Hledal jsem náhradu za palivové čerpadlo, naše čerpadlo dává tlak 3bar a 110 l/h https://www.euromotoelectrics.com/ProductDetails.asp?ProductCode=FP-231 myslím si, že by šlo vyměnit za čerpadlo http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/data/katalog.pdf na straně 10 je to čerpadlo označené 1HO 906 091 tlak dává 3bar a 120 l/h . Našel jsem ho ještě tady ,cena (na rozdíl od orig.) dalo by se říct směšná http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-3-0-b.html ,ale je to čína tak že kvalita asi nic moc. Vyřešil jsem to na vrakovišti, vytáhl jsem ho z golfa myslím si, že kvalita lepší než čína a bylo téměř zadarmo. Včera jsem měnil palivoví filtr a porovnával jsem ty čerpadla rozměrově, jsou téměř totožné plus mínus 1mm. Pokusím se přiložit foto. Nevyzkoušel jsem ho v praxi, ale neměl by být problém. Není to vše z mé hlavy, ale řešilo se to na zahraničních diskuzích. Snad by to někomu mohlo v nouzi pomoc.
Gratuluji, dej vědít,jak to dopadlo!!!!!!
Mám jeden dotaz - mám palivové čerpadlo s ulomeným tím plastovým výtlakem, jinak ale šlape, chlape. Nemohl bys, jestli máš to své původní usmažené, mi ho věnovat na pokusy, zkusil bych se do něj dostat a přeházet "funkční pajšl" do nerozbitého plastu, jestli to tedy lze "
Díík.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mé čerpadlo je zatím OK ,ale trochu mě děsila představa, že mi klekne někde v cizině. Já jsem to náhradní čerpadlo na motorce nezkoušel , ale není důvod proč by nefungovalo, tlak dává stejný, navíc na motorce by měl být regulátor tlaku a místo 110l/h dává 120l/h což je jedno protože se to vrátí zpátečkou. Z technického hlediska to musí makat u VW je také ponořené v nádrži, také tam je filtr prostě klasický čerpadlo na vstřikování.
ach tak ! je mi to jasný, fungovat to prostě musí.... jen nezapomeň dodat, že ten VW byl benzíňák,aby ssebou někdo nevozil náhradní palivový čerpadlo ze Zetora místo topcase a nezkoušel z brambory dělat enfílda
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Milda napsal:
Hledal jsem náhradu za palivové čerpadlo, naše čerpadlo dává tlak 3bar a 110 l/h https://www.euromotoelectrics.com/ProductDetails.asp?ProductCode=FP-231 myslím si, že by šlo vyměnit za čerpadlo http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/data/katalog.pdf na straně 10 je to čerpadlo označené 1HO 906 091 tlak dává 3bar a 120 l/h . Našel jsem ho ještě tady ,cena (na rozdíl od orig.) dalo by se říct směšná http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-3-0-b.html ,ale je to čína tak že kvalita asi nic moc. Vyřešil jsem to na vrakovišti, vytáhl jsem ho z golfa myslím si, že kvalita lepší než čína a bylo téměř zadarmo. Včera jsem měnil palivoví filtr a porovnával jsem ty čerpadla rozměrově, jsou téměř totožné plus mínus 1mm. Pokusím se přiložit foto. Nevyzkoušel jsem ho v praxi, ale neměl by být problém. Není to vše z mé hlavy, ale řešilo se to na zahraničních diskuzích. Snad by to někomu mohlo v nouzi pomoc.
Jak casto se vubec potize s cerpadlem vyskytujou?Vyplati se vozit nekam dal sebou nahradni?A da o sobe spatne cerpadlo dopredu nejak vedet,nebo odejde na raz?A v kolika km to asi tak cekat,pokud se to da priblizne rict?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
..vevis, počítej raději s tím, že Ti vědět čerpadlo nedá, já ho vozím na dovolenou sebou a jsem přesvědčen, že když ho mít nebudu, tak se podělá, proto ho raději vozím a vím, že ho potřebovat nebudu
A vozis origo nebo nejakou nahradu?Kupovat se mi nechce,spis premejslim,ze si ho na dovolenou nekde pujcim.Udajne tam jde i z felicie.Ale nevim jestli je to pravda.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Jak casto se vubec potize s cerpadlem vyskytujou?Vyplati se vozit nekam dal sebou nahradni?A da o sobe spatne cerpadlo dopredu nejak vedet,nebo odejde na raz?A v kolika km to asi tak cekat,pokud se to da priblizne rict?
Cerpadlo postupne zacne hucet,ale I hlucne cerpadlo muze najet treba jeste 100k.Co jsem zatim videl nefunkcni cerpadla tak vesmes vsechny se zadrely nebo proste zasekly nez ze by odesel motor,ale je taky pravda ze treba po 60-70k km uz uhliky ani komutator navypadaji moc presvedcive.
