Ahoj všichni
Prosím o radu zkušenější .....
Pořídil jsem si z druhé ruky na GSA 1200 laděnou koncovku Akrapovič.
Opravdu moooc pěknej kousek tak bych nechtěl něco podcenit .....
Můžete mi prosím napsat jak často měníte vatu ?
Prípadně kde a za kolik ?
Předem díky za info
Petr
GSA Petr přiložený následující obrázek:
Mam ji taky a najeto cca 50 000km a hodlam fo delat v zime a poslu to do rp vyfuky . Ale akrap dela prevatovavaci sadu takze by to melo jit i doma. Ale u akrapa je vyhoda ze ma okolo trubky jeste ocelovou dratenku
... servis a diagnostika BMW Motorrad
GSA Petr napsal:
Ahoj všichni
Prosím o radu zkušenější .....
Pořídil jsem si z druhé ruky na GSA 1200 laděnou koncovku Akrapovič.
Opravdu moooc pěknej kousek tak bych nechtěl něco podcenit .....
Můžete mi prosím napsat jak často měníte vatu ?
Prípadně kde a za kolik ?
Předem díky za info
Petr
normálně to roznýtuješ, vyhodíš starou vatu, namotáš novou, dáš nýty a je hotovo. Hodina práce max i s pauzou na kafe. Nic složitého.
Vatu koupíš běžně ve speciálkách pro motokros za 300Kč. Já to dělal okolo 20 000km. Když jezdíš bez db killeru, vata se vypálí dříve
Mam moznost koupit tento ladak. Zvuk bude asi cajk, to je v pohode, ale co stara dobra znama dira 4500-5000 ot. Zustane, zmizi, zhorsi se?
Jinak predpokladam, ze se jen vymeni koncovka a vse ostatni vc papíroveho filtru zustava. Prodavajici rikal, ze to mel na ADV 2009. Ja mam 2007 coz bude myslim stejne.
Apropo, proc je tam ten gumovej doraz?
A jeste blba otazka, ale nemam zkusenost. Kdyz se vyfuk vypaluje, tak predpokladam, ze smerem od svodu zacne menit barvu, je tak? Dela to i tento titanovej? Jak nejlip poznam, ze je potreba ho nechat prebalit. Jezdim 25 let, ale jeste jsem nemel tu cest...
Felix GSA přiložený následující obrázek:
Zelinar napsal:
Apropo, proc je tam ten gumovej doraz?
Na central, aby nedrncal o vyfuk.
Ja ho mam na dvojvacce ale daval jsem aji svody bez katu a sport filtr. Jede to daleko lip od spodu a s LC drzim pekne krok. 1250 jsem jeste nezkousel ale asi by mi ujela. :-D
Upravil karlospv dne 21.09.2021 15:04
Zelinar napsal:
Trochu ozivim vlakno..
... Kdyz se vyfuk vypaluje, tak predpokladam, ze smerem od svodu zacne menit barvu, je tak? Dela to i tento titanovej? Jak nejlip poznam, ze je potreba ho nechat prebalit. Jezdim 25 let, ale jeste jsem nemel tu cest...
ano, dělá to i titanový, začne modrat v místě, kde se vata propálí.
můj cca 1/3 od konce
- měl jsem to tenkrát na 2009 včetně otevřených svodů a díra v otáčkách žádná nebyla
to 3X: zeptám se jak tele, takže ten co jsem zde dal obrázky by dle barvy vypálenej bejt neměl? A když ne, tak vatu měnit když to začně měnit barvu? A když to tu barvu změní, tak jak ji vrátit zpět? Nějakým leštěním, nebo se po doplnění vaty vrátí barva zpět. Fakt se ptám jako vůl, ale nemám zkušenost.
Ten vypofocenej lauf mám možnost koupit, tak si říkám, jestli bude hned potřebovat přebalit, nebo jestli je ještě OK?
Děkuji za info....
to karlospv: čéče myslím, že centrál by se toho teoreticky vůbec neměl dotknout. No ještě se podívám. Dám bramboru na bočák a mrknu. Origo výfuk tam žádnej doraz nemá....
Kluci a když jsme u toho kdo komu ujede nebo ne. Neuškodí tomu občas prohnat faldy? Myslím plácnu pár minut to točit 6-7tis otáček? Tuhle jsem to vytočil na pár sekund do 7000-7200 a pak jsem doma div neplakal, že jsem tomu tutově ublížil...prostě jsem jen zkusil pár kvaltů vymotat vejš, spíš takovej pokus jak to zrychluje když se podrží pod krkem. JInak jezdím 99,9procent 120-140km/h.
Tak nějak si říkám, že GS je cestovní motorka, se kterou by se mělo jezdit spíše normálně, ale když v člověku chytnou saze....Jsou přece verze RS kde je víceměně stejnej motor a ty se berou jako sportovní...
Mám ji krátce a jsem asi moc opatrnej...
Zelinar napsal:
Myslím plácnu pár minut to točit 6-7tis otáček? Tuhle jsem to vytočil na pár sekund do 7000-7200 a pak jsem doma div neplakal, že jsem tomu tutově ublížil.
tak tos ten motor určitě zničil prodej to na díly za cenu jak za komunistů...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Ale no tááááák. Včera jsem tady v nějakém foru četl, že boxer nemá rád vyšší otáčky, tak jsem si říkal, že když jste se na něj nesesypali a nebyla mu oddělena hlava od těla, tak jestli to není pravda a tak nějak mi to vrtalo v hlavě a radši jsem se zeptal.
Musím si na ten motor holt zvyknout. Takže plácnu dálničních 150km/h nějakých 5500otáček dlouhodobě mu nevadí?
Např min měsíc průjezd ucpaným Brnem ve 30stupních ve dvouch. Samozřejmě člověk trefí každou červenou. Teplota v poho, mě jsem 5 čárek, nermálně za jízdy v 90ti procentech 4 čárky, ale zvuky z motoru při rozjezdu a aceleraci jak kdyby chtěl rodit. prostě hrozně hlučnej, klepání, mlácení, cvakání.
Prostě jen potřebuju informace.
...začal jsem olejem, ten už nehledám. jednu chvíli se schovává v jednom válci, pak ve
pak ve druhý, pak má blbej den....atd. Pochopil jsem...
...pak díra kolem 5tis otáček(naprostá seriovka), ano beru, napsali jste že to je
vlastnost, beru...
...pak nastupující vibrace 4-5tis, vlastnost, ok
No a ted se ptám na zvuky u fest zahráteho motoru....
Pro zdejší osazenstvo je toto všechno po těch letech naprostý standart, nováček z boxera a jeho chování a vlastností prostě musí sednout na prdel. Bo to jiné motorky prostě nedělají....