Já mám zase hroznej strach a nějak mi hlava nebere ty náklony....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
myslíte že by takový držkopád byl možný aj na těch našich mastodontech?
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
tak možná na 1200GS jo....ta je rychlá
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Pěkný. A o tom to je. Motorka se musí nejprve zvládat v menších rychlostech, znát její limity, nervat to rukama, teprve když máš pocit, že se s tím vůbec nedřeš ale motorka to všechno dělá tak nějak sama, pak to začíná být zajímavé...
Piky, GS je motorka skoro neomezených možností, ale určená hlavně pro cestování. A nižší stupačky jsou pohodlnější a to by měla cestovní motorka být - pohodlená. Se škrtáním stupačkama výrobce nepočítal..
Taky neškrtám pořád jen občas a vím že GS není silniční závoďák je to na něm i tak trochu vidět A to moje občasné škrtnutí spíš přičítám stupačkám TT jsou seřizovatelné a o kus níž naž origo, ale pohodlné vždy je to něco za něco
R1150 GS Adventure