 650) jestli je něco z Vašich osobních zkušeností, co je dobré si vzít sebou na dlooouhou cestu. Myslím něco konkrétního co se na téhle motorce fakt sere .. ne takové ty obecné věci jako sady na opravu pneu atd... Nejake rady prosiim? Pojedeme 2000km a takhle daleko jsem s ni jeste nejela tak mam trochu strach .. :-D . Díky moc!!