Ahoj, chlapi mám doraz. Prošel jsem tady fórum a nikde jsem nenašel nic o výšce hladiny oleje. Myšleno elektrickou veličinu. Na palubovce mi svítilo po zastavení, motor v chodu, mašina rovně, zahráto vždy ok.
Teď ani ránu. Vyměnil jsem snímač. Po El. Stránce špíná, napětí na svorkovnici také je.
Je tam prosím vás nějaký fígl nebo musím na diagnostiku
Díky za každé ťuknutí.
Ahoj, dík za informaci.
Jak píšu bez stojanu bočního, zahráto 4 dílky fid, nastartovaný. Jsou tam jen ty čárky a stav oleje nenaskočí.
Takže jak píšeš mám splněno. Vím přesně jak to fungovalo před tím než se to pos.
Je to taková kravina ale celkem jsem na to spoléhal. Mám najeto 160 tis takže si to už něco občas vezme.
Tak teď si mě zaskočil. Nepřišlo mi že by to fungovalo až takhle pozdě. Ten snímač co je na vršku motoru právě na výhodu k chladiči oleje snad měří správně. Fyzicky jsem to nezkoušel. Mám ještě K1200 r a tam mi to funguje od druhého dílu na FID. Vím voda ale myslel jsem že logika řidící jednotky bude stejná.
Nevíš zhruba kdy by se měla hladina zobrazit za jízdy? Jako aby to bylo ohřáté.
Jasný, vždyť to píšu. Předpokládám že měří správně. Hladina je taky na pravé straně pod válcem. Jednoduchá tyčka v rozsahu asi jeden centimetr se spínánim proti kostře. Rozumíme si
Zajímá mě čas když říkáš že teplota dle snímače není důležitá. Což tedy moc nechápu.
Jasný, diagnostiku nemám. Tak se na to víš co. Kouknout do okýnka mě nezabije. Prostě sen mít ještě Lc s tempomatem, 3 pakety a 26 komfort jednotek! Prostě jen jezdit. Každopádně díky za informaci
Ps ~ jestli něco zjistím tak se podělím troškou do mlýna.
Abych dostál diskuzi tak jenom pro zajímavost. Kámoš mi půjčil takový Interface 911 či co. Jedno načtení a výmaz oil něco a vše pracuje jak má. Zahřátí je opravdu jedna s podmínek nicméně status ok se zobrazí už po prvních dvou dílech na FID. Nevím jaká teplota oleje to je ale tak to funguje mě.
Závěr ~ bez diagnostiky neřešitelný problém!