Ahoj zkušení, opět se na Vás obracím s žádostí o radu. Jak bylo nastavené pérování z fabriky? Byl jsem se projet cca.200km pouze po silnici, protože stále zápasím s váhou HROCHA (mám ho teprve měsíc) a jsem pěkně vydrkocanej. Bráchův Elefant 750 je proti tomu pohodlnej cesťák. Můžete mi poradit ideální poštelování pro letos asi jen pro silnici? Nyní mám předek na třetím (prostředním) zoubku a zadek asi na desátém cvaknutí od utažení. Díky.
Upravil Pizzy Bender dne 03.03.2009 21:09
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
bohumil napsal:
Musíš povolit aji ten šrůbek na zadním tlumiči-důle.
OK, povolím, ale jaké je to STD nastavení či jaké doporučuješ?
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Na moje nastavení se nemožeš dívat,já mám 115 kilo + zavazadla Chcelo bi to abi ti poradil negdo stejnej jakoty.Nebo musíš prostě jezdit tam a spátki a štelovat a štelovat...
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
Na moje nastavení se nemožeš dívat,já mám 115 kilo + zavazadla Chcelo bi to abi ti poradil negdo stejnej jakoty.Nebo musíš prostě jezdit tam a spátki a štelovat a štelovat...
Taky jsem míval 112kg , ale už je to lepší.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel
zjistil jsem to na docela podrobném webu http://micapeak.c...gs/gs.html
Upravil Pizzy Bender dne 05.03.2009 03:04
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Nojo enomže standartní nastavení ti bude platný tak u nové motorky. Musíš brat že máš tlumiče už s půlki f prdeli a podle toho kolik vezeš. Takže na standartní nastavení bich se zrovna já vůbec nedíval.
Kupredu spatki ni krok...
Pizzy napsal:
Tak jsem si to zjistil sám , pro info přikládám:
Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel
No jo, ale to je v nějakém cizím jazyce či co to je za švabach. Kdo tomu má rozumět?
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Pizzy napsal:
Tak jsem si to zjistil sám , pro info přikládám:
Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel
No jo, ale to je v nějakém cizím jazyce či co to je za švabach. Kdo tomu má rozumět?
Do you speak English Medik? Předek = předpětí na pružině na druhý nejnižší stupeň a zadek = pomocí seřízovacího kolečka u výfuku na značku STD. Já to zkusím, protože nyní to je nastavený (viz.1.příspěvek) a je to tvrdý, jak sviňa.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Zdar kolegové. To já i s hadrama a helmou mám stejně jako Bohumil 0,15t. Zadek mám tak nějak v pohodě ale když sem tam někde lehce povyskočím tak při dopadu jde předek na doraz i když dopadám oběma kolama najednou. A když jedu s mojí polovičkou (i váhově) tak stačí nějaký větší hup na silnici a taky jde na tvrdo. Nastavený to mám na nejspodnějším zoubku. To už je unavená pružina? Každá rada dobrá. Teda krom hubnutí
Pizzy napsal:
Tak jsem si to zjistil sám , pro info přikládám:
Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel
No jo, ale to je v nějakém cizím jazyce či co to je za švabach. Kdo tomu má rozumět?
Do you speak English Medik? Předek = předpětí na pružině na druhý nejnižší stupeň a zadek = pomocí seřízovacího kolečka u výfuku na značku STD. Já to zkusím, protože nyní to je nastavený (viz.1.příspěvek) a je to tvrdý, jak sviňa.
Z cizích jazyků mě postihla akorát ruštinaa tu jsem už za ta léta zapomněl. Takže jsem v pr... a odkázaný na různý překladače, kde většinu obsahu stejně tak nějak odhaduju.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak nastaveno na STD a zatím spokojenej. Rozhodně lepší, než před tím.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku