Ahoj pánové,
Letos první delší výlet směřoval na Šumavu a po cestách necestách jsem zpozoroval, že motorku přes 120 km/h téměř nepřehoupnu. Když jedu na pětku stovkou a dám plný plyn, nejsem schopen to rozjet více jak 130, s tím, že to leze jak šnek. Do kopce to nevytáhnu přes 120 ani na čtyřku. Proste do stovky vše v pořádku, nad stovku je velkej problém. Nemám opravdu nejmenší tušení, kde je zrada.
Za každou radu budu rád. Jeví se to, jak kdyby to nad stovku padlo do nouzáku.
Nemáš náhodou verzi seškrcenou na 25kW? Takhle nějak se to seškrcení projevovalo.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
To určitě ne, loni jsem byl v Alpách ve dvou a po dálnici 160 nebyl problém, předloni Korsika zase ve dvou a taky bez problémů. Je tam nějaká jiná zrada.
Co vše se dokáže zjistit na diagnostice? A případně kde nejblíž k Náchodu by se dala zajistit? Ví někdo?
Upravil Alesek_x dne 15.05.2017 17:30
Lui175: Filtr je úplně novej, ten tam je měsíc, a i jsem ho už kontroloval, to by neměl být problém, ale cosi jsi mi vnukl tím plynovým lankem, v zimě jsem měl klapku vyndanou, včera jsem to zkontroloval, a když jsem zatáhl plnej plyn, klapka se neotevře ani zdaleka celá, nevím, zda-li je to tak v pořádku nebo není. I samotná rukojeť plynu se mě zdá, že má krátkej chod, jen půl otáčky od minima po maximum. Dokáže to někdo prověřit, za hodinku budu doma, zkusím zkouknout, jestli je tam více drážek na tý klapce, že bych to vrátil špatně.
no jak v nastaveni rukojeti tak aj klapka ma dve drazky na lanko.ked budes osadzat rukojet,pozor!prvy zub ide za! ozubenim kladky lanka!ja sem to prekladal asi dva krat,nez mi to sedlo ok.ideal kebys videl do komory vstreku,jak ti otvira klapku.no ked to prvne slapalo,neco mosels "posrat" ty pri skladani.bud dusledny a proveruj.
..to das
Upravil lui175 dne 16.05.2017 15:23
Tak aktuální informace je taková, že motorka jede jako vítr, klapku jsem tedy sestavil správně, ale chyba nastala v přeskočení zubu v rukojeti plynu, tam jsem v zimě dával totiž vypínač na varovné blinkry a při sestavení se vloudila chyba. Tímto bych Ti rád poděkoval za navedení na spravný směr vyřešení této chyby. Moc dekuji za cenné rady. Díky
Tady je video jak to funguje, a jak je to zapojený je napsaný v popisu, foto vypínače dodám odpoledne, nebo zítra, ale pod chcípákem je takovej volnej flek, kam se standartně dává originál vypínač, tam jsem dal obyč vypínač za 20 korun, krásně tam pasuje. Tu na fóru je o tom vlákno, kterým jsem se inspiroval :-) Tam je i fotka toho vypínače, udělal jsem to téměř stejně. :-) http://bmwgs.cz/f...owstart=40
V Tomto vlákně je to kompletně popsaný jak to zapojit, podle toho jsem víceméně postupoval, a jak tam má Toli obrázek toho vypínače na vyhřívání, tak přesně takovej vypínač a na to samý místo jsem ho dal na ty blinkry.
Upravil Alesek_x dne 17.05.2017 07:47