Jestli je to číslo správně (1H0 906 091) a jestli mě paměť neklame, tak by to mohlo být ze SEATu Toledo první generace (to je to 1H0, 906 bylo elektrické vybavení (kapitola) a 091 je číslo dílu v té kapitole). V tom autě bylo použito hodně dílů z VW GOLF II, takže by mohlo být shodné nebo podobné i v Golfu II, stejně tak by mohlo pasovat z té Felicie.
Pokud byste k tomu přišli někde na vrakovišti, tak to číslo bylo na dílu vždycky viditelně umístěno, na plastových dílech bývalo odlito přímo ve formě. Posledních 6 čísel by mělo být shodných (nebo podobných, např. 906 092 atd - různé varianty), první trojčíslí udává typ vozu (Golf II měl tuším 190 a 191, Feldu nevím). V označování dílů mají ale občas trochu chaos, někdy identické díly (zdánlivě?) měly různé označení pro každý typ vozu, přestože byly stejné a zaměnitelné. Na druhou stranu, některé díly měly stejnou funkci a parametry, ale protože měly např. jiný způsob uchycení nebo vývody atd, měly jiné označení. Z toho plyne, že by tam mohlo pasovat palivové čerpadlo z více typů vozidel z koncernu VW, v každém případě je ale nutné porovnat parametry, pokud jsou k dispozici.
BMW GS = stroj na radost
bubo napsal:
Jestli je to číslo správně (1H0 906 091) a jestli mě paměť neklame, tak by to mohlo být ze SEATu Toledo první generace (to je to 1H0, 906 bylo elektrické vybavení (kapitola) a 091 je číslo dílu v té kapitole). V tom autě bylo použito hodně dílů z VW GOLF II, takže by mohlo být shodné nebo podobné i v Golfu II, stejně tak by mohlo pasovat z té Felicie.
Pokud byste k tomu přišli někde na vrakovišti, tak to číslo bylo na dílu vždycky viditelně umístěno, na plastových dílech bývalo odlito přímo ve formě. Posledních 6 čísel by mělo být shodných (nebo podobných, např. 906 092 atd - různé varianty), první trojčíslí udává typ vozu (Golf II měl tuším 190 a 191, Feldu nevím). V označování dílů mají ale občas trochu chaos, někdy identické díly (zdánlivě?) měly různé označení pro každý typ vozu, přestože byly stejné a zaměnitelné. Na druhou stranu, některé díly měly stejnou funkci a parametry, ale protože měly např. jiný způsob uchycení nebo vývody atd, měly jiné označení. Z toho plyne, že by tam mohlo pasovat palivové čerpadlo z více typů vozidel z koncernu VW, v každém případě je ale nutné porovnat parametry, pokud jsou k dispozici.
až někdo upražíte čerpadlo, dejte mi info, vezmu ho na pokusy - jde mi o ten plast výtlaku - dík
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Golf II nevím, ale felicie 1.3 určitě neé. Tady na těch stránkách http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-3-0-b.html jsou auta na kterých se to čerpadlo 1H0906091 používá. Felda 1.3 má sice to samé číslo ,ale za číslem je D (1H0906091D).Rozdíl je hlavně v tom ,že nemá požadovaný tlak 3bar ,ale 1,2bar což by nejspíš mohl být problém .Na čerpadlu je číslo velmi zřetelně vylisované.
Díky za info... Chtěl by jsem najít to relativně správné a pořídit jej (jen pro klid zabalit s sebou na dovolenku). Pokud by jej někdo koupil a vyzkoušel bude to pro nás cenná informace
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
taky už jsem nad tímlhe přemejšlel jak to vyřešit na delší cesty,jelikož u kámoše sme mrtvý čerpadlo už řešili,zničeho nic se mu seklo a bylo po něm,měl tu motorku asi jen tejden po koupi a ten kdo mu ji ditáhnul tak chtěl to mrtvý čerpadlo a poslal nám jiný,bylo sice taky jetý ale šlape mu tam vpohodě,jo ta felda dává malej tlak ale i tak byse to dalo skusit jestli to tam nebude šlapat,ono to origo čerpadlo sice dává 3bary taky záleží na jakej tlak je přetlakovej ventil kterej tam někde bude a bude to přepouštět zpět do nádrže,v tom oběhu muže bejt třeba jen 1bar a to čerpadlo je tak silný aby to byla jistota že tam ten tlak bude stálej i při většim odběru,tak by to třeba stim felďáckym nejelo třeba ve vysokejch obrátkách a nebo při velký zátěži,alena dojetí z dovolený by to klidně šlo,skusim změřit ten tlak v oběhu benzínu co je u bawora aby sme zase byli o něco chytřejší