Přidávám se, to by mě taky zajímalo. Myslel jsem, že ufa vyrábí komplet všecky filtry a vono ne. Akorád jsem slyšel, že je pěkně drahej snad 2.700,-...
Nicméně v Elitu by snad poradili, či jej sehnali. Plánuju se zeptat tam.
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Měnil ho předchozí majitel.Já budu měnit podruhý protože už mám skoro 77tkm.
Jinak tedka jsem koukal do ceníku a filtřík stojí 48 dolarů u maxbmwmotorcycles
Upravil toli dne 08.03.2009 16:43
TOLI napsal:
Měnil ho předchozí majitel.Já budu měnit podruhý protože už mám skoro 77tkm.
Jinak tedka jsem koukal do ceníku a filtřík stojí 48 dolarů u maxbmwmotorcycles
tak neviem čo si tam presne pozeral ale
01 13537669776 fuel filter with pressure regulator BUY 1 $123.32
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
JanVan napsal:
V servisnim planu jsem našel, že po 40.000 km
V servisním manuálu (F 650GS+Dakar do 2003) je psáno po 20.000 km:
Povedlo se vám někomu koupit ten filtr někde jinde než u BMW? Pokud ano, tak kde, jaký a za kolik?
Jen dotaz
jde se do něj podívat jestli není zanesený
Mě ted napadlo jak mi dakar chcípá když je studenej i teplej na těch křižovatkách a při vyřazování jestli by to nebylo tím Jestli tam nejsou smeti a když tam není takovej tlak tak klesne bordel a ....
Jen nápad
Mám už taky najeto těch 19000km
pokud ti to dělá těsně po zimě, aniž jsi ještě tankoval, tak je to nejspíš benzínem.Potom taky vyčistit případně pokud má své odjeto tak vyměnit svíčku.Po delším odstavení motorky je to normální JEV.
no tak normalni to zase neni mam najeto 24 000 a benal jsem natankoval nekdy pred 5 mesicema necelyma a jsem naprosto v pohode svicky jsem menil loni v lete to je fakt
Zde http://www.bmwgs....ead_id=344 je popisován podobný problém, na závěr je odhalena závada - zoxydované kontakty na baterce.
Měl jsem podobné projevy, ale zřejmě jinou prvotní příčinu - baterka byla totálně KO (pane, tam je gelovka, ta je bezúdržbová - když jsem ji vyndal na dobití, tak elektrolytu byla ve všech článcích pouze čtvrtina ). Po výměně baterie zatím OK.
Z toho usuzuji, že příčinou může být nízké napětí na baterce. Při větších odběrech (zapnuté hefty, běžící ventilátor chlazení atd) a pomalé jízdě v nízkých otáčkách např. v terénu nebo třeba při zoxydovaných kabelech (viz Radosek) motor zřejmě nestačí dobíjet dostatečně baterii, ta má příliš nízké napětí a motor při přechodu z otáček do volnoběhu zhasne.
Mimochodem, kdosi se mi zmínil, že má baterku na F650GSdost často vyvařenou (musí dolévat vodu), takže to může být častější jev (proto je více postižených).
Další tip (zatím nevyzkoušený) je benzin - údajně jsou motory od r.2004 naladěny na 91 oktanový benzin. Po natankování se volnoběh zklidnil a taky bylo po chcípáni na volnoběh...
Takže mrkněte na baterku, natankujte 91 benzín a napište, jak jste dopadli.
BMW GS = stroj na radost
bubo napsal:
Zde http://www.bmwgs....ead_id=344 je popisován podobný problém, na závěr je odhalena závada - zoxydované kontakty na baterce.
Měl jsem podobné projevy, ale zřejmě jinou prvotní příčinu - baterka byla totálně KO (pane, tam je gelovka, ta je bezúdržbová - když jsem ji vyndal na dobití, tak elektrolytu byla ve všech článcích pouze čtvrtina ). Po výměně baterie zatím OK.
Z toho usuzuji, že příčinou může být nízké napětí na baterce. Při větších odběrech (zapnuté hefty, běžící ventilátor chlazení atd) a pomalé jízdě v nízkých otáčkách např. v terénu nebo třeba při zoxydovaných kabelech (viz Radosek) motor zřejmě nestačí dobíjet dostatečně baterii, ta má příliš nízké napětí a motor při přechodu z otáček do volnoběhu zhasne.
Mimochodem, kdosi se mi zmínil, že má baterku na F650GSdost často vyvařenou (musí dolévat vodu), takže to může být častější jev (proto je více postižených).
Další tip (zatím nevyzkoušený) je benzin - údajně jsou motory od r.2004 naladěny na 91 oktanový benzin. Po natankování se volnoběh zklidnil a taky bylo po chcípáni na volnoběh...
Takže mrkněte na baterku, natankujte 91 benzín a napište, jak jste dopadli.
Zajímavý to by souhlasilo Baterka byla skoro KO a dost vyvařená 2\3 roztoku
Kontakty byli ok Na to už si dávám bacha Jedině tam narvat nějakou výkonější baterku
Máte s tím nějaké zkušenosti?
Jde tam něco většího(kapacitně), než co je předepsáno?