79-PEPAN napsal:
Zdravim mam Xchallenge a strasne spatne se tam trefuje neutral. Nějaky napad co stím?
Ahoj, problém bude pravděpodobně v nedostatečně vystavující spojce. Challenge má jednu specialitu. Motor sice pochází z Dakara, ale ve snaze odlehčit spojkový dekl, v něm udělali pouze kluzné ložisko, které se vyběhává, a vytvoří se vůle na ovládacím hřebínku, který se opotřebuje, ulomí zub... a spojka zkrátí chod. Nevím, která z nectností tě mohla postihnout, ale v každém případě bych sundal spojkový dekl a zkontroloval mechanismus ovládání, a určitě nechal vyvložkovat ložisko unašeče. Kdysi jsem si to nechával dělat u nějakého člena g650x.de fóra a fungovalo to bezvadně. Hoj Mel
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Ahoj,
čel jsem na GS foru že máš problém s neutrálem na xchal.... mám ho teď čerstvě xchal a mám podobný problém... trochu jsem googlil a možná vím jak na to.
problém bude v tom deklu na spojce... udělala se tam asi vůle v tom přenosu řazení. Modifikace je koupit dekl na xcountryho z roku 2009 .. předtím bylykryty z magnasia... starši GS a dakary to měli z těžšího ale odolnějšího materiálu... 2007 a 2008 odlehčené ale vydrželo to 20-30tis km.
Ahoj..
dík moc za cenné rady..
Mám u Xch..rok 2007 s neutrálem taky problém..za jízdy v poho,ale na místě ho tam nedostanu..
Až se vrátim z Ukrajiny..tak to pořešim..
XCH jsem měl přes tři roky. Že tam občas nešel neutrál jsem spíš bral jako vlastnost motorky, protože mi to dělala od 2000 km co jsem ji koupil a to samé mi to dělalo na F650 Dakar. Když jsem zastavil a nešel tam dát neutrál, vždy stačilo přes jedničku cuknout o pět, deset cm a byl tam. Nikdy jsem to neřešil a myslel jsem si, že to je spíše nastavením řadící páčky, kterou jsem měl trochu více nahoru a že se nemohu jen trefit. Co bych teď dal za převodovku z XCH. Nyní mám 11 a s každým přeřazením rychlosti se leknu jaké jsou to rány.
Tak až budete sundávat kryt spojky tak hoďte foto a napište postřehy jak to vypadá :-) Já rozeberu až na podzim, zatím to není tak hrozné, řadit se dá.
Tom.