nevíte někdo jestli je možné aby se dostala voda do motorového oleje ? Při jednom průjezdu brodem se mi podařilo motorku položit tak že byla několik vteřin pod vodou. A teď při kontrole hladiny oleje mám na měrce bílou emulzi a současně zvýšenou hladinu asi o dva cm nad max. Zkontroloval jsem množství chladící kapaliny a to je v pořádku na maximu a je čistá. Kdyby to byla jen ta emulze tak to přičtu kondenzaci v chladném počasí ale že se zvýšila hladina tak to bude asi jiný problém.Pokud někdo máte nějaké poznatky nebo zkušenosti napište.
logicky bílá barva znamená naředění vodou...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ta emulze bude kondenzace, dělá mi to i kawa.. Mám vždy lehce orosené výčko na dolejvání oleje.. Je pravda, že bych to musel vidět, záleží kolik toho je. Co se týče oleje tak ho můžeš přece vyměnit, však jaro klepe na dveře. Abych se přiznal, měním olej s filtrem v moto na každou sezónu i když jsem třeba najel 1000km..
Já motorku složit ve vodě, tak okamžitě měním olej.. Když budeš mít vodu v oleji tak při dobré vůli budou f piči jen šály.. Tvá si očividně lokla, ale nechci strašit..
Upravil Remus511 dne 02.03.2009 10:20
Pokud bylo pod vodou, tak nic neřeš a vyměn olej. Kondenzací ti nestoupne o 2 cn hladina oleje. To ti tam natekla voda. Vyměni, vyměnit, vyměnit, nebo se z toho zblázníš.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já bych taky hned měnil a ještě k tomu bych tam nalil 1 litr po vypuštění a nechal ho protéct ven a pak dal novej. Jednou se mi to stalo a i po výměně byl olej jak píše Remus511 , ale asi po 500 km to zmizelo
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto