mam LC vyrobenu 08/2016, cize je to model s motorom modeloveho radu 2017 (EU4).
Momentalne najazdene cca 2600km
Mam 2 otazky ohladom brzd:
1. Od noveho stroja sa mi pri brzdeni zadnou brzdou (a samozrejme aj prednou kedze su integrovane) ozyva zozadu taky skripavy, kovovy zvuk, ako keby suchal kov o kov (podobne ako ked su zodrate platnicky). Je to pocut, resp skor viacej citit cez pedal zadnej brzdy pri vacsom zatlaceni na brzdu. Pri brdeni prednou to vnimam ked brzdim prednou a zaroven opriem nohu na pedal..
S kamaratom sme si prehodili motorky (on ma GS LC 2015), ta to nerobi vobec a on tiez vnimal ze moja vydava ten zvuk. Na garancke tvrdili ze je vsetko OK, ze mam dalej jazdit. Kotuc nevykazuje ziadne znamky poskodenia, ryhovania, platnicky su OK (moto je prakticky nova), ale vonku som ich nemal.
Mate niekto skusenost? Nema to nieco spolocne s MR2017 a pripadnymi zmenami na brzdach?
Ak bude cas, skusim ten zvuk nahrat na mobil.
2. Mrtvy chod prednej brzdy - som zvyknuty brzdit 1, max 2 prstami, co neni na GS problem, ale packa ma velky mrtvy chod - da sa toto nejako nastavit? Skusal som kamaratovu GS LC 2015, ta prakticky ziaden mrtvy chod nema a tak by som to chcel aj ja. Pod packou som nasiel maly srob/imbus - da sa to nim nastavit? Isiel mi potocit iba kusok, ale bez citelnej zmeny...
2. Nestačilo by to odvzdušnit? Úplně klasicky bez "flush" ABS, jen otevřít nádržku na řidítkách, nasadit hadičku na brzdovou výpusť a 2x promačkat obě strany předních brzd. Případně doplnit brzdovku a hotovo.
Brzda neni zavzdušnená, páčka je tvrdá ako má byť. Jednoducho, zo začiatku pohybu páčky táto ešte nepôsobí na piest pumpy (neviem to lepšie popísať). Každá brzda takýto minimálny mŕtvy chod má, ale moja príliš veľký. A toto predlžuje reakčný čas pri brzdení.
Veľmi l podobne to majú hydraulické kotúčové brzdy na bicykloch, na lepších modeloch sa mŕtvy chod dá nastavovať, väčšinou malým imbusovym srobikom ktorý vymedzuje medzeru medzi piestikom pumpy a tlacitkom na packe.
Takýto srobik je aj pod páčkou na LC, ale ako som písal ide mi pohnúť len o kúsok a nerobí to zmenu. Viac som sa bál zabrať silou, aby som niečo neurval.
Ono nejde o odvzdušnění, ale o přitvrzení tím, že se tam doleje brzdovka a trochu víc se natlakuje. Já nejsem žádný expert, ale většinou mě to takhle funguje, jak na motorkách tak i třeba na kole.
A co to nastvenie mrtveho chodu packy - nerobili ste to niekto?
Pripadne, kto mate k dispozicii servisny manual neviete sa tam pozriet a dat sem nejake info o pripadnej moznosti nastavenia?
A co to nastvenie mrtveho chodu packy - nerobili ste to niekto?
Pripadne, kto mate k dispozicii servisny manual neviete sa tam pozriet a dat sem nejake info o pripadnej moznosti nastavenia?
A co to nastvenie mrtveho chodu packy - nerobili ste to niekto?
Pripadne, kto mate k dispozicii servisny manual neviete sa tam pozriet a dat sem nejake info o pripadnej moznosti nastavenia?
Zdarec mám ten samý problém dlouhý mrtvý chod přední brzdy když chci brzdit 2ma prsty, tak si ty ostatní skřípu pod páčku... potřeboval bych to nějak poladit... jinak brzdí super vyměnili jsme včera brzdovku, odvzdušnili ale furt to samý...
Žebro
Tak už jsem na to přišel... na kraji páčky u nádobky s kapalinou je malej šroubek na imbus č. 2, a s tím se nechá štelovat ten krok brzdy..., ale nejdřív se musí povolit ze spodu páčky ještě jeden imbus taky 2ka a tím je zaaretovanej ten boční aby se zajistil... takže poladit páčku jak je třeba a potom ten spodní zase dotáhnout a je hotovo????
Žebro