Zdravicko, mam prostudovane cele tema ohledne chcipani, ale podobny problem se tam neresil.
Na dakarovi 2004, verze bez ABS, jen za jizdy (vyrazeni z dvojky, nebo pri zmackle spojce) mi kolisa volnobeh a umi i chcipnout.
Jinak motorka nema zadny problem, jen se obcas nerozsviti kontrolka neutralu, ale nevypozoroval jsem spojitost s tim haprovanim volnobehu.
Dela to vazne jen za jizdy. Jakmile se zastavi, volnobeh se krasne drzi tam kde ma, bez kolisani.
Plyn zkalibrovan.
Baterka je tam mesic stara motobatt, plne dobita, kontakty ciste a poradne dotazene.
Palivovy filtr je novy. (pred par tkm)
Vzduchovy filtr je novy.
Obtokovy ventil vycisten.
Plynove lanko ma vuli. (pri plnych rejdech si motorka neprida)
Skrtici klapka ve vychozi poloze zavrena, s dorazovym sroubkem rozumnou silou hnout neslo, takze by to nemelo byt rozvrtane.
Kabelaz okolo krku rizeni v poradku.
Napada Vas prosim Vas jeste neco?
Jeste hodlam zkontrolovat kabelaz za stelovanim predpeti.
K moto se dostanu az za tyden, ale byl bych moc rad za nejake dalsi napady, v cem muze byt probem.
Poznamka pod carou:
NA nedakarovske verzi stejny rocnik mam najeto 35tkm, zatim mam obe motorky v garazi, takze by nebyl problem zkouset zarucene funkcni dily, ale jake?
Lambdu?
Za mesic a pul jedu na kavkaz a radeji bych uz na Dakaru, ale musi byt na 99,99% ready. Dokud nebude, nepujde predchozi zlutak z garaze a radeji pojedu na nem.
Ahoj prave som poriesil moj problem so chcipanim vycistenim snimaca otaciek tak kedze to v popise tvojich ukonov nespominas pozrel by som to . vyzera to tak ze tie piliny vedia narobit dost problemov .
ps. pravdepodobne roztrhnes tesnenie takze bud nove alebo vyrobit z tesniaceho papiera
Lambda to dělat nebude, tu jsem měl špatnou já a akorát to občas špatně startovalo. Zkontroluj ještě ty kabely co vedou za tím nastavením předpětí zadního tlumiče.
PS: ty máš Dakara? v Bystřici jsem zahlídl tvou žlutou, minulý týden...
Kabelový svazek naprosto bez poškození.
Kontakty snímače otáček krásně čisté bez jediné šupinky. Čidlo neutrálu vyšroubováno, oba nejbližší konektory rozpojeny, vyčištěny a prostříknuty sprejem na kontakty. (ten vetší se žlutými dráty nebyl úplně čistý, ale žádný bordel tam taky nebyl)
Napadá někoho proč to blbne jen a pouze za jízdy?
Díky
drY:92: Všiml jsem si někoho na světle modré F 650 GS co se i vracel prohlížet si žluťáka - to jsi byl ty?
Je to tak, koupil jsem Dakara. Teď jen vychytat ten volnoběh, jinak si projížďku na Kavkaz nezaslouží a odedře to žluťák.
No hochu, ja tadyk ten stroj taky nechapu...
Me zase nejde zkalibrovat plyn.. Musim to delat tak kazdou treti jizdu a stejne to vetsinou nepomaha a proste na volnobeh chcipa. Pri tom k tomu prijdu za hodinu a nastartuju a volnobeh bezi bez problemu, jako by se nic nedelo. Pak dve tri jizdy pohoda a pak zas to chcipa.. Mam nobou baterku, obtokovy ventil vycistene, snimac otacek cistej jak u tebe! A nic!! Ja tu masinu nechapu..
Panove, nechci predbihat, ale za mym problemem s dakarem dost mozna stalo cidlo rychlosti na zadnim kole. Bylo moc blizko toho krouzku, pravdepodobne si o sebe obcas i skrtli, pac cidlo bylo trochu obalene kovovymi minipilinkami. Po vycisteni se tovzatim pri cca 30km testovsci jizde chovalo vsechno spravne. Snad jsem to nezakriknul.
Ahoj
To čidlo na zadním kole mi taky dělalo celkem problémy, hlavně po dešti nebo jízdě v mokru (kaluže atd) mi pak nešla rychlost vůbec a nebo to potom opravdu kolísalo, jak se chtělo. Na tom čidle by měla být i slabá podložka a tím by to nemělo být tak nalepené u kola a nemělo by to drhnout. Jinak samosebou zkontrolovat všecky kabely, jestli někde není prodřená izolace a nezkratujou se, to je takovej základ u tohodle stroje. Elektrika je tady fakt hodně zvláštní
Do it my way...
Po nedelnich 300km na dakaru bez sebemensiho zavahani snad muzu konstatovat, ze cely problem s kolisanim volnobehu za jizdy bylo skutecne jen ve snimaci rychlosti, jenz bylo od vodivych pilin.
SNAD!